Zobrazit výsledky z 41 do 50 s 1341
-
04-05-2013, 20:09 #41Uživatel Pirát způsobem
- Nastoupil
- 10 2011
- Žije v
- Zamość
- Auto
- 159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
- Příspěvky
- 221
- czujnik temp wymieniałem
- paliwo wracałoby się po dłuższym postoju a długość postoju nie jest proporcjonalna do długości kręcenia
- rozrusznik po regeneracji - nowe szczotki i tulejki
- aku ma 6 mies. Na nowym było tak samo
Po tym wszystkim lekka (nieznaczna) poprawa
Szukamy dalej
- poza tym EGR wyczyszczony wraz z rdzeniem elektromagnesu - brak jakichkolwiek szarpnieć więc więc wydaje mi się że działa prawidłowo. Może trzeba na próbę zaślepić
Jak znajdę czas przejrzę dolot czy jest szczelny, sprawdzę ciśnienie paliwa przy odpalaniu,
Nie mam już pomysłów...
Nie ma. Ale przy niższych temp počítač włącza grzanie świec żarowych i ustawia większą dawkę wtrysku. Dlatego pali przy słabiej kręcącym rozruszniku. Później rozrusznik musi kręcić jak szatan żeby sobie bez tej pomocy poradzić
› Więcej...: JTDm - Ciężko pali na nierozgrzanym silnikuNaposledy upravil jusci ; 04-05-2013 o 20:11

-
-
05-05-2013, 06:09 #42Uživatel Embryo
- Nastoupil
- 07 2010
- Žije v
- Slezsko
- Auto
- Toyota
- Příspěvky
- 22
-
05-05-2013, 06:47 #43Uživatel Pirát způsobem
- Nastoupil
- 10 2011
- Žije v
- Zamość
- Auto
- 159 SW JTDm 8V 2008 nero carbonio
- Příspěvky
- 221
To już nie wiem gdzie szukać. Być może sprężanie jest słabsze niż w nowym motoru i dlatego tak się dzieje
Czy ktoś z problemami z odpalaniem wymieniał w tzw. międzyczasie przepływomierz albo czyścił kolektor?
-
05-05-2013, 07:14 #44
nie wiem czy juz moze sie powtarzam , u mnie ten problem znikl po dwoch operacjach nie wiem tylko ktora za to odpowiada:
- motor zostal čipa na 150 koni (wczesniej 120) + zostal calkowicie zaslepiony egr i wywalony z softa
- kupilem i wlalem do baku srodek do czyszczenia wtryskiwaczy w dieslu - STP náklady 30 zeta,
napewno ktoras z tych operacji pomogla i to znacznie, od tego czasu nigdy nie miala problemow z odpalaniem, do auta wsiadam komforotwo
ja stawiam na zaslepienie egr i wywalebnie go na sttale, wczesniej zauwazylem ze po czyszczeniu chodzil jakies kilka godzin, pozniej jezdzilem z podpietym kompem i okazalo sie ze byl juz w pozycji off, a check engine sie nie zaswiecal. sam juz nie wiem ja to sobie tlumacze tak ze ustawial sie w pozycji lekko otwartej i przy zapalaniu zamiast swiezego powietrza do odpalania dostawal spaliny, co sprawia ze silnik nie moze zaskoczyc, albo trzeba dluzej krecic.
mozna by to sprawdzic poprzez calkowite zaslepienie egr, poprostu wyciac jakas blaszke i wlozyc w miejsce pomiedzy egr a kolektor dolotowy, napewno po jakims czasei albo od razu wyswietli sie check engine ale byc moze wasze belle beda palic,
no inna opcja to ten srodek STP, byc moze ktorys wtrysk delikatnie lal i silnik ma problem z odpaleniem.
-
05-05-2013, 08:28 #45
-
07-05-2013, 15:43 #46Uživatel Embryo
- Nastoupil
- 07 2010
- Žije v
- Slezsko
- Auto
- Toyota
- Příspěvky
- 22
-
07-05-2013, 21:19 #47
też mam EGR 4% i OFF na wolnych obrotach
dziś sprawdziłem korekty wtrysków
na 1 cylindrze powyżej 2mm3 przy temperaturze 90C i auto telepie
reszta w normie pomiedzy -2 a 2
ale mam również błąd P010F - Niezgodność masy/przepływu powietrza Wysoki sygn.
True Zmierzona masa powietrza 449,0 mg/w
True Oczekiwana masa powietrza 257,5 mg/
przepływomierz do czyszczenia?
-
08-05-2013, 05:42 #48Uživatel Embryo
- Nastoupil
- 07 2010
- Žije v
- Slezsko
- Auto
- Toyota
- Příspěvky
- 22
-
09-05-2013, 14:16 #49
-
11-05-2013, 11:18 #50Uživatel Embryo
- Nastoupil
- 07 2010
- Žije v
- Slezsko
- Auto
- Toyota
- Příspěvky
- 22
Tylko że u mnie brak błędów, wszystkie parametry w normie, wtryski po sprawdzeniu na maszynie też się okazały dobre.
Podejrzenie padło na koło pASOwe wału (całe pokryte jest rdzą + luz - właśnie jest wymieniane i zobaczymy.)
Podobná témata
-
Bílý kouř na motoru nierozgrzanym
Vytvořil(a) vtvs v části gtOdpověď: 11Poslední příspěvek/Autor: 28-11-2015, 22:28 -
Pevný kouř na studeného motoru přeruší hovada
Vytvořil(a) murzyncannaba v sekci 166Odpověď: 6Poslední příspěvek/Autor: 28-11-2015, 11:37 -
[159] Alfa 159 1.9 jTDm - nebylo / těžké svítí / žárovka svíčka żarorowych
Vytvořil(a) gresko1982 v sekci 159/Brera/Brera SpiderOdpověď: 2Poslední příspěvek/Autor: 12-03-2015, 13:36 -
[159] 1.9 JTDm 150km - Těžké požáry na studeném motoru
Vytvořil(a) Wolfer v sekci 159/Brera/Brera SpiderOdpověď: 2Poslední příspěvek/Autor: 17-09-2014, 20:04 -
Těžké požáry na studeném motoru 1.9 jtdm
Vytvořil(a) mike87 v části gtOdpověď: 7Poslední příspěvek/Autor: 08-02-2014, 07:23





Odpovědět s citací
