Strona 31 z 50 PierwszyPierwszy ... 212223242526272829303132333435363738394041 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 301 do 310 z 497

Temat: Klimatyzacja

  1. #301
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał longmanpl Zobacz post
    Czy to nie jest jeszcze tak, ze przyczyna problemow z cisnieniem moze lezec w zaworze rozprezajacym a nie sprezarki (sprzeglo) czy ilosci czynnika - mowie o 460 zamiast 500/550 ? Dzisiaj mi tak zasugerowal jeden mechanior podczas luznej rozmowy, ktory klimy glownie nabija i odgrzybia, w AR nie naprawial a jesli juz to glownie VAG.

    U mnie dobite 460, cisnienie ponizej 9 a temp parownika +25 st.
    Ja myślę, że pan z serwisu gada bzdury, bo się nie zna. Sprawdź czy masz kompresor zexel, dobij do 550 g, podaj odczyty ciśnień H i L po włączeniu klimatyzacji, nasłuchuj czy sprężarka się włączyła, zobacz jak pracują wentylatory po włączeniu klimatyzacji. A na koniec proponuję pojechać do kogoś kto się zna, bo przez internet naprawa klimatyzacji to nieco trudniejsza sprawa niż lądowanie na księżycu.

  2. #302
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Poznan/Wrzesnia
    Auto
    Była AR 159 2.0 JTDm, Byla AR 147 FL 1.6 TS 105KM Distinctive
    Postów
    312

    Domyślnie Klimatyzacja

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Ja myślę, że pan z serwisu gada bzdury, bo się nie zna. Sprawdź czy masz kompresor zexel, dobij do 550 g, podaj odczyty ciśnień H i L po włączeniu klimatyzacji, nasłuchuj czy sprężarka się włączyła, zobacz jak pracują wentylatory po włączeniu klimatyzacji. A na koniec proponuję pojechać do kogoś kto się zna, bo przez internet naprawa klimatyzacji to nieco trudniejsza sprawa niż lądowanie na księżycu.
    Pan sie uczciwie przyznawal ze sie nie zna i nawet nie podejmie proby diagnozowania - wg niego naciagnalby mnie na kase. Co potwierdza jego uczciwosc zadeklarowana przez polecajacego go czlowieka od przyciemniania szyb (sa prawie sasiadami).

    Gdzie sprawdze jaki mam kompresor ? Sorry jesli juz gdzies to podano, ale ze wzgledu na 3-tygodniowa mala alfistke w domu mam male zasoby czasu ostatnio.

    Chetnie pojade do kogos kto sie zna, ale w Poznaniu nikt nie jest mi w stanie polecic kogos konkretnego.

  3. #303
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    Lusterko na kiju i szukasz tabliczki znamionowej. Ja mam zexela. Najpierw dobije do 550 a pózniej bede marudził dalej.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  4. #304
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    Alfa Romeo 159 JTD 1.9 16V
    Postów
    5

    Domyślnie

    Cześć wszystkim.

    Pozwólcie, że podłącze się pod temat. Prośba do posiadaczy Alfy 159 1.9 150KM. Czy moglibyście zrobić zdjęcie jak u Was wygląda szybko-złącze węża niskiego ciśnienia klimatyzacji?
    Zakuwałem go ostatnio i samemu wymieniałem, ale nie jestem pewien czy do końca go wsadziłem. Zakładając go było "klik" (tak jakby się poprawnie zastrzelił). Bardziej nie idzie go dopiąć ale sugerując się grubością rurki chyba powinien wejść dalej (?).
    Klimatyzacja po nabiciu chodziła mi jakieś 2 tygodnie. Dziś przestała i właśnie w tym miejscu chyba widać ślady barwnika dodawanego do czynnika.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20160603_143738.jpg
Wyświetleń:	168
Rozmiar:	69.5 KB
ID:	202723

  5. #305
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    A czy ktoś wie ile powinno być oleju w układzie?? dziś miałem robiony serwis i dali 25ml czy to nie za mało??
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  6. #306
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał paweltbu Zobacz post
    A czy ktoś wie ile powinno być oleju w układzie?? dziś miałem robiony serwis i dali 25ml czy to nie za mało??
    Olej w układzie pozostaje po odessaniu czynnika. Tylko niewielka ilość jest odsysana razem z czynnikiem. 25 ml to może być dodatkowa ilość dodana do tej, która została odessana.

  7. #307
    Użytkownik Znawca Avatar paweltbu
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    TBU
    Auto
    MiTo 1.4 TB MA/Mazda 3 2019
    Postów
    1,417

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Olej w układzie pozostaje po odessaniu czynnika. Tylko niewielka ilość jest odsysana razem z czynnikiem. 25 ml to może być dodatkowa ilość dodana do tej, która została odessana.
    miałem robiony serwis na manualu a nie ustawieniach auto. po odessaniu podawana była wartość czynnika i oleju do wtłoczenia z ręki. pracownik dał 500g czynnika i 25ml oleju i tak mi się wydaję że to mało????
    Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...

  8. #308
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał paweltbu Zobacz post
    miałem robiony serwis na manualu a nie ustawieniach auto. po odessaniu podawana była wartość czynnika i oleju do wtłoczenia z ręki. pracownik dał 500g czynnika i 25ml oleju i tak mi się wydaję że to mało????
    Skoro większość oleju zostaje w układzie to po co dodawać więcej? Od tego dodawania więcej kompresor przestaje działać prawidłowo.

    edit: Żeby było jasno napisane: standardowo maszyna do obsługi odciąga razem z czynnikiem tylko 10-30 gramów oleju, nie więcej.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 02-08-2016 o 15:29

  9. #309
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2015
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 2,4 210
    Postów
    589

    Domyślnie

    Dodam kolejny rozdział. Byłem w serwisie z klimą. Ściągnięto mi czynnik. Maszyna pokazała że odessano 240g. Po czym po 10 minutowym teście wypluła idealną szczelność. To jest to samo co w innym miejscu w maju. Tam też miałem 200+ czynnika i idealną szczelność. Mimo to klima dalej szwankuje. Jak się już załączy to działa idealnie. Ale jak nie działa to stoi na 10 barach. Wczoraj wymieniłem zawór rozprężny ale to nie pomogło. Została więc jedna ścieżka. Bezpiecznik F19 -> przekaźnik T05 -> wtyczka -> sprężarka


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  10. #310
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    Sprawdzona szczelność maszyną czy azotem ? jeżeli to trwało 10 minut to zapewne maszyną ten test wykaże tylko poważne ubytki czynnika, w moim przypadku też test przeszedł pozytywnie lecz na drugi dzień układ klimatyzacji był już pusty.

Podobne wątki

  1. Klimatyzacja
    Utworzone przez cinek003 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-04-2014, 12:36
  2. Klimatyzacja w 159
    Utworzone przez sAweK w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-02-2014, 18:46
  3. Klimatyzacja!
    Utworzone przez Green Boy w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-03-2013, 10:08
  4. [33] klimatyzacja
    Utworzone przez elbus w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-07-2010, 15:14
  5. Klimatyzacja???
    Utworzone przez sylwek9161 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-07-2010, 15:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory