Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 104
  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    ja nie pisałem, że do 2000 "muli", oczywiście, że auto przyspiesza, ale wyraźny skok mocy jest od 1800 - 1900 obrotów i to jest normalne. Chodziło mi tylko o to, że ten skok mocy jest bardziej wyczuwalny w JTDm niż np w CRDi.


    › Więcej...: Jak sprawdzić EGR

  2. #42
    din
    Gość

    Domyślnie

    W moim aucie z 1.9JTDm16v jest tak samo jak u Was: do 1800 muł później fajnie. Taka jest jego charakterystyka.
    Swoje robi turbodziura, sfazowanie i mapowanie silnika. Konstruktorzy ustalili optymalne wartości dla prędkości obrotowej w przedziale 1800-4600 obr. Moment max. mamy już przy 2200, a moc max. przy 4000 obr. można jeszcze podkręcić silnik do 4600 później następuje drastyczny spadek na wykresach.
    Tak trzeba jeździć i nie ma mulenia. A, że nie ma nic za darmo to lepiej nie zaglądać do Tripów.

  3. #43
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał din Zobacz post
    W moim aucie z 1.9JTDm16v jest tak samo jak u Was: do 1800 muł później fajnie. Taka jest jego charakterystyka.
    Swoje robi turbodziura, sfazowanie i mapowanie silnika. Konstruktorzy ustalili optymalne wartości dla prędkości obrotowej w przedziale 1800-4600 obr. Moment max. mamy już przy 2200, a moc max. przy 4000 obr. można jeszcze podkręcić silnik do 4600 później następuje drastyczny spadek na wykresach.
    Tak trzeba jeździć i nie ma mulenia. A, że nie ma nic za darmo to lepiej nie zaglądać do Tripów.
    A patrzyłeś, czy aby Ci listwa od klap z kolektora nie spadła ?
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  4. #44
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 159 1,9 jtdm '07 187KM by Cinsoft, Giulia 2,2 jtdm '17
    Postów
    79

    Domyślnie

    Powiedzcie mi jakie powinien mieć wskazania w FES prawidłowo pracujący EGR. Niedawno zakupiłem kabel (+FES 2,6 registred) i po podłączeniu wartość jaką pokazuje to 4% niezależnie od obrotów. Pojawił sie też błąd P0401. Nie mogę też przeprowadzić kontroli EGR - zgłasza brak warunków do przeprowadzenia testów. Kontrola EGR mam jako "rozłączony". Co jest nie tak??

  5. #45
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Fes nie sprawdzi Egr. Trzeba wykręcić, przeczyścić, sprawdzić trzpień, czy się rusza po naciśnięciu, ewentualnie zaślepić i się przejechać na próbę.
    Na forum znajdziesz parę postów odnośnie EGR.

  6. #46
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    fiat croma 1,9 jtdm 120hp
    Postów
    2

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfabeta Zobacz post
    .... wartość jaką pokazuje to 4% niezależnie od obrotów. Pojawił sie też błąd P0401. Nie mogę też przeprowadzić kontroli EGR - zgłasza brak warunków do przeprowadzenia testów. Kontrola EGR mam jako "rozłączony". Co jest nie tak??
    wskazuje to na zapieczony EGR, nie pracuje, lub usterkę cewki EGR-u. Powinien pokazywać 50-70% otwarcia przy wolnych obrotach i właśnie ok.4% -zamknięty- przy dodaniu gazu.

  7. #47
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ryki67
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Spod Wawy
    Auto
    159 2.4 JTDM 210KM
    Postów
    389

    Domyślnie

    Witam
    ja mam na wolnych 4% czyli EGR nie działa??? zapieczony? a czemu nie mam błędu P0401 ???
    czy mogę zaślepić EGR w tym przypadku? co się powinno zmienić??? auto obecnie odpala tak jakby jeden cylinder nie palił? czy zaslepienie EGR może mieć wpływ na odpalanie?
    jak sprawdzić cewkę? bo tam chyba jest 4 piny w EGR? których pinów zmierzyć rezystancję?

    pozdrawiam

  8. #48
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sek300
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Lubuskie
    Auto
    Było AR 156 1,9 jtd 8V'99 Jest AR 166 2,4 jtd 20V FL'05
    Postów
    83

    Domyślnie

    Panowie w sobotę regenerowałem oraz zaślepiałem swojego egra i polecam wszystkim przeprowadzenie takiej operacji na naszych stronach są doskonałe manuale dotyczące właśnie tej sprawy, a dla człowieka o przeciętnych zdolnościach manualnych przeprowadzenie takiej operacji nie zajmie więcej niż 4 godz. Po zaślepieniu i zregenerowaniu nie ma mulenia w zakresie 1500-2000 silnik pięknie się wkręca od samego dołu i ciągnie równo również wydaje mi się że na wolnych obrotach kultura pracy R5 poprawia się silnik pracuje równiej i chyba ciszej. Kiedy będziecie przystępować do regeneracji wcześniej kupcie zaślepkę jest na allegro za 9 zł ja ją musiałem wycinać piłką włosową i to zajęło mi najwięcej czasu i jeszcze jedno samo czyszczenie ogra to zamało należy także wyczyścić elektromagnes manual też jest w dziale zrób to sam.

  9. #49
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FISHA159JTDM
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v 150KM Lusso 2008 UK
    Postów
    305

    Domyślnie

    Na zimnym czy cieplym silniku masz 4%?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

  10. #50
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ryki67
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Spod Wawy
    Auto
    159 2.4 JTDM 210KM
    Postów
    389

    Domyślnie

    U mnie jest ok, na zimnym jest 4 % i tak powinno być natomiast jak sie zagrożenie to np 35% jest na wolnych i tak tez powinno być.
    pozdrawiam

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Jak sprawdzić czy działa Q2?
    Utworzone przez TheRealDeal w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2019, 08:16
  2. [159] jak sprawdzić a może gdzie sprawdzić turbine?
    Utworzone przez loco145 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-06-2013, 11:31
  3. Co można sprawdzić po nr. VIN?
    Utworzone przez Jino w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 14-10-2012, 12:42
  4. [145] Jak sprawdzić grzałke??
    Utworzone przez Slades w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-10-2009, 21:01
  5. [145] Jak sprawdzić wtryskiwacze?
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 01-07-2008, 14:05

alfa 159 egr objawy

jak naprawić egr

regeneracja egr opel

egr objawy

uszkodzony egr objawy

objawy uszkodzenia zaworu egr opel

objawy uszkodzonego zaworu EGR Alfa 159 diesel

2.4 jtd 20v zepsuty egr objawy

2 0 jtdm uszkodzony egr

alfa romeo 159 egr objawy

jak sprawdzić zawór egr astra g

jak sprawdzić egr 2 0 opel

czym objawia sie uszkodzony egr jtd

astra g jak sprawdzić egr

uszkodzony egr

egr jakie objawy naprawa

uszkodzony zawór egr objawy tdi

popsuty egr objawy 1.9 jtd 16v 150km

praca egropel vectra problem z moca 1 9 disel egrjakie wartosci egr 159zamulanie przez niesprawny egrstopien otwarcia egr 2.4jtdsprawfzrnie cewki egr 1.9 jtduszkodzony egr 159 objawyzepsuty egr alfa objawyprzyczyny zepsutego zaworu egr alfa 156 jtdEGR 159alfa romeo 159 egrczy to napewno egr alfa romeo 159naprawa zaworuegropel zafira poznanegr objawy 159czy klapka egr ma sie ruszac forumgiulietta zawor egr gdzie jestegr jtd jak powinien chodzicOpel Vectra B uszkodzony zawor egralfa 159 egr obiawy otwarty egr objawy alfa romeopadniety egr jtdalfa 147 egr napiecie1.9 jtd-m 16v how to know its regeneratingerg.klapn na opel h deistviefes test egrjak sprawdzic zawor egr alfa 156 1.9uszkodzony objawy egr alfa 159alfa 159 objawy uszkodzonego egralfa 159 uszkodzony egrzawor egr alfa romeo 159 1.9 oznakialfa 156 2.4 uszkodzony egrobjawy nie dzialajacego egr astra h 1.9

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory