Sayfa 32 ile 135 İlkİlk ... 22232425262728293031323334353637383940414282132 ... sonson
Sonuç göster 311 Hedef 320 ile 1341
  1. #311
    Kullanıcı Fachowiec Avatar ris
    O katıldı
    02 2014
    Hayatımızda
    KRK
    Otomatik
    Alfa Romeo 159 2.0
    Mesaj
    2,195

    Domyślnie

    alıntı Yazdı kamilf Zobacz post
    Zacznie dymic nawet z dpfem. Ja mam dpf a po nocnym postoju wali chmurę jasnego dymu. Nie zawsze ale często. Z czasem chmura narasta, najpierw był śmierdzące baczek, teraz jest chmurka. Podobnie jak w Kolegi przypadku nagle bum i zaczęły się problemy z rozruchem. Tylko z tym pierwszym "zimnym". U mnie dodatkowo nie ma wpływu temperatura na zewnątrz, ciśnienie, opady, auto przeważnie walnie chmurę i ciężej zatrybi. Objawy jak u wszystkich. Z tego co wyczytałem problem nie został nigdzie zdiagnozowany - jednym pomaga regeneracja/wymiana rozrusznika, innym wywalenie klap z kolektora, zaslepienie egr, zwiekszenie dawek startowych, aktualizacja softu w ecu examinerem, kłótnia z teściowa albo rzucenie 50zl "na tace". Ja u siebie regenerowalem rozrusznik, wyciagalem i sprawdzałem wtryski, zaslepilem (parçasıowo) czysty egr, klapy oglądałem z 20 razy i po kyağnej nieudanej probie ustalenia dlaczego auto pali rano jak ikarus na mrozie, odpuscilem Bylem w Aso i u 10-15-20 makinistów. Każdy chce wyciągać wtryski, robić Turbo albo przestawiać pompe cr, żaden nie próbuje nawet faktycznie szukać tylko odrazu na chybił trafił chcieliby robić najdroższe rzeczy, najlepiej oczywiście wymiana na nowe. Tylko zaden nie daje gwarancji ze to pomoze. Mam to gdzieś. Kopci niech kopci, diesel musi dymic Odpala zawsze, spokojnie rozpędza się do ponad 200km/h wiec uważam auto za sprawne. To zimne opalanie to taka uroda tego Motorua. Wcześniej czy później każdy będzie to miał.

    Benim SM-G900F gönderilen Tapatalka kullanarak
    Jeśli chodzi o biały dymek to przeważnie jest para wodna czasem się zdarza każdemu. Ciężkie odpalanie to głównie dwie sprawy albo świece żarowe leżą i lub palą od połowy i efektem czego auto ciężko odpala. Już kiedyś linkowałem taki film z YT niby sprawne świece żarowe, a g...o prawda jak sie przyglądnąc bliżej lub wtryski, cżesto jeden lub dwa mogą mieć problem. To tyle z głównych diagnoz Twojego problemu.


    › Więcej...: JTDm - Ciężko pali na nierozgrzanym silniku

  2. #312
    Kullanıcı Manyak resoraków
    O katıldı
    08 2014
    Mesaj
    26

    Domyślnie

    Czytałeś co pisałem? Wtryski były wyjęte i sprawdzone na stole probierczym. Para wodna to faktycznie mogłaby być. Ale nie codziennie. Nie niezależnie od pogody, wilgotności czy temperatury. Zapomniałem tez dopisać ze biała chmurka charakterystycznie śmierdzi niedopalonym on. Świece? Może. Na dniach mam zamiar je wymienić. Myślę jednak ze nie zdechł by z dnia na dzień - wymieniałem je zeszłej jesieni. Poza tym niezależnie od temperatury mój Motoru ciężko rano pali. A świece nie grzeją chyba powyżej 10 stopni.

    Benim SM-G900F gönderilen Tapatalka kullanarak

  3. #313
    Kullanıcı Fachowiec Avatar ris
    O katıldı
    02 2014
    Hayatımızda
    KRK
    Otomatik
    Alfa Romeo 159 2.0
    Mesaj
    2,195

    Domyślnie

    alıntı Yazdı kamilf Zobacz post
    Czytałeś co pisałem? Wtryski były wyjęte i sprawdzone na stole probierczym. Para wodna to faktycznie mogłaby być. Ale nie codziennie. Nie niezależnie od pogody, wilgotności czy temperatury. Zapomniałem tez dopisać ze biała chmurka charakterystycznie śmierdzi niedopalonym on. Świece? Może. Na dniach mam zamiar je wymienić. Myślę jednak ze nie zdechł by z dnia na dzień - wymieniałem je zeszłej jesieni. Poza tym niezależnie od temperatury mój Motoru ciężko rano pali. A świece nie grzeją chyba powyżej 10 stopni.

    Benim SM-G900F gönderilen Tapatalka kullanarak

    Kolego jeśli nie para wodna - dym ze swądem to niedopalone paliwo.

    Poczytaj sobie wątek niżej :

    http://fiatklubpolska.pl/bravo-ii-46...silnika-21321/

  4. #314
    Kullanıcı Manyak resoraków
    O katıldı
    08 2014
    Mesaj
    26

    Domyślnie

    Przeczytałem go już dość dawno temu

    Benim SM-G900F gönderilen Tapatalka kullanarak

  5. #315
    Kullanıcı Fachowiec Avatar ris
    O katıldı
    02 2014
    Hayatımızda
    KRK
    Otomatik
    Alfa Romeo 159 2.0
    Mesaj
    2,195

    Domyślnie

    alıntı Yazdı kamilf Zobacz post
    Przeczytałem go już dość dawno temu

    Benim SM-G900F gönderilen Tapatalka kullanarak
    No to zacznij od świec i przyglądnij sie jeszcze raz wtryskom.

    to poczytaj sobie tu jeszcze :


    http://forum.vectraklub.pl/index.php...rozruch%20cdti


    pierwszy post i przedostani na drugiej stronie linku

  6. #316
    Moderatör Quadrifoglio Verde Avatar magil
    O katıldı
    07 2012
    Hayatımızda
    LHR
    Otomatik
    Nuova Bravo, 159
    Mesaj
    13,791

    Domyślnie

    kamilf, jasny dymek po odpaleniu Motorua to jeden z klasycznych objawów nieszczelności aluminiowego kolektora.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #317
    Kullanıcı Manyak resoraków Avatar łuk4sz
    O katıldı
    04 2014
    Otomatik
    159 2.0 JTDm (2021 -) 159 1.9 JTDm 8V 2010 berlina (2014-2018)
    Mesaj
    919

    Domyślnie

    U mnie świeca padła po 2 czy 3 miesiącach od wymiany. Równie dobrze mogła paść i dnia następnego, nie ma reguły. Na stole również miałem sprawdzane wtryski - ideał. Na kompie przy pracującym Motoruu już tak renkowo nie jest...

  8. #318
    Kullanıcı Manyak resoraków
    O katıldı
    08 2014
    Mesaj
    26

    Domyślnie

    Patrzyłem na kompie i jakoś strasznie się to nie rozjezdzalo. Robiłem tez próbę przelewowa z 3 razy. Chwilowo nie mogę rozebrać auta bo codziennie musi być "na chodzie". Świece wymienię w następnym sobotę wiec w niedziele będę wiedział czy pomogło.

  9. #319
    Kullanıcı Baş ve son Avatar Czarny Kocur
    O katıldı
    03 2015
    Hayatımızda
    Varşova, Polonya
    Otomatik
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Mesaj
    428

    Domyślnie

    U mnie temat wydaje sie zamknięty. Banalna sprawa- akumulator który miałem do tej pory miał juz ponad 5 lat, i zwyczajnie umierał. Co ciekawe Ricambi Originali ale dosyć mały jak na diesla bo jakieś 500 rozruchowego. Ponoc na rynki w których Klimat jest łagodniejszy dawali słabsze baterie. Wymieniłem na Banner Pro 680A. Auto pali o wiele lepiej, przedewszystkim lżej, rozrusznik szybciej kręci. Nie ma dziwnego uderzenia przy starcie, co wczesniej sie zdarzało.


    Tapatalk kullanarak iPhone gönderilen

  10. #320
    Kullanıcı Bisikletçi Avatar jarzon
    O katıldı
    06 2015
    Hayatımızda
    Kielce
    Otomatik
    Alfa GT S2, Stilo JTD 16V
    Mesaj
    309

    Domyślnie

    Właśnie miałem pisać o akumulatorze. W tych Motoruach (po wykluczeniu innych niesprawności) problemem jest dość niska dawka paliwa przy niskich obrotach motor podczas rozruchu. Problem nasila się w temp ok 10-15 stopni. W niższych temperaturach dawka startowa jest zwiększana przez ecu, podobnie przy wyższych obrotach silnika (podczas rozruchu). Jeśli więc akumulator jest słaby i rozrusznik nie daje rady wykręcić odpowiednich obrotów na starcie to auto ciężko odpala. Receptą jest podmienić (nawet na próbę) akumulator na nowy o dużym prądzie rozruchowym.

Benzer konular

  1. Biały dym na nierozgrzanym silniku
    Tarafından yaratılmıştır vtvs bölüm GT
    Yanıt: 11
    Son Mesaj/Yazar: 28-11-2015, 22:28
  2. Soğuk bir motor asılarak durur üzerinde yakmak zor
    Tarafından yaratılmıştır murzyncannaba Bölüm 166
    Yanıt: 6
    Son Mesaj/Yazar: 28-11-2015, 11:37
  3. [159] Alfa 159 1.9 jTDm - nie odpala / ciężko pali / kontrolka świec żarorowych
    Tarafından yaratılmıştır gresko1982 bölüm 159/Brera/Brera içinde örümcek
    Yanıt: 2
    Son Mesaj/Yazar: 12-03-2015, 13:36
  4. [159] 1.9 JTDm 90 mil hızla soğuk motoru saat zor yangınlar
    Tarafından yaratılmıştır Wolfer bölüm 159/Brera/Brera içinde örümcek
    Yanıt: 2
    Son Mesaj/Yazar: 17-09-2014, 20:04
  5. Ciężko odpala na zimnym silniku 1.9 jtdm
    Tarafından yaratılmıştır mike87 bölüm GT
    Yanıt: 7
    Son Mesaj/Yazar: 08-02-2014, 07:23

bunlar

alfa 159 1.9 120km ciezko odpala

jtd ciezko pali na letnim

alfa 159 1.9 jtdm ciezko pali

159 ci

vectra c 1.9 cdti ciezko pali na zimnym

trudne palenie po postoju

vectra c 1.9 cdti problem z odpalaniem

alfa 159 odpalanie zimno

wymiana swiecy 1.9 cdti 8v

vectra c ciezko pali niebieski dym

vectra c 1.9 kiepski rozruch

alfa 159 1.9 jtd ciezko pali

ar159 rano problem z odpaleniem

alfa 159 ciezko pali i bialy dym

opel vectra c z19dth dlugo kreci

ciezko disel pali dym z kolektora

1 9 jtd 101 odpalanie silnika

vectra c 1.9 cdti ciezko pali

vectra c 1.9 cdti kreci i nie pali

1.9 jtd 120 km ciezko odpala

alfa 159 2.4 rano dymi na bialo

problem z pierwszym rozruchem i dym

1.9 jtd czujnik temperatury ciezko odpala

Raz odpala a raz nie pali wogole vectra c 1.9 cdti

alfa 159 1.9 jtdm slabo pali

opel vectra c bialy dym przy odpalaniu

trudny rozruch 2.0 cdti

alfa 159 ciezko odpala

alfa romeo 159 1.9 jtdm 120 dymi przy odpalaniu

opel vectra c 1.9 cdti na postoju dymi na niebiesko

opel vectra c 1.9 cdti problem z odpalaniem

1.9 cdti p0335-29

alfa 159 nievpali za pierwszym razem

ciezko odpalajaca alfa 159 2.4

ar 159 jtdm dlugie odpalanie

alfa 159 1.9 ciezko pali

NIE odpala na zimnym silniku alfa 159 1.9 jtdm 150 k

opel vectra c jak zimny ciezko pali

slaby start alfa 159

jtd ciezko pali

alfa romeo 159 ciezko pali

ciezko pali

1.9 cdti ciezko pali

signum 1.9 ciezko odpala

vectra c 1.9 cdti cieszko pali na letnim silniku

alfa 159 2.4 jtd zapalana na zimnym

kolektory 1.9 jtdm biały dym przy odpalaniu

vectra c poranny niebieski dym

159 odpalanie

Bu konu için etiketleri

İzinler

  • Yapamazsın yeni bir konu varsayalım
  • Yapamazsın Mesaj yazmak
  • Yapamazsın Ek Ekle
  • Yapamazsın Kendi Mesajınızı değiştirme
  •  
Şok emiciler