Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 58

Temat: Problem z wahaczem

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    ja mam nowe gorne wahacze i trzeszczy czasem puka.Ostatnio wewalilem sie na nierownosci drogi(nie w dziure) ze az mi mocno dobilo kolo i przestalo z jednej strony hahaha.Ja juz nie wiem o co chodzi.Pojezdze tak jeszcze chwile i zobacze co bedzie dalej

  2. #32
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    ja mam nowe gorne wahacze i trzeszczy czasem puka.Ostatnio wewalilem sie na nierownosci drogi(nie w dziure) ze az mi mocno dobilo kolo i przestalo z jednej strony hahaha.Ja juz nie wiem o co chodzi.Pojezdze tak jeszcze chwile i zobacze co bedzie dalej
    Jesli masz nowe wachacze,to moze amortyzatory masz juz moze nie do konca zuzyte ale juz nie pierwszej swiezosci.U mnie pokazywalo na szarpakach 73-75 procent-ok.A jednak jadac szybo po autostaradzie,natrafiajac na jakies przeskoki,przeciecia pasow,Alfa potrafila nurkowac i walic o bude.Tylko ze u mnie 19.Jednakze nawet jadac wolno,przejezdzajac przez tory rowniez podobna sytuacja,alfa nurkuje i wali o bude.Wraz z wrzuceniem nowiutkich KONI FSD dolegliwosci ustaly
    Z gornym wachaczem,prawym tez mam komedie.4 miesiace temu wrzucilem Alfe na sciezke zdrowia.Diagnosta stwierdzil wywalona prawaa tuleje gorna.Wsadzilem nowy rzekomo TRW i bylo ok ale tylko 4 miesiace.3 tygodnie temu znow szarpaki i to samo tuleja.Wyjeli wachacz i najprawdopodobniej byla to jakas podrobka niewiadomego pochodzeniaMade in Kambodza,albo inna dzungla.Poszlo do reklamacji,przywiezli drugi,oczywiscie rowniez TRW ale i na tym jedynymi sygnowaniami TRW,byl malutki napisik.Niczym naklejka z jajek Wielkanocnych.A gdzies wyczytalem ze TRW powinno troche inaczej wygladac.W kazdym badz razie wrzucili mi to Alfy i po miesiacu jazdy jestem NOT HAPPY.Jak jezdze wolno do 140 jest ok.200 i powyzej jest lipa czuje prawe kolo,wiec najprawdopodobniej znow zostanie wywalony i pojdzie do smieci
    Ostatnio edytowane przez BURATINO ; 08-08-2012 o 06:32

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Jaworze
    Auto
    AR: 75 Busso/159 1,9Jtdm/ Fiat Coupe 2,0
    Postów
    734

    Domyślnie

    A nie lepiej wymienić same tulejki po 35,00 zł - ja tak zrobiłem u siebie

  4. #34
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    alfa 159 8v 120km
    Postów
    171

    Domyślnie

    Panowie podepnę sie pod temat. Mechanik powiedział mi że mam do wymiany synerbloki wachaczy przednich bo tam jakas guma już wychodzi czy coś. Orientuje się ktoś czy trzeba całe wachacze wymieniać czy ta część jest jakos osobno do kupienia ?

  5. #35
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    alfa 159 8v 120km
    Postów
    171

    Domyślnie

    i jak nikt nie wie ?

  6. #36
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Alfa 159 120KM sedan 2006r
    Postów
    21

    Domyślnie

    Podepne sie troszke pod temat: Jaki klucz do wymiany wahacza gornego? rozmiar, nazwa. Nigdzie nie moge znalesc.

  7. #37
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar wino-w2
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Czeladz
    Auto
    Alfa 159 1.9 16V JTDm
    Postów
    118

    Domyślnie

    Witajcie
    Tutaj macie link jak wykonać wymianę wahacza górnego, co jest potrzebne itd.

    https://www.youtube.com/watch?v=reMhd0vuhWo
    Pozdrawiam

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Alfa Romeo 159 jtdm
    Postów
    61

    Domyślnie

    Panowie co sądzicie o wahaczach górnych stenberg automotive. Czeka mnie wymiana a słyszałem że na allegro pojawiło się wiele podróbek np. trw............

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kamal
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    475

    Domyślnie

    Z tego co czytałem to stenberg to ma tyle samo przeciwników co zwolenników.
    Na temat tej firmy są opinie, że produkuje części "chińskiej" jakości, natomiast inni założyli i sobie chwalą. Informacje mam z naszego forum z działu http://www.forum.alfaholicy.org/156/..._stenberg.html ,oraz z forum passata i bmw
    Ja sam spędziłem kilka wieczorów na czytaniu opinii na temat górnych wahaczy i zastanawiałem się pomiędzy oryginalnymi które kosztują 610zł/szt w ASO-Katowice, Vema - ok.300zł/szt i Lemforder - 370zł/szt. TRW odrzuciłem na samym starcie, ponieważ chłopaki piszą, że wytrzymują marne 15tys. na naszych drogach.
    Zdecydowałem się na Lemforder które będę zakładał w tym tygodniu. Zobaczymy ile wytrzymają na polskich drogach

  10. #40
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    zabrze
    Auto
    Audi S8 D2.... Alfa 159 SW 1,9JTDM 16v
    Postów
    153

    Domyślnie

    tak to jest jak sie kupuje trw z dziwnych zrodel a potem opinia idzie w swiat ze trw to badziew.....

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał prv87 Zobacz post
    Panowie podepnę sie pod temat. Mechanik powiedział mi że mam do wymiany synerbloki wachaczy przednich bo tam jakas guma już wychodzi czy coś. Orientuje się ktoś czy trzeba całe wachacze wymieniać czy ta część jest jakos osobno do kupienia ?
    jak chcesz dluzej autem pomsigac to wymien caly wahacz teraz wymienisz tulejki a za 3 miesiace sie okaze ze sworzend o dupy i wtedy bedzie trzeba calosc wymienic...... caly wahacz 250 tulejki 2x35 + wprasowanie.... pewnie z 90-100zl wyjdzie decyzja nalezy do ciebie

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał kamal Zobacz post
    Z tego co czytałem to stenberg to ma tyle samo przeciwników co zwolenników.
    Na temat tej firmy są opinie, że produkuje części "chińskiej" jakości, natomiast inni założyli i sobie chwalą. Informacje mam z naszego forum z działu http://www.forum.alfaholicy.org/156/..._stenberg.html ,oraz z forum passata i bmw
    Ja sam spędziłem kilka wieczorów na czytaniu opinii na temat górnych wahaczy i zastanawiałem się pomiędzy oryginalnymi które kosztują 610zł/szt w ASO-Katowice, Vema - ok.300zł/szt i Lemforder - 370zł/szt. TRW odrzuciłem na samym starcie, ponieważ chłopaki piszą, że wytrzymują marne 15tys. na naszych drogach.
    Zdecydowałem się na Lemforder które będę zakładał w tym tygodniu. Zobaczymy ile wytrzymają na polskich drogach
    a skad jestes?? bo jak slask to moge ci lemfordera po 288zl zalatwic ....

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  4. Tuleje na wahaczach przód- komplet z wahaczem czy osobno?
    Utworzone przez Abidibi1509 w dziale GT
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-03-2012, 12:04
  5. Walka z walacym jak sie okazalo wahaczem zakonczona sukcesem.
    Utworzone przez wasyl w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-08-2011, 12:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory