Kolego, zgadzam się z przedmówcami - Alcesem1 i fire998. W tym aucie po prostu są takie dźwięki. Ja też mam takie puknięcie przy puszczaniu sprzęgła. To jest normalna sprawa a nie padający dwumas...
Kolego, zgadzam się z przedmówcami - Alcesem1 i fire998. W tym aucie po prostu są takie dźwięki. Ja też mam takie puknięcie przy puszczaniu sprzęgła. To jest normalna sprawa a nie padający dwumas...
Czy u Ciebie ma znaczenie czy silnik jest goracy czy zimny?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
ale ty masz przy tym szarpniecia na 1 i 2 i u mnie tez tak jest z tym że jak ruszam energicznie i biegi zmieniam na wyzszych obrotach to tego nie mam widocznie ten typ tak maa nie cyka ci przy puszczaniu sprzęgła ?
Moze szarpnieciem bym juz tego nie nazywal:-) bardziej pukniecie zalaczajacego sie cieplego napedu -
Dodam ze z rana zaraz po odpaleniu na postoju slychac jakies szmery ktore cichna po rozlaczeniu napedu:-P
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
"Alfa Romeo ma wszystko, czego potrzebuje: rzesze rozmontowanych emocjonalnie fanów..."
"Od takiej marki jak Alfa Romeo oczekujemy wysmakowanych detali, które zamieniają zwykłą czynność prowadzenia samochodu w celebrację kontroli nad maszyną"
te szmery to chyba wszyscy mają jak sie naciśnie sprzęgło to znikają lub kiedy silnik jest nagrzany
taki urok układu przeniesienia napędu... "ten typ tak ma"
Born to be wild.
To moze jeszcze skomentujcie drganie sprzegla po wcisnieciu do +- polowy a i czy u was tez chodzi tak ciezko a biegi przy sportowym:-) rozpedzaniu potrafia "zgrzytnac"
Wiecej grzechow nie pamietam:-P
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ostatnio edytowane przez FISHA159JTDM ; 01-04-2012 o 12:30
tak tak .... haczenie 2 i 3 biegu to jest normalka, skrzynia pochodzi z Vectry C. Opel też ma problem z tą skrzynią. Kiedyś zaczerpłem opinia mechanika z ASO na temat tej skrzyni i powiedział że porostu ona tak pracuje, ale nic złego się z nią nie dzieje.
Można wymienić linki skrzyni biegów ale to jest droga zabawa 500zł + robocizna, winą mogą być też synchronizatory ale to już jest droższa zabawa bo 1000zł za jeden synchronizator. Nie mowie już o wymianie skrzyni ....
ps. też czasami lubi ciężko wchodzić wsteczny ... no ale cóż żyjemy w świecie globalizacji i niestety skrzynia i płyta podłogowa i jeszcze parę innych gratów w naszych bellach pochodzi z koncernu GM a dokładnie z Opla Vectry C
synchronizatory nie pozwalają na szybką zmianę biegów...powiem nawet, że skrzynia lubi jak przy zmianie biegów przechodzi się przez "0"nie jest to najmocniejszy punkt naszych samochodów.
Born to be wild.