Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 51

Temat: Auto z Francji , czy mozna wracac na kolach ?

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar misiek15
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 1.9 JTD
    Postów
    222

    Domyślnie Auto sprowadzone z Francji w Polsce / czy mozna wracac na kolach ?

    Witam jade niedlugo ogladnac dwie alfy (w Polsce) ktore sa sprowadzone z Francji i na takich blachach stoja , i pytanie brzmi czy gdybym kupil to takim autem moge wracac na kolach ? Jestem zielony w tym temacie stad tez moje pytanie , a jesli nie to co musze zrobic
    Ostatnio edytowane przez misiek15 ; 17-08-2020 o 17:26

  2. #2
    WinnieThePooh
    Gość

    Domyślnie

    Jak jest sprawne, to zawsze można wracać na kołach, aczkolwiek należy mieć świadomość konsekwencji jazdy autem bez ważnego ubezpieczenia/badania technicznego/braku rejestracji w PL*
    * niepotrzebne skreślić

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar misiek15
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 1.9 JTD
    Postów
    222

    Domyślnie

    Napewno nic z tych rzeczy nie ma , jak to zwykle bywa. Pytanie jesli chcialbym wracac to mozna wykupic jakies ubezpieczenie na szybko ? napewno tez nie jest zarejestrowany

  4. #4
    WinnieThePooh
    Gość

    Domyślnie

    Ryzykiem jest już wyjazd za bramę komisu na jazdę testową. o ile zatrzymanie przez policję skończy się zakazem dalszej jazdy + mandat, to kolizja/wypadek z twojej winy ..... Jak myślisz OC działa na auto bez ważnego badania technicznego? brak zarejestrowania w PL może też być złamaniem ogólnych warunków ubezpieczenia - należałoby dokładnie przeczytać konkretną umowę łącznie z tym co jest drobnym druczkiem .

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar vudka123
    Dołączył
    12 2018
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4jtdm Ti 20v 2008
    Postów
    442

    Domyślnie

    Ja powiem tak