Temat: Pomoc przy zakupie AR159 / Brera

  1. #16971
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    147/2007/JTDm/150KM
    Postów
    2,066

    Domyślnie

    Cytat Napisał theseba2011 Zobacz post
    Proszę o pomoc , jestem na kupnie samochodu i wpadła mi w oko jedna Brera ,mianowicie - otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-brera-2-4jtd-210km-bixenon-bose-sky-view-ID6CrHj4.html#gallery-open
    Co o niej sądzicie w tych pieniądzach oraz co myślicie o dieslu w takim samochodzie?
    Dodam że poprzednio miałem okazje używać 1.9jtd w 147 i złego słowa nie powiem natomiast chciałbym zaczerpnąć opinii kogoś bardziej obeznanego bo sam jestem laikiem jeśli chodzi o motoryzacje.
    W ASO ostatni wpis jest na całe 8km

  2. #16972
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Mes
    Dołączył
    10 2019
    Auto
    159 1.9 berlina 2009
    Postów
    23

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Kiedyś miałem całkiem lekkie uderzenie w sarnę. I wyszło w ASO 12500 zł. Do wymiany i malowania maska, zderzak, dwie lampy halogenowe, zamek maski i pas wygięty przez zagięty zamek plus malowany kawałek błotnika. Uszkodzenia nie były naprawdę duże i szkoda bez znaczenia dla późniejszego użytkowania samochodu, a jaka kwota się uzbierała.
    Właściciel powiedział że klapa bagażnika, dewastacja. Miałbym wątpliwości ale po tym co piszecie to może i prawda . Jadę dziś oglądać

  3. #16973
    Użytkownik Świeżak Avatar bacax89
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    WLKP
    Auto
    159 SW Ti 3.2 V6 Q-tronic Q4
    Postów
    56

    Domyślnie

    Cytat Napisał FanZ Zobacz post
    Witam, wymarzona sztuka 159 Ti TBi stoi w Krakowie i coraz bardziej się na nią nakręcam. Lata temu był o niej wątek na forum, że wymieniana maska, lampy, zderzaki, nie jest to dla mnie jakiś duży problem, wiem, że ideały to tylko w salonie, chociaż też nie zawsze. Cena duża, ale wersja nietuzinkowa, mały przebieg, no i polski salon, jest sens zawracać sobie nią głowę?