Tak wystarczy odkręcić ten plastik z dołu a wkręcić swój czujnik tylko pamiętaj że tam na czujniku jest oring i go załóż i uważaj aby go nie uszkodzić bo będzie ci się lać jak z kaczki
Tak wystarczy odkręcić ten plastik z dołu a wkręcić swój czujnik tylko pamiętaj że tam na czujniku jest oring i go załóż i uważaj aby go nie uszkodzić bo będzie ci się lać jak z kaczki
Ok dzięki w pierwszym momencie już się wystraszyłem że zły filter kupiłem. I tak jak ktoś pisał wystarczy 3 razy włączyc i wyłączyć zapłon tak aby napełnił się paliwem i można bezpiecznie odpalać. Czy dla bezpieczeństwa lepiej zalać go ON?
Wysłane z mojego SM-N930F przy użyciu Tapatalka
Ja zalałem go paliwem, później 2 razy kluczyk w stacyjkę i odpalił bez problemu
Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
Zalewanie o.n. filtra nie jest konieczne,pompa to zrobi.
Pompa to zrobi i owszem, a jak ktoś jest nadgorliwy to na te pierwsze 2-3 włączenia zapłonu można odkręcić odpowietrznik na filtrze. Ale ponieważ pompy są dwie to układ się samoczynnie odpowietrza i bez tego zabiegu.
Giulia Veloce Misano Blue 2.0 TB
159 Sportwagon Q-Tronic '06 Nero Oceano była
Może ktoś się wypowiedzieć na temat filtra paliwa firmy Sofima?
Ostatnio edytowane przez jedrek1980 ; 13-03-2017 o 15:11
BYŁ LEON by COMPSPORT
JEST ALFA 159 SW by TUNE-UP
-------
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".
W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą![]()
proszę dzwonić 792 465-368
Macie doświadczenie z filtrami od TECNECO?
Na parkingu przed hipermarketem. Rodzina pakuje zakupy do pancerwagena. Dziecko, chłopiec około 5-6 lat:
-Mamo co to za auto?
-Przeczytaj. Na rejestracji jest napisane
-A-L-F-A R-O-M-E-O. Dlaczego muszę jeździć VW albo Audi?
Matka patrzy na ojca, a ojciec na mnie.
Mina ojca BEZCENNA !!!