Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: Demontaż relingów

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie Demontaż relingów

    Jak zdemontować, co z otworami po śrubach?

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Postów
    2,093

    Domyślnie

    Otwory zostaną.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar radzik2908
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Siemiatycze, Podlaskie
    Auto
    159
    Postów
    648

    Domyślnie

    Czy pod dachem są nakrętki luzem, czy wspawane?

  4. #4
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    13

    Domyślnie

    pozwolę sobie odświeżyć temat, może jest ktoś z doświadczeniem kto usuwał relingi dachowe, są jakieś listwy (zaślepki) na te dziury po śrubach? czy trzeba demontować podsufitkę żeby je zdemontować, proszę o odpowiedź.

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar m!ke
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR159 2.4 Q4
    Postów
    273

    Domyślnie

    Widać coachu demontował więc się dowiemy.

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Postów
    2,093

    Domyślnie

    Niestety, nie demontowałem.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar hoyraq
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    WN
    Auto
    159 SW TI
    Postów
    68

    Domyślnie

    Odświeżam temat. Czy ktoś się w ogóle podjął usunięcia relingów w 159?

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mar0s
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    366

    Domyślnie

    Temat jak widać wraca jak bumerang, a "odważnych", którzy podjęli się tego, ryzykując oszpecenie auta brak
    202 KM / 410 Nm powered by CINSOFT

  9. #9
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    jak dla mnie z religami jest bardziej funkcjonalny, szczegolnie kombi ale nie kazdy ma. Wiec z mojego punktu widzenia wazniejsze jest pytanie czy da sie zamontowac relingi ?

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mar0s
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW 2.0 JTDm
    Postów
    366

    Domyślnie

    Na forum było już wiele tematów:

    1) Da się zdemontować, ale pozostaje problem z dziurami

    2)
    Nie da się zamontować, tak aby spełniały swoją rolę (auta z relingami miały inną konstrukcję dachu)


    Pozdrawiam
    202 KM / 410 Nm powered by CINSOFT

Podobne wątki

  1. [159] Demontaż relingów w 159 SW
    Utworzone przez psylo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-05-2015, 17:42
  2. Montaż relingów dachowych
    Utworzone przez Bartosz w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 22-02-2015, 19:21
  3. [159] Uszczelka w miejscu relingów
    Utworzone przez Bedek007 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 22-08-2014, 20:16
  4. [159] Chromowanie relingów dachowych.
    Utworzone przez mista w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-08-2012, 22:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory