Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Błąd p2002

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maikel
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA ROMEO 159, ASTRA II
    Postów
    333

    Domyślnie Błąd p2002

    Witam prośba jak w tytule pojawił mi się błąd z literką chyba P2002 ma może ktoś możliwość sprawdzenia co on oznacza z góry dzięki

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Nie pojawiła się też kontrolka Dpf-u? Ten błąd dotyczy chyba Dpf.

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lookas
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 1.9 JTDm 16V Distinctive
    Postów
    113

    Domyślnie

    wydaje mi się, że może to być zapchany filtr DPF.

    Tutaj lista kodów błędów:
    http://www.permoveo.ltd.uk/tabid/122...o/Default.aspx
    Ostatnio edytowane przez lookas ; 09-02-2012 o 22:19

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maikel
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA ROMEO 159, ASTRA II
    Postów
    333

    Domyślnie

    Marchewka mi się nie zaświeciła na pewno dzisiaj go usunąłem na szybkiego małym skanerem więc nie znałem dokładnego opisu jutro jak znajdę chwilę czasu podepnę się pod fesa jak pojawi się ponownie to może zczytam więcej z tego błędu wiem jedno jak dzisiaj jechałem i miałem błąd zapalony to obroty silnika nie wychodziły powyżej 3 tyś i nie załanczała się turbina i to mnie bardzo martwiło.....

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Wieliczka
    Auto
    156 GTA
    Postów
    315

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maikel Zobacz post
    wiem jedno jak dzisiaj jechałem i miałem błąd zapalony to obroty silnika nie wychodziły powyżej 3 tyś i nie załanczała się turbina i to mnie bardzo martwiło.....
    Włączył się po prostu tryb awaryjny

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maikel
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA ROMEO 159, ASTRA II
    Postów
    333

    Domyślnie

    dziś podpiąłem się pod fesa i miałem błąd 1206 co raczej napewno oznacza zatkany filtr pdf
    jak jechalem miałem zblokowane obroty do ok 3tys jak zgasiłem go na chwilke i odpaliłem obroty wychidziły poza tą skalę więc wykorzystałem moment i trochę go przegoniłem , chwilę później tak jakby się odetkał bo auto ożyło i turbina włanczała sie już przy normalnych obrotach ....

    więc teraz moje pytanie brzmi czy filtr mam już na stałe zapchany czy da się jeszcze coś z tym zrobić (wypalić)
    próbowałem to zrobić prezez fesa ale nie do konca mi się to udało wyskoczył mi taki komunikat:

    Wyskoczyło mi żeby nacisnąć T żeby kontynuować ale nie mogę tego zrobić program nie reaguje a wypalanie się już zaczęło bo obroty wzrosły do około 2 tyś i nie wiem jak to przeprowadzić do końca mógłby ktoś może napisać jakąś instrukcję po polsku żebym nie popełnił jakiegoś błędy albo coś innego , może również jakaś inna rada......
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	błąd.jpg
Wyświetleń:	295
Rozmiar:	62.7 KB
ID:	46723   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	blad2.jpg
Wyświetleń:	487
Rozmiar:	103.2 KB
ID:	46724  

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maikel
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA ROMEO 159, ASTRA II
    Postów
    333

    Domyślnie

    zastanawia mnie także cały czas dlaczego nie zapaliła się ani razu marchewka średnio filtr mam wypalany co 824 km teraz mam 621 wiec brakuje mi jeszcze jakis 200km do wypalenia ....

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Maikel wkleję Ci tłumaczenie z Fes-a, procedury wypalania filtra Dpf(tłumaczenie google), miałem to robić,ale winowajcą okazał się Egr.

    PRZECZYTAJ UWAŻNIE ALL UWAGI!
    Procedura ta pozwala regeneracji anti-filtr cząstek stałych i musi być stosowane, jeżeli cząstek doprowadziło w panelu włącza lub usterka w zakresie filtr cząstek znajduje.
    Funkcja ta generuje bardzo wysokie temperatury spalin, więc konieczne jest, aby sprawdzić, czy rury wydechowej nie jest zatkany.
    Następujące warunki są wymagane do przeprowadzenia zabiegu:


    1) Temperatura chłodziwa> 70 ° C


    2) pojeździe


    3) silnika na biegu jałowym (850 obrotów na minutę + / - 50 min)


    4) hamulca i sprzęgła pedał zwolniony.
    UWAGA:
    Podczas zabiegu nie należy umieszczać pojazdu na powierzchniach łatwopalnych (np. trawa, itp.)




    UWAGA: Ta procedura wymaga określonej kolejności działań w celu pomyślnego ukończenia:
    1. Rozpoczęciem tej procedury
    2. Idź do okna parametry i zacząć monitorować następujące 2 parametry:
    - Progress Regeneracja
    - Wymuszone państwa Regeneracja
    3. Poczekaj, aż Forced państwa Regeneracja jest "w toku" i Postępu Regeneracja <100%. Jeśli Forced państwa Regeneracja pokazuje "Error", a następnie procedury nie powiodło się - stop silnika odczekać 15 sekund przed powtórzeniem procedury.
    4. Po przymusowej Państwo Regeneracja staje się "OK" i Postępu Regeneracja staje się 100%:
    - Przekręcić kluczyk na OFF
    - Poczekaj 15 sekund
    - Przekręcić kluczyk do MAR
    - Podłączyć ponownie i wyraźnie błędy.

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Maikel
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    ALFA ROMEO 159, ASTRA II
    Postów
    333

    Domyślnie

    No to jeśli dobrze zrozumiałem to co przeczytałem to u mnie wypalanie przebiegło ok tylko jedno mnie zastanawia ale trwa takie wypalenie bo u mnie to było ok 20 sekund czy nie jest to za krótko choć nie mam na to wpływu bo program sam wszystko wykonuje....
    a jakie oznaki miałeś u siebie i naczym skończyła się naprawa ewentualne koszty twojej zabawy z tym czy musiałeś wymienić EGR czy jakoś inaczej to załatwiłeś..

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Wypalanie miałem zamiar zrobić, dlatego przygotowałem sobie tłumaczenie. Naprawa skończyła się na wymianie Egr-a na zregenerowany.
    Więcej na temat Dpf można przeczytać tutaj http://www.forum.alfaholicy.org/159_...te_filter.html

    Objawy u mnie były zupełnie inne, brak dołu, potrafiła zgasnąć przy ruszaniu a po przekroczeniu 2000rpm strzał jak z procy, chodzi mi o przyspieszenie.
    Ostatnio edytowane przez radzik2908 ; 10-02-2012 o 21:13

Podobne wątki

  1. [159] Błąd P2002
    Utworzone przez Budzy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-07-2020, 22:17
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-08-2015, 21:48
  3. Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 19:00
  4. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 16:34
  5. Błąd sondy lambda (PO150) + błąd zapłonu?
    Utworzone przez Natalia79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-09-2009, 13:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory