Stránka 2 s 2 PrvníPrvní 12
Zobrazit výsledky z 11 do 18 s 18
  1. #11
    Uživatel Jsem tu nový -Neplač!
    Nastoupil
    12 2019
    Auto
    159 1.9 jtdm 16v
    Příspěvky
    5

    Domyślnie

    Dzięki po nowym roku czapka spada


    › Więcej...: Ubytek płynu chlodniczego, zapowietrza nie się go i skoki temperatury

  2. #12
    Uživatel Nováček
    Nastoupil
    03 2015
    Žije v
    Rakszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 159 SW
    Příspěvky
    75

    Domyślnie

    I jak się sprawa rozwiązała?

  3. #13
    Uživatel Jsem tu nový -Neplač!
    Nastoupil
    04 2015
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Příspěvky
    7

    Domyślnie

    Dobrý den
    nie chce zaśmiecać kolejnym wątkiem, mam podobny problem ze swoją 159 JTDM 120km. Mam ją od 4 lat czasem trzeba było dolać płynu chłodzącego ale temperatura zawsze trzymała 90 stopni i nigdy nie spadała nawet w mrozy na postoju, jakieś 3 tyg temu jechałem i nagle temperatura wzrosła do 130 stopni okazało się że mało płynu, uzupełniłem i było ok. Ale zaczęła się bardzo wolno nagrzewać więc wymieniłem termostat i zaślepiłem egr. Od tej pory ciągle się zapowietrza, odpowietrzę i jest dobrze ale jak rano jadę to temperatura normalnie rośnie a z nawiewów leci zimne powietrze i tak w kółko. Żadnego wycieku nie widzę, wszystkie możliwe połączenia sprawdziłem, olej nie przybywa, nie kopci, płyn czysty... Pomocy.

  4. #14
    Uživatel Nováček
    Nastoupil
    06 2015
    Žije v
    Kielce
    Auto
    AR 159 SW 1.9 8v 2006
    Příspěvky
    75

    Domyślnie

    Mám stejný motor i też ubywało płynu. Powolutku, ale jednak.
    Wszystko posprawdzane i niby ok.
    Winowajcą okazał się przewód przy chłodnicy EGR. Była mała dziurka, płyn wyciekał i od razu odparowywał, dlatego nigdzie nie widać było wycieku. Wyszło, gdy mechanik dolał kontrastu do płynu i sprawdzał lampą uv.
    Náklady przewodu w używce 30 zł, usługi nie wiem, bo robiłem razem z kilkoma innymi rzeczami.
    Od naprawy płyn trzyma poziom.

    S pozdravem

  5. #15
    Uživatel Jsem tu nový -Neplač!
    Nastoupil
    04 2015
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Příspěvky
    7

    Domyślnie

    Bardziej niż o ubytek płynu chodzi mi o to że jakby nie było obiegu nieraz do nagrzewnicy nie dociera ciepły płyn. Dziś rano jechałem do pracy to grzała dobrze ale z kolei chłodnica zimna i twardy przewód od termostatu do chłodnicy. Pompę wody sprawdziłem, jest w porządku.

  6. #16
    Uživatel Cyklista Avatar megalanca
    Nastoupil
    02 2011
    Žije v
    Миколув
    Auto
    Alfa romeo 159 2,4 TI SW,1,9 16V TI,1,9 8V
    Příspěvky
    355

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a Czarek156 Zobacz post
    Dobrý den
    nie chce zaśmiecać kolejnym wątkiem, mam podobny problem ze swoją 159 JTDM 120km. Mam ją od 4 lat czasem trzeba było dolać płynu chłodzącego ale temperatura zawsze trzymała 90 stopni i nigdy nie spadała nawet w mrozy na postoju, jakieś 3 tyg temu jechałem i nagle temperatura wzrosła do 130 stopni okazało się że mało płynu, uzupełniłem i było ok. Ale zaczęła się bardzo wolno nagrzewać więc wymieniłem termostat i zaślepiłem egr. Od tej pory ciągle się zapowietrza, odpowietrzę i jest dobrze ale jak rano jadę to temperatura normalnie rośnie a z nawiewów leci zimne powietrze i tak w kółko. Żadnego wycieku nie widzę, wszystkie możliwe połączenia sprawdziłem, olej nie przybywa, nie kopci, płyn czysty... Pomocy.
    Na pocieszenie mogę ci podpowiedzieć że w 8V jeszcze się nie přímékałem z pękniętą głowicą sprawdź czy nie masz gdzieś wycieku.

  7. #17
    Moderátor Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Nastoupil
    07 2012
    Žije v
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Příspěvky
    13,791

    Domyślnie

    Zdarzają się przypadki popękanych głowic i w 8V również.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #18
    Uživatel Cyklista Avatar megalanca
    Nastoupil
    02 2011
    Žije v
    Миколув
    Auto
    Alfa romeo 159 2,4 TI SW,1,9 16V TI,1,9 8V
    Příspěvky
    355

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a magil Zobacz post
    Zdarzają się przypadki popękanych głowic i w 8V również.
    Pewnie masz rację dla chcącego nic trudnego dlatego piszę że ja się nie přímékałem. Pisząc to mam na myśli że pękanie głowic w 8V nie jest zjawiskiem nagminnym jak ma to miejsce w 2,4 20V

Podobná témata

  1. Podivné skoky teploty anekdoty ;/
    Vytvořil(a) pollo89 v sekci 156
    Odpověď: 17
    Poslední příspěvek/Autor: 23-06-2009, 10:10
  2. [156] Podivné skoky teploty
    Vytvořil(a) szymon v sekci 156
    Odpověď: 11
    Poslední příspěvek/Autor: 04-04-2009, 10:37
  3. [166] Skoky teploty v 3.0 V6
    Vytvořil(a) szerszeń v sekci 166
    Odpověď: 8
    Poslední příspěvek/Autor: 21-11-2008, 23:07

Štítky pro toto téma

Oprávnění

  • Můžete nejen nové téma
  • Můžete nejen psát zprávy
  • Můžete nejen přidat přílohy
  • Můžete nejen upravovat své příspěvky
  •  
Tlumiče