Zbiorniczek nie jest drogi. W ASO to koszt coś około stówczyny.
a dokładnie 115pln![]()
Filtr-siateczka jest w środku zbiornika.
"For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson
w listopadzie zeszlego roku za nowy zbiorniczek z wymiana, plukaniem ukladu i wymiana plynu i uszczelek zaplacilem 408 zł
Rozumiem, że to cena za usługę wymiany (w tym płukanie układu), zbiorniczek, uszczelki i płyn GI/R (zielony), który został zmieniony z pierwotnego GI/E (czerwony) który miałeś w układzie. Bo gdyby to była cena za wymianę zbiornika i płynu (przy wymianie GI/E na taki sam GI/E, czyli bez potrzeby płukania układu), to jest to rozbój w biały dzień...
AR 147 1.9 JTD 8V (2004)
AR 159 1.9 JTDm 16V (2007)
Audi A6 Avant 3.0 TDI V6 (2012)
dokladnie. plykali uklad, bo wymieniali plyn na zielony. Zapomnialem dodac, ze w cenie byl jeszcze samochod zastepczy, wiec nie czuje, zeby ze mnie jakos specjalnie zdarli.
Z reszta nie jestem przekonany, czy nawet przy wymienie na ten sam rodzaj plynu nie warto zrobic plukania. Gdzies czytalem, ze w ukladzioe moga tworzyc sie "skrzepy" ze starego plynu, ktorych warto sie pozbyc
To cena była "kompleksowa", więc nie wnoszę zastrzeżeń
Co do płukania w przypadku zalewania układu tym samym rodzajem płynu to IMO jest to zbędny luksus... Faktycznie GI/E (czerwony) jest olejem bardziej gęstym niż GI/R (zielony), jednak nawet w połączeniu z ewentualnymi zanieczyszczeniami/osadami pochodzącymi z układu wspomagania nie będzie tworzył "skrzepów", bo jest na to mimo wszystko za rzadki...
AR 147 1.9 JTD 8V (2004)
AR 159 1.9 JTDm 16V (2007)
Audi A6 Avant 3.0 TDI V6 (2012)