To prawda,na oponie 235 całkowicie bez szans i feldze 8J
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
To prawda,na oponie 235 całkowicie bez szans i feldze 8J
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Siedzi u mnie eibach, ale widzę że nie ma szans. Szkoda. Będę musiał dać ten 17 mm na przód a na tył jakieś 8-9 mm , chyba złapie centrowanie.
Ja mam 8 mm dystans i łapie centrowanie . Max dają 10mm.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Patryczos ma Prodrive 19" ( te same parametry ). U niego siedzi opona 225/40/19 i na przodzie lezy dystans 20mm a na tyle miał wsadzony dystans robiony pod zamówienie 15mm ( z mega cienką ścianką centrowania ) ale jemu przycierało czasem i stoczył ten dystans na 13mm. Problem w tym że nie wszedł na ori centrowanie już i.... zeszlifowałem mu ori centrowanie o te 2mm żeby założyć go [emoji3]. Wiem , to już kamikaze ale ori centrowanie jest na tyle duże że nie ma stresu . Zaznaczam jeszcze raz że ma opony 225. Na tyle problemem jest szmata nadkola - dupiato wyprofilowana przy błotniku oraz łączenie zderzaka z blotnikiem ( bardzo odstające ) . Jak się powalczy z tymi dwoma elementami to tam wejdzie sporo więcej.
Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A8-50L przy użyciu Tapatalka
Oryginalny kołnierz mam podszlifowany bo zamówiłem dystans 17 ale bez stożka i wtedy już oryginalne centrowanie dotyka dystansu,więc lekko zmodyfikowałem. Jak będę miał dać coś w ok 13 to zbiorę trochę więcej, to nie problem.
Panowie,wejdzie na przod przy eibachu,opona 245/40/19 ?
Poglądowo fotki z Forza Italia 2017 - jak wygląda replika Vossen CVT i BBS w 18 ( chyba 225/40/18 ) i moja nowa zima - replika Vossena CV4 w 18" i dedykowanej oponie 235/45/18
Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A8-50L przy użyciu Tapatalka
Replika jak to dobrze w odróżnieniu do podróbka![]()
czy moge zalozyc opony 225/45/17 nie bedzie to w niczym przeszkadzalo/zle wygladalo?