Zobrazit výsledky z 81 do 90 s 1341
-
12-05-2014, 14:14 #81
Gdy uruchamiasz zimny motor, na początku obroty powinny być nieco wyższe. U mnie od razu wskazówka zatrzymywała się na 750 rpm i silnik miał wyraźnie ciężej. Wskazania MES "na oko" były w normie. Ale objaw nieco inny niż w przypadku pierdolnięcia przy rozruchu. Niektórzy forumowicze twierdzą, że wymiana bendiksu rozrusznika znacznie ułatwia rozruch.
U mnie bendiks leży już na półce, ale na razie czasu brak (i ogólnie podjazdu/kanału
).
› Więcej...: JTDm - Ciężko pali na nierozgrzanym silniku159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
-
-
12-05-2014, 17:48 #82Uživatel Cyklista
- Nastoupil
- 03 2013
- Žije v
- Zdanowice,,,,,Voroněž
- Auto
- Alfa Romeo 159 1.9 jtdm+chip 160 KM350Nm disactive 2008r.
- Příspěvky
- 302
ale jakie sa dokladnie przeklamania tego czujnika . i wymiana czujnika w twoim przyoadku pomogla. Skoro jak jest zimny xzy rozgrzany wystarczy ze wsjaziwka sie podniesie powyzej 50 pali na dotyk jwst problem tylko jak sie wystudzi czyli ponizej 50 na zegarku ale jeszcze nie jest calkiem zimny. i wtedy to wlasnie lapie nie lapie lapie nie lapie tak jakby wtryski otworzyly sie i zamknely az wkoncu zaskoczy
-
12-05-2014, 19:18 #83
Z tego co ja zaobserwowalem to jeśli temp. Dochodzi do 90 i podczas jednotka potrafi spaść to śmiało możesz wymieniać. Nawet samemu
puszczone smarkiem z nosaEGR - OFF
flip - OUT
DPF - ON
-
12-05-2014, 19:41 #84
-
12-05-2014, 21:20 #85
A powinna po rozgrzaniu motora trzymać twardo 90 st na zegarze. Śmiało możesz wymienić komplet (termostat + czujnik).
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
-
13-05-2014, 11:58 #86Uživatel Cyklista
- Nastoupil
- 03 2013
- Žije v
- Zdanowice,,,,,Voroněž
- Auto
- Alfa Romeo 159 1.9 jtdm+chip 160 KM350Nm disactive 2008r.
- Příspěvky
- 302
niestety ale to nie to termostat sprawny czujnik także. na nowym były takie same wskazania więc oddałem i założyłem to co było. i teraz nie mogę go odpowietrzyć. jest między max a min a po zagrzaniu przekracza dużo max po odkręceniu korka mocno syknie i stan się lekko podniesie czuć nawet przed odkreceniem ze węże twarde ewidentnie powietrze w układzie. Jak dobrze odpowietrzyć ma ktoś jakąś radę cenną???
-
13-05-2014, 14:29 #87
-
13-05-2014, 17:45 #88Uživatel Cyklista
- Nastoupil
- 03 2013
- Žije v
- Zdanowice,,,,,Voroněž
- Auto
- Alfa Romeo 159 1.9 jtdm+chip 160 KM350Nm disactive 2008r.
- Příspěvky
- 302
odpowietrzałem i na zimnym i na cieplym motoru. jak nicisne na weza to slychacz w gornej czesci chlodnicy powietrze. moze sam sie odpowietrzy bede co jakis czas odkrecal korek
-
13-05-2014, 17:51 #89Uživatel Embryo
- Nastoupil
- 11 2011
- Auto
- Alfa Romeo 159, '07, 1.9 JTDM, 120KM
- Příspěvky
- 10
-
14-05-2014, 21:04 #90
Podobná témata
-
Bílý kouř na motoru nierozgrzanym
Vytvořil(a) vtvs v části gtOdpověď: 11Poslední příspěvek/Autor: 28-11-2015, 22:28 -
Pevný kouř na studeného motoru přeruší hovada
Vytvořil(a) murzyncannaba v sekci 166Odpověď: 6Poslední příspěvek/Autor: 28-11-2015, 11:37 -
[159] Alfa 159 1.9 jTDm - nebylo / těžké svítí / žárovka svíčka żarorowych
Vytvořil(a) gresko1982 v sekci 159/Brera/Brera SpiderOdpověď: 2Poslední příspěvek/Autor: 12-03-2015, 13:36 -
[159] 1.9 JTDm 150km - Těžké požáry na studeném motoru
Vytvořil(a) Wolfer v sekci 159/Brera/Brera SpiderOdpověď: 2Poslední příspěvek/Autor: 17-09-2014, 20:04 -
Těžké požáry na studeném motoru 1.9 jtdm
Vytvořil(a) mike87 v části gtOdpověď: 7Poslední příspěvek/Autor: 08-02-2014, 07:23




Odpovědět s citací

