Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Temat: Pół litra oleju na 200km 1.9 8v JTDM

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2020
    Auto
    159 1,9jtdm 8V 2007 120KM
    Postów
    25

    Domyślnie Pół litra oleju na 200km 1.9 8v JTDM

    Powitać

    Po przeczytaniu całego internetu plus zagraniczne fora dalej jestem w kropce.

    Chodzi o największą przypadłość mojej 159 którą niedawno kupiłem będąc zielony w temacie Alf - niestety

    Pół litra oleju na 200km i przy tym zero dymienia itp - silnik chodzi równo, raczej ma moc na normalnym poziomie

    Dotychczas wymieniłem turbo na regenerowane w Mielcu widocznie niepotrzebnie bo nie zmieniło się nic

    DPF i EGR są na miejscu. EGRa na jakiśczas zaślepiałem blaszką z otworami ale bez różnicy, może nawet słabiej się zbierała


    Najgorsze, że jak jestem z nią u mechanika z pytaniem np. czy zmierzą kompresję to odsyłają mnie z kwitkiem - nie mówiąc o grubszych rzeczach, niestety takich mam wymieniaczy w okolicy. Końskie - Świętokrzyskie


    Zdecydowałem się założyć temat po dzisiejszym eksperymencie, a nóż ktoś coś podpowie sensownego

    Odpięty wąż od nibyodmy dałem do butelki a króciec rury turbo zaślepiłem.



    Na takim wynalazku przejechałem niecałe 20km około i zebrało się tyle jak niżej idealnie czystego oleju - czy to dużo ? czy to tu leży problem ? Coś się zebrało, ale jak na 200km weźmie 0,5litra to tego musiałoby być dużo więcej



    Przebieg to prawdopodobnie 250tys a mówi się, że te silniki są pancerne...

    Wrzucam jeszcze filmik z korkiem i bagnetem, trzeba wejść w link.
    Wydaje mi si, że nie ma jakiejś wielkiej tragedii z tymi przedmuchami ?


    https://photos.google.com/share/AF1Q...1PRXJhNVZzY1Jn

    Co myślicie na zamontowanie tymczasowo separatora/odmy z Lublina bo jest tania w miarę i umożliwi mi pojeżdżenie jakiś czas i obserwację ile oleju się zbierze. Jeździłbym z tą butelką ale dymi się spod maski to średnio tak