Stránka 10 s 135 PrvníPrvní 123456789101112131415161718192060110 ... PosledníPoslední
Zobrazit výsledky z 91 do 100 s 1341
  1. #91
    Uživatel Embryo
    Nastoupil
    11 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159, '07, 1.9 JTDM, 120KM
    Příspěvky
    10

    Domyślnie

    wymiana czujnika nie poprawiła odpalania, ogólnie to po wymianie akumulatora na mocniejszy poprawa była olbrzymia bo wcześniej to kręcił i kręcił i często do rozładowania aku, teraz przy temperaturze w okolicach 10 stopni na nowym aku zakręci że trzy, cztery razy i odpala, także nie jest idealnie ale nie jest źle, a przy ciepłych lub mroźnych dniach odpala od dotknięcia


    › Więcej...: JTDm - Ciężko pali na nierozgrzanym silniku

  2. #92
    Uživatel Maniak resoraków
    Nastoupil
    11 2010
    Žije v
    zelená hora
    Auto
    159 1.9 jtdm 120 km+mod
    Příspěvky
    40

    Domyślnie

    a dlaczego 90 st.? u mnie orginalny miał otwarcie na 88 i zamiennik, który założyłem tez ma 88 więc 87, które pokazuje fes jest chyba jak najbardziej w porządku.

  3. #93
    Moderátor Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Nastoupil
    07 2012
    Žije v
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Příspěvky
    13,791

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a pawel616 Zobacz post
    a dlaczego 90 st.?
    Zegar na desce jest skalibrowany tak, że ma pokazywać 90 stopni dla temperatur rzeczywistych cieczy chłodzącej w pewnym określonym przedziale. Jeśli wskazówka spadnie na 85 st na zegarze to wcale nie znaczy, że ciecz ma 85, tylko znacznie mniej.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #94
    Uživatel Maniak resoraków
    Nastoupil
    11 2010
    Žije v
    zelená hora
    Auto
    159 1.9 jtdm 120 km+mod
    Příspěvky
    40

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a magil Zobacz post
    Zegar na desce jest skalibrowany tak, że ma pokazywać 90 stopni dla temperatur rzeczywistych cieczy chłodzącej w pewnym określonym przedziale. Jeśli wskazówka spadnie na 85 st na zegarze to wcale nie znaczy, że ciecz ma 85, tylko znacznie mniej.
    U mnie zawsze pokazuje 88 st. czyli troszkę przed 90 na zegarze. Jeśli spadnie na 85 to znaczy, że tyle zmierzył w termostacie czujnik.

  5. #95
    Uživatel Romeo Avatar marcingoleniow
    Nastoupil
    10 2010
    Žije v
    Krakov, Polsko
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Příspěvky
    1,188

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a pawel616 Zobacz post
    U mnie zawsze pokazuje 88 st. czyli troszkę przed 90 na zegarze. Jeśli spadnie na 85 to znaczy, że tyle zmierzył w termostacie czujnik.
    Temat przerobiony na forum. Masz termostat do wymiany. Wiele osób i ja też tak miałem i po wymianie termostatu trzyma równo 90 st. Poszukaj... jest o tym temat na forum.

  6. #96
    Moderátor Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Nastoupil
    07 2012
    Žije v
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Příspěvky
    13,791

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a pawel616 Zobacz post
    U mnie zawsze pokazuje 88 st. czyli troszkę przed 90 na zegarze. Jeśli spadnie na 85 to znaczy, że tyle zmierzył w termostacie czujnik.
    Oczywiście, nie masz racji.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #97
    Uživatel Cyklista Avatar hubert.janowski
    Nastoupil
    03 2013
    Žije v
    Zdanowice,,,,,Voroněž
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm+chip 160 KM350Nm disactive 2008r.
    Příspěvky
    302

    Domyślnie

    Moi drodzy mam pytanie a jakie są dokładnie objawy uszkodzonego czujnika położenia wału oraz czujnika położenia wałka časování ventilůu?????tylko prosiłbym o konkretna odpowiedz

  8. #98
    Moderátor Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Nastoupil
    07 2012
    Žije v
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Příspěvky
    13,791

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a hubert.janowski Zobacz post
    objawy uszkodzonego czujnika położenia wału
    Z tego co napisali na forum to bardzo trudne odpalanie rozgrzanego motora oraz wyłączanie motor Kdy jednotka. Czasem auto może w ogóle nie odpalać.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #99
    Uživatel Cyklista Avatar hubert.janowski
    Nastoupil
    03 2013
    Žije v
    Zdanowice,,,,,Voroněž
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm+chip 160 KM350Nm disactive 2008r.
    Příspěvky
    302

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a magil Zobacz post
    Z tego co napisali na forum to bardzo trudne odpalanie rozgrzanego motora oraz wyłączanie motor Kdy jednotka. Czasem auto może w ogóle nie odpalać.
    a czujnik časování ventilůu??? jakie objawy

  10. #100
    Moderátor Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Nastoupil
    07 2012
    Žije v
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Příspěvky
    13,791

    Domyślnie

    Przypadkiem wpadłem na to na forum 156 przy okazji czujnika położenia wałka časování ventilůu (użytkownikowi wyskoczył taki błąd):
    Nabídka Napsal/a GPrzemek101 Zobacz post
    Alfa ma cholernie falujące obroty i gaśnie na biegu jałowym, przy przyśpieszaniu szarpie
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobná témata

  1. Bílý kouř na motoru nierozgrzanym
    Vytvořil(a) vtvs v části gt
    Odpověď: 11
    Poslední příspěvek/Autor: 28-11-2015, 22:28
  2. Pevný kouř na studeného motoru přeruší hovada
    Vytvořil(a) murzyncannaba v sekci 166
    Odpověď: 6
    Poslední příspěvek/Autor: 28-11-2015, 11:37
  3. [159] Alfa 159 1.9 jTDm - nebylo / těžké svítí / žárovka svíčka żarorowych
    Vytvořil(a) gresko1982 v sekci 159/Brera/Brera Spider
    Odpověď: 2
    Poslední příspěvek/Autor: 12-03-2015, 13:36
  4. [159] 1.9 JTDm 150km - Těžké požáry na studeném motoru
    Vytvořil(a) Wolfer v sekci 159/Brera/Brera Spider
    Odpověď: 2
    Poslední příspěvek/Autor: 17-09-2014, 20:04
  5. Těžké požáry na studeném motoru 1.9 jtdm
    Vytvořil(a) mike87 v části gt
    Odpověď: 7
    Poslední příspěvek/Autor: 08-02-2014, 07:23

tobě

alfa 159 1.9 120km ciezko odpala

vtipy nekouří, na letní

alfa 159 1.9 jtdm ciezko pali

159 vám

vectra c 1.9 cdti těžké kouření na mrazu

je těžké kouření po zastavení

vectra c 1.9 cdti problém likvidaci

alfa 159 aktivace zima

výměna svíčky 1.9 cdti 8v

vectra c nekouří modrý kouř

vectra c 1.9 špatný běh

alfa 159 1.9 jtd nekouří

ar159 rano problem z odpaleniem

alfa 159 je těžké kouří a bílý kouř

opel vectra c z19dth dlugo kreci

těžké disel kouř, kouř z kolektoru

1 9 jtd 101 odpalanie silnika

vectra c 1.9 cdti nekouří

vectra c 1.9 cdti víří a nekouří

1.9 jtd 120 km ciezko odpala

alfa 159 2.4 ráno, kuřácké na bílo

problem z pierwszym rozruchem i dym

1.9 jtd czujnik temperatury ciezko odpala

Jednou bylo, ale jednou nekouří vůbec, vectra c 1.9 cdti

alfa 159 1.9 jtdm lehce hoří

opel vectra c bílý kouř při startu

trudny rozruch 2.0 cdti

alfa 159 těžké požáry

alfa romeo 159 1.9 jtdm 120 na očích u něj při startu

opel vectra c 1.9 cdti na parkovišti, na očích má modrou

opel vectra c 1.9 cdti problem z odpalaniem

1.9 cdti p0335-29

alfa 159 nievpali poprvé

těžké odpalajaca alfa 159 2.4

ar 159 jtdm dlouhé aktivace

alfa 159 1.9 ciezko pali

Nebylo na studeném motoru alfa romeo 159 1.9 jtdm 150 k

opel vectra c, jak studený nekouří

slabý začátek alfa 159

vtipy nekouří

alfa romeo 159 nekouří

nekouří

1.9 cdti nekouří

signum 1.9 těžké požáry

vectra c 1.9 cdti cieszko kouří v letní motoru

alfa 159 2.4 jtd, osvětlené chladný

kolektory 1.9 jtdm bílý kouř při startu

vectra c ranní modrý kouř

159 aktivace

Štítky pro toto téma

Oprávnění

  • Můžete nejen nové téma
  • Můžete nejen psát zprávy
  • Můžete nejen přidat přílohy
  • Můžete nejen upravovat své příspěvky
  •  
Tlumiče