Mostrar resultados de 301 Para 310 com 1341
-
01-09-2015, 16:16 #301O usuário Alpha e Omega
- Juntou-se a
- 03 2015
- Vive em
- Varsóvia, Polônia
- Automático
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V Alfa Romeo 145 1.9 JTD
- Mensagens
- 428
Hej, czytam wpisy i większość kolegów obstawia rozrusznik. U mnie objawy zaczęły się niedawno, auto trudniej odpala/ dłużej kręci ale tylko przy pierwszym rozruchu, i co ważne gdy temperatura na zewnątrz jest na tyle wysoka że świece nie załączają się. Nie chciał bym robić drutowania w postaci zwiększania dawek paliwa, bo raczej to nie jest powodem niedomagania. Czy przychodzą wam jeszcze jakieś powody dla których auto pali tak a nie poprawnie?
› Więcej...: JTDm - Ciężko pali na nierozgrzanym silniku
-
-
01-09-2015, 18:11 #302
-
01-09-2015, 21:15 #303O usuário Alpha e Omega
- Juntou-se a
- 03 2015
- Vive em
- Varsóvia, Polônia
- Automático
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V Alfa Romeo 145 1.9 JTD
- Mensagens
- 428
1.9 JTDm - difícil de queimar o nierozgrzanym motor
Trwa dłużej, trzeba przytrzymać a motor łapie jakby za 2, 3 cyklem. Tak jak pisałem gdy załączają sie świece odpala o wiele lepiej. Co do dymu to mam dpf.
Enviado do iPhone usando Tapatalk
-
01-09-2015, 21:25 #304
-
01-09-2015, 21:30 #305O usuário Alpha e Omega
- Juntou-se a
- 03 2015
- Vive em
- Varsóvia, Polônia
- Automático
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V Alfa Romeo 145 1.9 JTD
- Mensagens
- 428
Nie, myśle ze tak jak piszesz to nawet wczesniej nie paliła
odpalenie trwało ok2 sekund i było płynne, czyli rozrusznik kręcił i motor zaskakiwał. Teraz kręci a motor zaskakuje ale za 2-3 razem
Enviado do iPhone usando Tapatalk
-
01-09-2015, 21:32 #306O usuário Resoraków maníaco
- Juntou-se a
- 08 2014
- Mensagens
- 26
Zacznie dymic nawet z dpfem. Ja mam dpf a po nocnym postoju wali chmurę jasnego dymu. Nie zawsze ale często. Z czasem chmura narasta, najpierw był śmierdzące baczek, teraz jest chmurka. Podobnie jak w Kolegi przypadku nagle bum i zaczęły się problemy z rozruchem. Tylko z tym pierwszym "zimnym". U mnie dodatkowo nie ma wpływu temperatura na zewnątrz, ciśnienie, opady, auto przeważnie walnie chmurę i ciężej zatrybi. Objawy jak u wszystkich. Z tego co wyczytałem problem nie został nigdzie zdiagnozowany - jednym pomaga regeneracja/wymiana rozrusznika, innym wywalenie klap z kolektora, zaslepienie egr, zwiekszenie dawek startowych, aktualizacja softu w ecu examinerem, kłótnia z teściowa albo rzucenie 50zl "na tace". Ja u siebie regenerowalem rozrusznik, wyciagalem i sprawdzałem wtryski, zaslepilem (parte aowo) czysty egr, klapy oglądałem z 20 razy i po kóleonej nieudanej probie ustalenia dlaczego auto pali rano jak ikarus na mrozie, odpuscilem Bylem w Aso i u 10-15-20 mecânicoów. Każdy chce wyciągać wtryski, robić o Turbo albo przestawiać pompe cr, żaden nie próbuje nawet faktycznie szukać tylko odrazu na chybił trafił chcieliby robić najdroższe rzeczy, najlepiej oczywiście wymiana na nowe. Tylko zaden nie daje gwarancji ze to pomoze. Mam to gdzieś. Kopci niech kopci, diesel musi dymic
Odpala zawsze, spokojnie rozpędza się do ponad 200km/h wiec uważam auto za sprawne. To zimne opalanie to taka uroda tego motora. Wcześniej czy później każdy będzie to miał.
Enviado do meu SM-G900F usando TapatalkÚltima edição por kamilf ; 01-09-2015 sobre 21:38
-
01-09-2015, 21:34 #307Moderador Quadrifoglio Verde
- Juntou-se a
- 07 2012
- Vive em
- LHR
- Automático
- Nuova Bravo, 159
- Mensagens
- 13,791
ris przed liftem nie ma automatu, trzeba trzymać START aż motor załapie

gato preto jeśli jeszcze nie grzebałeś w rozruszniku to warto - czas robi swoje i może trzeba wymienić to czy tamto.
---Atualizado--
Jaki masz silnik/kolektor?159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
-
01-09-2015, 21:39 #308
-
01-09-2015, 21:39 #309
-
01-09-2015, 21:42 #310O usuário Resoraków maníaco
- Juntou-se a
- 08 2014
- Mensagens
- 26
Kolego Magil - 1.9 JTDM, 16 zaworów, 150km, kolektor Alu z nieszczelnymi klapami.
A co do rozrusznika - po regeneracji wszystkiego, po znajomosci za cos ok 200zl za cala usluge slychac bylo wyraznie roznice w jego pracy. Duuzo łatwiej i szybciej kręcił. Nie zauważyłem żeby poprawił się zimny rozruch jak paliło tak pali.
Enviado do meu SM-G900F usando TapatalkÚltima edição por kamilf ; 01-09-2015 sobre 21:47
Tópicos similares
-
Biały dym na nierozgrzanym silniku
Criado por vtvs seção de GTResposta: 11Último post/Autor: 28-11-2015, 22:28 -
Ciężko pali na zimnym silniku przerywa szarpie
Criado por murzyncannaba na seção 166Resposta: 6Último post/Autor: 28-11-2015, 11:37 -
[159] Alfa 159 1.9 jTDm - nie odpala / ciężko pali / kontrolka świec żarorowych
Criado por gresko1982 na seção 159/Brera/Brera SpiderResposta: 2Último post/Autor: 12-03-2015, 13:36 -
[159] 1.9 JTDm 150km - Ciężko odpala na zimnym silniku
Criado por Wolfer na seção 159/Brera/Brera SpiderResposta: 2Último post/Autor: 17-09-2014, 20:04 -
Ciężko odpala na zimnym silniku 1.9 jtdm
Criado por mike87 seção de GTResposta: 7Último post/Autor: 08-02-2014, 07:23




Responder com citação
W takim razie gato preto ma ok jak mu pali tak bez żarowych. Za to na ciepłym powienien palić juz płynnie.
