Panowie mam pytanie czy w alfach podczas wypalania DPF silnik jest maksymalnie obciążany prądowo przez wszystkie urządzenia
typu podgrzewana szyba tylna, podgrzewane lusterka itp. ??? jeżeli tak bardzo prosto można zrobić
sygnalizację wypalania filtra - którą koledzy wykonali w PEUGEOT-cie
http://www.peugeot-klub.pl/index.php...5364#msg285364
" W efekcie tego, co opisuję diodę sygnalizującą wypalanie filtra FAP mamy wewnątrz kabiny
Czas wykonania – 60minut – od podjęcia decyzji to zakończenia sprzątania narzędzi.
Teraz pewnie bym to zrobił w 30 min – ale to się nazywa doświadczenie – czyli to co zdobywamy zaraz po tym jak było nam potrzebne.
Potrzebne rzeczy to :
- Peugeot z filtrem FAP– w moim przypadku padło na 307
- dioda 12V – kolor dowolny jak i rozmiar – ja użyłem białej o średnicy 3 mm (spokojnie wytrzyma zasilanie nawet 15V sprawdziłem)
- 2 przewody około 30 cm w izolacji oczywiście
- 2 kawałki po 4 cm koszulki termokurczliwej
- coś do podgrzania koszulki – może być zapalniczka – ja użyłem opalarki
- zestaw do lutowania – lutownica, cyna, pasta lutownicza
- drut około 20 cm o średnicy 1 mm może być trochę grubszy – byle nie za sztywny – ja użyłem miedzianego.
- wkrętak paski oraz płaskoszczypy – patrz foto na końcu
- wiertarka z wiertłem dopasowanym do średnicy diody."
CO MYŚLICIE O TYM ???