Strona 87 z 336 PierwszyPierwszy ... 37777879808182838485868788899091929394959697137187 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 861 do 870 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #861
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Pojedź do autoryzowanego serwisu Bosch, tam sprawdzą na porządnym sprzęcie. Wszystko dostaniesz na papierze.
    Wtrysk wrzuca do maszyny EPS-200,ktora symuluje prace wtrysku w 3 sytuacjach.Na niskich obrotach,srednich i wysokich.TYLKO CALY SZKOPUL TKWI W TYM...ze testowany wtrysk moze wyjsc igla,co jednak wcale nie oznacza ze po wrzuceniu do auta nadal tak bedzie.
    Niezwykle istotna przy wtryskach II-generacji jest REGULACJA III-fazy pracy wtrysku,cos czego zadna maszyna EPS200 nie zdiagnozuje.

    - - - Updated - - -

    www.youtube.com/watch?v=kIJJ-V0-M1s

  2. #862
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał BURATINO Zobacz post
    TYLKO CALY SZKOPUL TKWI W TYM...ze testowany wtrysk moze wyjsc igla,co jednak wcale nie oznacza ze po wrzuceniu do auta nadal tak bedzie.
    O! Wreszcie ktoś sensownie napisał.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #863
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Badz uzyja nowszej maszyny EPS708 ktora jest dokladniejsza.
    www.youtube.com/watch?v=pUQoVC0np9k

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    O! Wreszcie ktoś sensownie napisał.
    Pisalem o tym juz 2-lata temu,wystarczy przewertowac ten temat od poczatku.Tematyka wtryskow i ich prawidlowej regeneracji przerobilem niezwykle wnikliwie na wlasnej skorze.

    - - - Updated - - -

    Ze swojej strony moge polecic serwis Bosch-a w Krk i niezwykle kompetentnego goscia ktory sie tam tym zajmuje Mateusza C.bodajze glownego inzyniera od tych spraw.

  4. #864
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Ja też pisałem o tym problemie. I zawsze sobie a muzom
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #865
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał BURATINO Zobacz post
    Niezwykle istotna przy wtryskach II-generacji jest REGULACJA III-fazy pracy wtrysku,cos czego zadna maszyna EPS200 nie zdiagnozuje
    Na razie jestem na etapie sprawdzenia korekt po zamianie wtrysków. Jutro zobaczę jak to wygląda po przejechanych 150km czy aby na pewno korekta na minus poszła za wtryskiem.
    Jak dalej będzie źle dam do sprawdzenia u siebie w mieście zobaczymy co wyjdzie, a dalej to już będzie trzeba się mocno zastanowić nad wysyłką do Stalowej Woli.
    Co do przypisania kodu IMA w poniedziałek będę próbował na innym kompie - u mnie przy tej próbie na kabelku KKL zauważyłem, że pojawia się cały czas komunikat w MES "Zbyt duże opóźnienie" i na razie żadna zmiana ustawień portu COM1 nie skutkuje.
    krzyzie
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  6. #866
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Witam.
    Panowie mam kilka pytań po dzisiejszy sprawdzaniu korekt:

    Po pierwsze udało się zmienić kodowanie IMA (podłączyłem mój sprzęt spróbowałem i wyskoczyło WYKONANO ) i pojawiła się dziwna rzecz, a mianowicie po zamianie wtrysku 4 z 3 bez przypisania IMA korekty na wolnych wyglądały tak:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty postój złe IMA.jpg
Wyświetleń:	1006
Rozmiar:	84.3 KB
ID:	112031 (na czerwono zaznaczyłem wtrysk który miał duże odchylenie na "minus")

    Po udanej operacji przypisania IMA korekty zmieniły się tak jak były wczesniej przed zamianą wtrysków miejscami:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty na postoju.jpg
Wyświetleń:	308
Rozmiar:	57.6 KB
ID:	112032
    (jedyna dobra wiadomość, że korekta poszła ewidentnie za wtryskiem)
    No i teraz nie wie czy jak komputer jak ma złe IMA to może przekłamywać z pokazywanymi wartościami, czy też ktoś wcześniej robił już coś z wtryskami i może nie zostały nadane nowe kody i stąd te różnice?

    Druga sprawa to korekty pod obciążeniem:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty podczas jazdy.jpg
Wyświetleń:	360
Rozmiar:	59.6 KB
ID:	112033 o ile wtrysk 3 (ten z najwiekszą korektą na minus) dalej ma minus tak wtrysk nr 4 ma duże wartośći na plus.
    Może ja źle szukam - które korekty brać pod uwagę te na postoju czy raczej pod obciążeniem. Przy tych pod obciążeniem ewidentnie jeden wtrysk idzie zyt mocno na plus ;(.

    Jakieś porady dla laika
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  7. #867
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał krzyzie Zobacz post
    Druga sprawa to korekty pod obciążeniem:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty podczas jazdy.jpg
Wyświetleń:	360
Rozmiar:	59.6 KB
ID:	112033 o ile wtrysk 3 (ten z najwiekszą korektą na minus) dalej ma minus tak wtrysk nr 4 ma duże wartośći na plus.
    Może ja źle szukam - które korekty brać pod uwagę te na postoju czy raczej pod obciążeniem. Przy tych pod obciążeniem ewidentnie jeden wtrysk idzie zyt mocno na plus ;(.

    Jakieś porady dla laika
    A jak zmieniałeś 3 z 4, to podkładki pod wtryskami dałeś nowe ? Czy z odpowiednim momentem je dokręciłeś ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #868
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    A jak zmieniałeś 3 z 4, to podkładki pod wtryskami dałeś nowe ? Czy z odpowiednim momentem je dokręciłeś ?
    Podkładki były dawane nowe w sobotę - wtryski zamieniałem miejscami chyba w czwartek. Co do momentu to wszystkie są dokręcone niestety bez klucza, bo mój chyba coś się rozkalibrował bo daje zupełnie inne wartości w porównaniu do drugiego który niestety ma zakres tylko do 25Nm.
    Ale przed zamianą i ogólnie jakikolwiek ruszaniu wtrysków korekty były bardzo podobne (wtrysk nr 3 w danych poniżej)
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty przed zmianami.jpg
Wyświetleń:	506
Rozmiar:	90.3 KB
ID:	112072
    jak również tuż po wymianie podkładek jeszcze przed zamianą wtrysków:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty po wymianie podkładek.jpg
Wyświetleń:	1163
Rozmiar:	77.0 KB
ID:	112073

    Ale czy myślisz że warto przyjrzeć się temu wtryskowi który pod obciążeniem idzie w dużą korektę na plus.
    Najpewniej byłoby zapakować wtryski i wysłać do sprawdzenia ale w obecnej chwili nie mogę pozwolić na odstawienie auta na dłużej niż jeden dzień ;(.
    Może w przyszłym tygodniu dam je do sprawdzenia u mnie w mieście - pewnie mają tylko EPS-200, ale da to chociaż pierwszy pogląd.
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  9. #869
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Fleyvor
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V
    Postów
    237

    Domyślnie

    Podłączę się pod temat. Próbowałem szukać instrukcję jak poprawnie przeprowadzić kodowanie wtrysku IMA. Posiadam kabel elm 327 MESa 1.3 oraz FESa 3.6 w pełnej wersji. Mam zamienione kody IMA i chciałbym je mieć w poprawnej kolejności. Gdy wchodzę do FESa lub MESa otwieram regulacje i próbuję przypisać kod IMA pierwszy wtrysk jest poprawny pozostałe trzy są zmienione. Podczas wpisywania kodu zatwierdzam komunikat, że wykonano ale niestety kod się nie zmienia. Więc co robię źle? Robię to włączonym zapłonie, na zgaszonym silniku. Jest jakaś specjalna procedura jak to zrobić? Serdeczne dzięki za pomoc.

  10. #870
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    w trakcie szukania alfy 159
    Postów
    93

    Domyślnie

    zmień kolego kabelek u mnie na jednym elmie nie działo, a na KKL i elm 327 1.5a (silver metalowy) działa bez problemu

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory