O i taka odpowiedź mi się podoba i za nią bardzo dziękuję - nie wiadomo czy na 7 strzałów 7 jest celnych -ale przynajmniej kilka z sensem :-)
co do EGR - to zawór u mnie w 8v jest identyczny jak u sprzedawany - na 3 śruby
po drugie sprzedawca musiałby być idiotą aby mając 20 000 pozytywnych komentarzy i 20 negatywnych sprzedać mi podrabiany egzemplarz - i przy tym nie wiedzieć co sprzedaje
po trzecie EGR czyściłem i gówno to dało :-P
po czwarte - przepływkę mam już nową i nic tego nie zmieni :-)))) - szkoda że nie doczytałem się takich mądrości wcześniej :-)))
po piąte skoro mój EGR cały czas praktycznie pokazuje 4% to potwierdza to moją (i nie tylko moją) tezę iż zawór jest zjeba....
po szóste sprawdziłbym overboost gdybym tylko wiedział jak - które parametry przy jakich obrotach (bądź innych parametrach) powinny wyglądać - skąd mam wiedzieć czy podciśnienie jest OK, czy geometria jest, ok czy sterowanie jest ok skoro wkoło same ogólniki i brak konkretów ??