Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 104
  1. #51
    Moderator Romeo Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Cytat Napisał ryki67 Zobacz post
    U mnie jest ok, na zimnym jest 4 % i tak powinno być natomiast jak sie zagrożenie to np 35% jest na wolnych i tak tez powinno być.
    pozdrawiam
    w sensie obciazenie ;-)


    › Więcej...: Jak sprawdzić EGR

  2. #52
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 159 1,9 jtdm '07 187KM by Cinsoft, Giulia 2,2 jtdm '17
    Postów
    79

    Domyślnie

    Czy zdarzyło się Wam przekręcić gwint przy montażu EGR-a? Niestety u mnie wydaje się być zerwany gwint na jednej śrubie. Na pozostałych 3 trzyma się bardzo dobrze. Macie jakiś pomysł na mało inwazyjne nagwintowanie, wklejenie, itp.?

  3. #53
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FISHA159JTDM
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v 150KM Lusso 2008 UK
    Postów
    305

    Domyślnie

    Co do zerwanego gwintu http://www.moto-akcesoria.pl/sprezyn...20-szt,p,37460


    Moze ktos sprawdzic w FES wskazania EGR na postoju i podczas jazdy?
    -u mnie na postoju mam np 35% po dodaniu gazu wartosc zwieksza sie i w momecie odjecia gazu zamyka czyli 4% povzym na wolnych otwiera +-35%
    -natomiast podczas jazdy jest normalnie czyli otwarty +-35% przy stalej predkosci a podzas przyspieszania i hamowania silnikiem zamyka czyli 4%

    Pozdrawiam
    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez FISHA159JTDM ; 10-05-2012 o 23:04

  4. #54
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Tomek1986
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Bristol UK
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V 150KM Lusso 2007
    Postów
    230

    Domyślnie

    Cytat Napisał fisha Zobacz post
    Moze ktos sprawdzic w FES wskazania EGR na postoju i podczas jazdy?
    -u mnie na postoju mam np 35% po dodaniu gazu wartosc zwieksza sie i w momecie odjecia gazu zamyka czyli 4% povzym na wolnych otwiera +-35%
    -natomiast podczas jazdy jest normalnie czyli otwarty +-35% przy stalej predkosci a podzas przyspieszania i hamowania silnikiem zamyka czyli 4%

    Pozdrawiam
    Ja sprawdzalem u siebie pierwszy raz dzisiaj i mam podobnie tzn.
    - silnik cieply na postoju 40%
    - po dodaniu gazu maksymalnie skoczyl na chyba 72% i po odjeciu gazu wraca na 40%

    A moze mi ktos powiedziec jakie powinny byc obroty biegu jalowego i jakie wy macie bo u mnie na rozgrzanym silniku jest dokladnie 800rpm

    Pozdrawiam

  5. #55
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek1986 Zobacz post
    Ja sprawdzalem u siebie pierwszy raz dzisiaj i mam podobnie tzn.
    - silnik cieply na postoju 40%
    - po dodaniu gazu maksymalnie skoczyl na chyba 72% i po odjeciu gazu wraca na 40%
    Dziwnie. Na postoju powinien mieć w okolicach 35-42% otwarcia. Po dodaniu gazu powinien zejść do 4% (FES chyba nie pokazuje 0%), po odjęciu i zejściu na wolne obroty - z powrotem 35-42%.
    Obroty biegu jałowego to lekko powyżej 800 obr/min.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  6. #56
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Tomek1986
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Bristol UK
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V 150KM Lusso 2007
    Postów
    230

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek1986 Zobacz post
    - po dodaniu gazu maksymalnie skoczyl na chyba 72% i po odjeciu gazu wraca na 40%
    troche to zle napisalem, mialem na mysli, ze jak dodaje gazu to z 40% spada na 4% a jak tylko puszcze gaz to z chyba max 72% spada na 40% i tak zostaje....
    jakos tak to chyba bylo...

  7. #57
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Pitbullek
    Dołączył
    11 2009
    Auto
    AR 159
    Postów
    77

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Będzie pasował. Do 159 na pewno.



    Jeśli nie wie, jak to dokładnie zrobić i nie ma prasy do wyciśnięcia tulei z EGR-a - nie zrobi tego dobrze. Jak zatrze się tuleja w kominie EGR-a, to możesz go czyścić ile chcesz - i tak się będzie zawieszał. Ale wtedy komp zgłasza błąd. Można zrobić prosty eksperyment. Zaślepić na chwilę EGR na stałe (blaszką z puszki z piwa) i zobaczyć, czy objawy o których pisze kolega znikną. Jeśli znikną - EGR do naprawy. Jeśli nie - nie ruszać go. Szkoda kasy.



    Nawet nie tyle sam zawór, ale zjawisko cofania cięgna tłoczka po odpaleniu samochodu. Zmienna geometria działa w ten sposób, że po uruchomieniu samochodu i nim ciśnienie turbiny nie przekroczy odpowiedniej wartości - cięgno wychodzące od bączka przy turbinie powinno być zassane do wewnątrz bączka. Potrzebne są do tego 2 osoby - jedna patrzy na cięgno, druga uruchamia samochód. Ruch cięgna to ok. 1 cm do wewnątrz bączka.



    Rozbieram go na części pierwsze i doprowadzam do takiego stanu, że działa jak nowy Potem składam tak, jak składany jest przy procesie produkcji i gotowe.

    Dziś zabrałem się za czyszczenie EGRa, ale najpierw zgodnie z radą Tomka KRK zaślepiłem go całkowicie i rzeczywiście auto jechało trochę lepiej(przejechałem na całkowitym zaślepieniu może ze 2 km), poterm odkręciłem elektrozawór od komina i ten trzpień chodził jak należy, w kominie było troszeczke suchej sadzy ale trzpień też chodził bardzo lekko. Po wymyciu komina w benzynie ekstrakcyjnej i zamontowaniu wszystkiego w aucie wywaliło mi checka...

    Co sie stało? , Musze jechać do serwisu na kasowanie za stówe?

  8. #58
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 16V
    Postów
    139

    Domyślnie

    Odłącz akumulator na parę minut i podłącz z powrotem!

  9. #59
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Pitbullek
    Dołączył
    11 2009
    Auto
    AR 159
    Postów
    77

    Domyślnie

    Dziś rano Alfa sama sie naprawiła. Błędu nie ma.

    Pozdro

  10. #60
    Użytkownik Romeo Avatar redek83
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Raszyn
    Auto
    Inny
    Postów
    945

    Domyślnie

    Apropo czyszczenia EGR. Kupiłem już zaślepkę, czekam na lepszą aurę i trochę czasu. Wiem że manuale są super w dziale "zrób to sam", sam mam zamiar z nich skorzystać ale wujek google wypluł mi taki środek : http://www.valvolinepolska.pl/pr,168...o_cleaner.html Zaraz pewnie się znajdą głosy że po co mi to za 30PLN jak można benzynką za kilka groszy wszystko wymyć. Ale pojawia się tu klub mondeo : http://www.mondeoklubpolska.pl/archi.../t-72102.html? i tam koleś pisze że oprócz czyszczenia tym środkiem EGRa po wyjęciu z auta resztę na rozgrzanym silniku powoli psikał do układu.... Zastanawia mnie to. Teoretycznie ma to sens a co wy sądzicie ?
    STOP CIOTOM DROGOWYM
    Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
    Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Jak sprawdzić czy działa Q2?
    Utworzone przez TheRealDeal w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2019, 08:16
  2. [159] jak sprawdzić a może gdzie sprawdzić turbine?
    Utworzone przez loco145 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-06-2013, 11:31
  3. Co można sprawdzić po nr. VIN?
    Utworzone przez Jino w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 14-10-2012, 12:42
  4. [145] Jak sprawdzić grzałke??
    Utworzone przez Slades w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-10-2009, 21:01
  5. [145] Jak sprawdzić wtryskiwacze?
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 01-07-2008, 14:05

alfa 159 egr objawy

jak naprawić egr

regeneracja egr opel

egr objawy

uszkodzony egr objawy

objawy uszkodzenia zaworu egr opel

objawy uszkodzonego zaworu EGR Alfa 159 diesel

2.4 jtd 20v zepsuty egr objawy

2 0 jtdm uszkodzony egr

alfa romeo 159 egr objawy

jak sprawdzić zawór egr astra g

jak sprawdzić egr 2 0 opel

czym objawia sie uszkodzony egr jtd

astra g jak sprawdzić egr

uszkodzony egr

egr jakie objawy naprawa

uszkodzony zawór egr objawy tdi

popsuty egr objawy 1.9 jtd 16v 150km

praca egropel vectra problem z moca 1 9 disel egrjakie wartosci egr 159zamulanie przez niesprawny egrstopien otwarcia egr 2.4jtdsprawfzrnie cewki egr 1.9 jtduszkodzony egr 159 objawyzepsuty egr alfa objawyprzyczyny zepsutego zaworu egr alfa 156 jtdEGR 159alfa romeo 159 egrczy to napewno egr alfa romeo 159naprawa zaworuegropel zafira poznanegr objawy 159czy klapka egr ma sie ruszac forumgiulietta zawor egr gdzie jestegr jtd jak powinien chodzicOpel Vectra B uszkodzony zawor egralfa 159 egr obiawy otwarty egr objawy alfa romeopadniety egr jtdalfa 147 egr napiecie1.9 jtd-m 16v how to know its regeneratingerg.klapn na opel h deistviefes test egrjak sprawdzic zawor egr alfa 156 1.9uszkodzony objawy egr alfa 159alfa 159 objawy uszkodzonego egralfa 159 uszkodzony egrzawor egr alfa romeo 159 1.9 oznakialfa 156 2.4 uszkodzony egrobjawy nie dzialajacego egr astra h 1.9

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory