Strona 92 z 98 PierwszyPierwszy ... 428283848586878889909192939495969798 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 911 do 920 z 977

Temat: Przy włączonej klimatyzacji coś brzęczy, nasila się wraz z obrotami

  1. #911
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    159 8v
    Postów
    136

    Domyślnie

    Byłem u mnie na wiosce bo tak naprawdę nie potrzebowałem do tego żadnego specjalisty. Dobre wrażenie sprawił kiedyś na mnie właściciel firmy Bartmax bo był u mnie z mobilna stacja. Być może na miejscu też robią dobra robotę.

    Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

  2. #912
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Ludvigus
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Trzebownisko, Rzeszów, PL
    Auto
    Giulia 2.0TB, 147 1.6 TS
    Postów
    761

    Domyślnie

    Cytat Napisał arturo132 Zobacz post
    Ponieważ pracuję w branży chłodniczej więc mogłem się bawić (darmowa próbka).
    Z tego co widzę to u wszystkich problem jest ten sam przewód.
    Załącznik 246984
    Hej, rok temu kupiłem AR159 z 2008 r. po FL, już wtedy była mała wiertarka. Zrobiłem w lipcu 2019 serwis klimy (550g gazu kilka ml oleju), wszystko było szczelne wg maszyny Boscha.