Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: AR dla młodego kierowcy

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2020
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    159 2.4
    Postów
    12

    Domyślnie AR dla młodego kierowcy

    Przymierzam się do kupna pierwszego samochodu I bardzo spodobała mi się Alfa Romeo 159.
    Trochę poczytałem i nabrałem wątpliwości jaki model wybrać I czy decydować się na Alfę.
    Chciałbym kupić niezły samochód za około 15k zł o którym będę się opiekował tak aby korzystać z niego jak najdłużej.
    Biorąc pod uwagę to że jestem dosyć świeżym kierowcą I nadal chodzę do szkoły, więc nie zawsze mogę mieć pieniądze na wymagane naprawy, czy jesteście w stanie polecić mi jakąś wersję tej Alfy?
    Najwięcej wątpliwości wzbudza we mnie kolektor I moc samochodu który wybiorę.

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Omkaaa
    Dołączył
    03 2019
    Auto
    Alfa Romeo 159 sw Q4
    Postów
    273

    Domyślnie

    Odpuść sobie

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2020
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    159 2.4
    Postów
    12

    Domyślnie

    Cytat Napisał Omkaaa Zobacz post
    Odpuść sobie ������
    Wolałbym odpowiedź od kogoś bardziej subiektywnego.

  4. #4
    WinnieThePooh
    Gość

    Domyślnie

    alfa za 15tys. to kompromis. albo starszy rocznik w lepszym stanie (przedlift 2006-7), albo młodszy w kiepskim lub słabo wyposażony. w każdym razie jeśli chcesz utrzymać 159 we właściwej kondycji technicznej to licz minimum 2000zł rocznie. + ubezpieczenie, które dla młodego kierowcy pewnie wyniesie trochę ponad 1000zł (OC+NNW). odpowiedź kolegi była obiektywna. ale jak chcesz subiektywną - proszę bardzo. kupuj - bo to zajefajne auto.

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2020
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    159 2.4
    Postów
    12

    Domyślnie