Stránka 5 s 135 PrvníPrvní 12345678910111213141555105 ... PosledníPoslední
Zobrazit výsledky z 41 do 50 s 1341
  1. #41
    Uživatel Pirát způsobem Avatar jusci
    Nastoupil
    10 2011
    Žije v
    Zamość
    Auto
    159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
    Příspěvky
    221

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a tomhak84 Zobacz post
    Wcześniej tak nie mialem, odpalał od strzału, nie dość że odpala dłużej to jeszcze motoriem telepie. moje typy to:

    - czujnik temperatury cieczy
    - paliwo się wraca
    - rozrusznik
    - aku (mimo że ma dopiero 1,5 roku ale mógł go szlak trafić)
    - czujnik temp wymieniałem
    - paliwo wracałoby się po dłuższym postoju a długość postoju nie jest proporcjonalna do długości kręcenia
    - rozrusznik po regeneracji - nowe szczotki i tulejki
    - aku ma 6 mies. Na nowym było tak samo
    Po tym wszystkim lekka (nieznaczna) poprawa

    Szukamy dalej
    - poza tym EGR wyczyszczony wraz z rdzeniem elektromagnesu - brak jakichkolwiek szarpnieć więc więc wydaje mi się że działa prawidłowo. Może trzeba na próbę zaślepić
    Jak znajdę czas przejrzę dolot czy jest szczelny, sprawdzę ciśnienie paliwa przy odpalaniu,
    Nie mam już pomysłów...

    Nabídka Napsal/a tomhak84 Zobacz post
    hmmm, też o tym myślałem, a czy temperatura otoczenia ma wpływ na działanie rozrusznika (jak jest ciepło)?
    Nie ma. Ale przy niższych temp počítač włącza grzanie świec żarowych i ustawia większą dawkę wtrysku. Dlatego pali przy słabiej kręcącym rozruszniku. Później rozrusznik musi kręcić jak szatan żeby sobie bez tej pomocy poradzić


    › Więcej...: JTDm - Ciężko pali na nierozgrzanym silniku
    Naposledy upravil jusci ; 04-05-2013 o 20:11




  2. #42
    Uživatel Embryo
    Nastoupil
    07 2010
    Žije v
    Slezsko
    Auto
    Toyota
    Příspěvky
    22

    Domyślnie

    EGR mam zaślepiony, ciśnienie paliwa (300-330 bar)

  3. #43
    Uživatel Pirát způsobem Avatar jusci
    Nastoupil
    10 2011
    Žije v
    Zamość
    Auto
    159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
    Příspěvky
    221

    Domyślnie

    To już nie wiem gdzie szukać. Być może sprężanie jest słabsze niż w nowym motoru i dlatego tak się dzieje
    Czy ktoś z problemami z odpalaniem wymieniał w tzw. międzyczasie przepływomierz albo czyścił kolektor?




  4. #44
    Uživatel Embryo Avatar otex
    Nastoupil
    10 2012
    Žije v
    HADYKÓWKA/RZESZÓW
    Auto
    ALFA ROMEO 159 1.9 jtdm
    Příspěvky
    10

    Domyślnie

    nie wiem czy juz moze sie powtarzam , u mnie ten problem znikl po dwoch operacjach nie wiem tylko ktora za to odpowiada:
    - motor zostal čipa na 150 koni (wczesniej 120) + zostal calkowicie zaslepiony egr i wywalony z softa
    - kupilem i wlalem do baku srodek do czyszczenia wtryskiwaczy w dieslu - STP náklady 30 zeta,

    napewno ktoras z tych operacji pomogla i to znacznie, od tego czasu nigdy nie miala problemow z odpalaniem, do auta wsiadam komforotwo

    ja stawiam na zaslepienie egr i wywalebnie go na sttale, wczesniej zauwazylem ze po czyszczeniu chodzil jakies kilka godzin, pozniej jezdzilem z podpietym kompem i okazalo sie ze byl juz w pozycji off, a check engine sie nie zaswiecal. sam juz nie wiem ja to sobie tlumacze tak ze ustawial sie w pozycji lekko otwartej i przy zapalaniu zamiast swiezego powietrza do odpalania dostawal spaliny, co sprawia ze silnik nie moze zaskoczyc, albo trzeba dluzej krecic.

    mozna by to sprawdzic poprzez calkowite zaslepienie egr, poprostu wyciac jakas blaszke i wlozyc w miejsce pomiedzy egr a kolektor dolotowy, napewno po jakims czasei albo od razu wyswietli sie check engine ale byc moze wasze belle beda palic,

    no inna opcja to ten srodek STP, byc moze ktorys wtrysk delikatnie lal i silnik ma problem z odpaleniem.

  5. #45
    Uživatel Pirát způsobem Avatar jusci
    Nastoupil
    10 2011
    Žije v
    Zamość
    Auto
    159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
    Příspěvky
    221

    Domyślnie

    Jak u Was FES pokazuje zamknięcie EGRa? Robiłem ostatnio logi i przy zamkniętym (teoretycznie) zaworze pokazuje 4% otwarcia. Być może nigdy się do końca nie domyka. Mam pełną zaślepkę, w chwili wolnego czasu założę i zobaczymy




  6. #46
    Uživatel Embryo
    Nastoupil
    07 2010
    Žije v
    Slezsko
    Auto
    Toyota
    Příspěvky
    22

    Domyślnie

    EGR - 4%

    U mnie przyczyną ciężkiego rozruchu są lejace wtryski.

  7. #47
    Uživatel Nováček Avatar Damianosl
    Nastoupil
    07 2012
    Žije v
    Legnica
    Auto
    Giulietta QV Rosso Competizione
    Příspěvky
    164

    Domyślnie

    też mam EGR 4% i OFF na wolnych obrotach

    dziś sprawdziłem korekty wtrysków

    na 1 cylindrze powyżej 2mm3 przy temperaturze 90C i auto telepie

    reszta w normie pomiedzy -2 a 2


    ale mam również błąd P010F - Niezgodność masy/przepływu powietrza Wysoki sygn.
    True Zmierzona masa powietrza 449,0 mg/w
    True Oczekiwana masa powietrza 257,5 mg/

    przepływomierz do czyszczenia?

  8. #48
    Uživatel Embryo
    Nastoupil
    07 2010
    Žije v
    Slezsko
    Auto
    Toyota
    Příspěvky
    22

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a Damianosl Zobacz post
    też mam EGR 4% i OFF na wolnych obrotach

    dziś sprawdziłem korekty wtrysków

    na 1 cylindrze powyżej 2mm3 przy temperaturze 90C i auto telepie






    reszta w normie pomiedzy -2 a 2


    ale mam również błąd P010F - Niezgodność masy/przepływu powietrza Wysoki sygn.
    True Zmierzona masa powietrza 449,0 mg/w
    True Oczekiwana masa powietrza 257,5 mg/

    przepływomierz do czyszczenia?
    Prawidłowe wartości korekt (wg serwisu AR):

    od -0,56 do +0,56

  9. #49
    Uživatel Embryo Avatar zxx
    Nastoupil
    12 2011
    Žije v
    Poznan
    Auto
    alfa159 1.9JTD
    Příspěvky
    7

    Domyślnie

    Kolego ja też miałem problem z odpaleniem pojechałem na kompa. Okazało się że jest walnięty czujnik położenia wału.

  10. #50
    Uživatel Embryo
    Nastoupil
    07 2010
    Žije v
    Slezsko
    Auto
    Toyota
    Příspěvky
    22

    Domyślnie

    Tylko że u mnie brak błędów, wszystkie parametry w normie, wtryski po sprawdzeniu na maszynie też się okazały dobre.
    Podejrzenie padło na koło pASOwe wału (całe pokryte jest rdzą + luz - właśnie jest wymieniane i zobaczymy.)

Podobná témata

  1. Bílý kouř na motoru nierozgrzanym
    Vytvořil(a) vtvs v části gt
    Odpověď: 11
    Poslední příspěvek/Autor: 28-11-2015, 22:28
  2. Pevný kouř na studeného motoru přeruší hovada
    Vytvořil(a) murzyncannaba v sekci 166
    Odpověď: 6
    Poslední příspěvek/Autor: 28-11-2015, 11:37
  3. [159] Alfa 159 1.9 jTDm - nebylo / těžké svítí / žárovka svíčka żarorowych
    Vytvořil(a) gresko1982 v sekci 159/Brera/Brera Spider
    Odpověď: 2
    Poslední příspěvek/Autor: 12-03-2015, 13:36
  4. [159] 1.9 JTDm 150km - Těžké požáry na studeném motoru
    Vytvořil(a) Wolfer v sekci 159/Brera/Brera Spider
    Odpověď: 2
    Poslední příspěvek/Autor: 17-09-2014, 20:04
  5. Těžké požáry na studeném motoru 1.9 jtdm
    Vytvořil(a) mike87 v části gt
    Odpověď: 7
    Poslední příspěvek/Autor: 08-02-2014, 07:23

tobě

alfa 159 1.9 120km ciezko odpala

vtipy nekouří, na letní

alfa 159 1.9 jtdm ciezko pali

159 vám

vectra c 1.9 cdti těžké kouření na mrazu

je těžké kouření po zastavení

vectra c 1.9 cdti problém likvidaci

alfa 159 aktivace zima

výměna svíčky 1.9 cdti 8v

vectra c nekouří modrý kouř

vectra c 1.9 špatný běh

alfa 159 1.9 jtd nekouří

ar159 rano problem z odpaleniem

alfa 159 je těžké kouří a bílý kouř

opel vectra c z19dth dlugo kreci

těžké disel kouř, kouř z kolektoru

1 9 jtd 101 odpalanie silnika

vectra c 1.9 cdti nekouří

vectra c 1.9 cdti víří a nekouří

1.9 jtd 120 km ciezko odpala

alfa 159 2.4 ráno, kuřácké na bílo

problem z pierwszym rozruchem i dym

1.9 jtd czujnik temperatury ciezko odpala

Jednou bylo, ale jednou nekouří vůbec, vectra c 1.9 cdti

alfa 159 1.9 jtdm lehce hoří

opel vectra c bílý kouř při startu

trudny rozruch 2.0 cdti

alfa 159 těžké požáry

alfa romeo 159 1.9 jtdm 120 na očích u něj při startu

opel vectra c 1.9 cdti na parkovišti, na očích má modrou

opel vectra c 1.9 cdti problem z odpalaniem

1.9 cdti p0335-29

alfa 159 nievpali poprvé

těžké odpalajaca alfa 159 2.4

ar 159 jtdm dlouhé aktivace

alfa 159 1.9 ciezko pali

Nebylo na studeném motoru alfa romeo 159 1.9 jtdm 150 k

opel vectra c, jak studený nekouří

slabý začátek alfa 159

vtipy nekouří

alfa romeo 159 nekouří

nekouří

1.9 cdti nekouří

signum 1.9 těžké požáry

vectra c 1.9 cdti cieszko kouří v letní motoru

alfa 159 2.4 jtd, osvětlené chladný

kolektory 1.9 jtdm bílý kouř při startu

vectra c ranní modrý kouř

159 aktivace

Štítky pro toto téma

Oprávnění

  • Můžete nejen nové téma
  • Můžete nejen psát zprávy
  • Můžete nejen přidat přílohy
  • Můžete nejen upravovat své příspěvky
  •  
Tlumiče