Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Zawód EGR a spalanie

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar deltahfmk
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    Alfa Romeo 156 GTA
    Postów
    119

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    JAk ci mierzy ciśnienie, to jak mógł paść czujnik ?
    Wymontuj go i przeczyść - to pierwsza rzecz. One praktycznie nie padają. Po drugie - ciśnienie doładowania przy maksymalnym bucie zawsze będzie przypominało lekką sinusoidę, bo przecież cały czas jest ono regulowane przez zawór overboost.
    niestety padają. Miałem tak w poprzedniej 159 . Ale wracając do sprawy. Okazuje się ze czujnik jest sprawny. W poniedziałek odstawiam autko na serwis bo podejrzenie padło na turbine. Prawdopodobnie coś z geometrią. Napisze jak będzie coś wiecej wiadomo. Pozdrawiam

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Bo? Jesteś miłośnikiem płacenia 3x więcej za nowy element, skoro stary jest naprawialny?
    A potem tak jak z regeneracją klap wirowych, po 5 kkm już przepuszczają i srają na lewo i prawo.
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał 5turbo Zobacz post
    A potem tak jak z regeneracją klap wirowych, po 5 kkm już przepuszczają i srają na lewo i prawo.
    Ale nawet w nowych kolektorach uszczelnienia są takie, że będą Ci przepuszczały opary oleju. Dopiero w pozmianowych ten problem został w miarę wyeliminowany.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 5turbo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    159,GT, Bravo 2.0, Formuły Promot III, Dallara F393
    Postów
    259

    Domyślnie

    Tylko po co to robić na 5 kkm? Jak można problem raz na zawsze wyeliminować.
    www.5turbo.com
    Nowe natchnienie Promot 76/84
    Nowsze Dallara F393
    159 1.9 280 F40 inside
    159 ti 2.4 210
    Fiat Barchetta 131
    Fiat Coupe 2.0 20VT 220

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FISHA159JTDM
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v 150KM Lusso 2008 UK
    Postów
    305

    Domyślnie

    Moze ktos kto ma usuniety programowo i zaslepiony sie wypowie na temat spalania?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar deltahfmk
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    Alfa Romeo 156 GTA
    Postów
    119

    Domyślnie

    Wyszło szydło z worka...
    Niestety okazało się że to wina turbiny. Padła geometria i łopatki po stronie gorącej. Winą jest wypalający się filtr DPF na postoju który spowodował podniesienie się temperatury spalin
    a w konsekwencji turbiny do tego stopnia, że łapatki się powyginały oraz poszła geometria. Po zrobieniu turbiny jadę usunąć to ekologiczne gów.. aby to się już nie powtórzyło.

Podobne wątki

  1. JTD V max i spalanie
    Utworzone przez kubacik w dziale 156
    Odpowiedzi: 115
    Ostatni post / autor: 13-11-2014, 23:02
  2. Spalanie na ISC a spalanie gazu
    Utworzone przez criss2007 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-05-2013, 22:28
  3. 156 1.6 TS Spalanie
    Utworzone przez ManiekMx3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 06-12-2011, 16:42
  4. [164] Spalanie AR 164
    Utworzone przez konradward w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-06-2009, 20:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory