Strona 30 z 38 PierwszyPierwszy ... 20212223242526272829303132333435363738 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 291 do 300 z 379

Temat: czujnik ciśnienia doładowania

  1. #291
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,523

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawciu87 Zobacz post
    EGR zaślepiony pełną zaślepką i wyłączony programowo.
    Po zaślepieniu odczyt mierzony wzrasta o ok 50mbar - wyłącznie na jałowym. Nie w każdym aucie widać to na wskaźniku.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #292
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomekkk
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 SW 1,9JTDm Q-Tronic
    Postów
    395

    Domyślnie

    I masz przyczynę. U mnie po zaślepieniu EGR wskazówka jest minimalna wychylona na obrotach biegu jałowego. Wg MES to ok 50mbar. Na samym zapłonie wskazówka oczywiście leży na 0, tak jak powinna.

    EDIT: Patryk był szybszy

  3. #293
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Ale u kolegi nie jest lekko podniesiona. Korekty masz dobre? Skoro zmieniany był kolektor może jest nieszczelnosc

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  4. #294
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawciu87
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    BMW F31 318d
    Postów
    958

    Domyślnie

    jest lekko podniesiona tylko - byłem jeszcze raz sprawdzić w aucie, do zdjęcia nie dałem autu się "ustabilizować" po jeździe. W pozycji mar wskazówka leży na "0", jak odpalę, powolutku dźwignie się ciut ponad Kolektor jest na pewno szczelny, co do korekt to jednym cylindrze miałem w okolicach 2 na plusie, ale muszę jeszcze raz to sprawdzić - wtedy miałem walnięty termostat i auto było cały czas niedogrzane Dzięki wszystkim za pomoc

  5. #295
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Małopolska
    Auto
    Alfa 159 1,9JTDM 16V
    Postów
    6

    Domyślnie

    U mnie wskazówka turbiny po zapaleniu pokazywała zawsze 0, autko chodziło płynnie równo wkręcało się na obroty trzymało moc, aż do dzisiaj kiedy to jadąc na 4 biegu z 2tyś. obrotów nagle pojawiło się przerywanie ,szarpanie,kangur itd a potem tryb awaryjny i kompletny brak mocy.W pierwszej chwili pomyślałem "PĘKNIĘTY TŁOK" ale przecież nie pojawił się dym spod maski i nie wystrzelił olej z bagnetu, potem pomyślałem że zaciela się zmienna geometria w turbinie ale zacząłem od najprostszej rzeczy.Wyczyściłem czujnik doładowania a był cały z sadzy I POMOGŁO AUTKO ŚMIGA AŻ MIŁO.Czujnik mam przedliftowy.
    Ostatnio edytowane przez Black&White ; 21-03-2016 o 20:36

  6. #296
    Użytkownik Rowerzysta Avatar konstantyno110
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    159 1.9 16V (150KM) DFP+EGR ON
    Postów
    288

    Domyślnie

    Możesz opisać jak go wyczyścić i gdzie się znajduje?

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  7. #297
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Cytat Napisał konstantyno110 Zobacz post
    Możesz opisać jak go wyczyścić i gdzie się znajduje?

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    Na kolektorze z tyłu silnika będziesz mieć wtyczkę. Wtyczkę wpinasz czujnik wykrecasz.

    Ja czyscilem jak dobrze pamiętam benzyna ekstrakcyjna. (jeżeli mnie pamięć nie myli) i delikatnie pędzelkiem, tak żeby nie uszkodzić tego cypelka.

  8. #298
    Użytkownik Rowerzysta Avatar konstantyno110
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    159 1.9 16V (150KM) DFP+EGR ON
    Postów
    288

    Domyślnie

    Plus minus ile na to czasu trzeba może jutro z ciekawość bym zobaczył

  9. #299
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Demontaz montaż ok 10 minut czyszczenie ok 20 minut

  10. #300
    Użytkownik Rowerzysta Avatar konstantyno110
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    159 1.9 16V (150KM) DFP+EGR ON
    Postów
    288

    Domyślnie

    A to spoko dzięki za informację pozdrawiam.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez BB85 w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-05-2014, 14:59
  2. [156] [2.4 20v] Czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez wkamil w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 25-03-2014, 17:01
  3. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-02-2012, 09:14
  4. [156] Czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez przemgodz w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-12-2008, 14:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory