Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 54

Temat: Silnik 1.9 JTDM (120km) czy 2.0 JTDM (136km) - za i przeciw?

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,838

    Domyślnie

    mi tez narazie wystarcza seria ktora mam.Wiecej mi nie trzeba.Zeby tylko wszystko sprawne bylo.

  2. #32
    Użytkownik Świeżak Avatar BeBe
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    SG
    Auto
    159SW 2008
    Postów
    237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    mi tez narazie wystarcza seria ktora mam.Wiecej mi nie trzeba.Zeby tylko wszystko sprawne bylo.
    I to są święte słowa. Jeżeli będę jechał 200, a z naprzeciwka też będzie miał 200... to już widzę Waszą wyższość w kuniach. Mój 47-letni łepek mówi mi wciąż o wyobraźni, ale Cinek też musi coś jeść. A wybrałem 8V świadomie, bo przy zerwaniu rozrządu nie chcę szukać zaworów po polu.

    Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.

  3. #33
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał Anka Cyganka Zobacz post
    136 koni w 2,0 jtdm bylo nie tylko na Belgie , bo u nas tez byl.
    Albo u nas mial 140 koni
    W ostatnich 2 latach sprzedazy byly tylko te dwa diesle w ofercie salonu : 2,0 jtdm 170 km i 2,0 jtdm 140 km

    - - - Updated - - -



    Jak mam 170 koni to jestem pewna ze zdaze w sytuacjach gdy ze 120 km bylabym pewna ze nie zdaze i bym nie wyprzedzała

    A co do spalania : mam 170 km , jezdze dosc dynamicznie , srednia spalania z kilku tysiecy ( 1/3 miasto , 2/3 trasa ) mam 8,2 litra
    Pewnie ze 120 koni jedzie , ale 170 jedzie duzo fajniej , wieksza frajda z dynamiki , milo sie na trasie wyprzedza
    Pewnie 200KM jedzie jeszcze fajniej itd,,,,,,,,

  4. #34
    Waldi
    Gość

    Domyślnie

    czyli wychodzi na to, że w celu zmniejszenia spalania trzeba wywalić DPF i podnieść moc programem? mówię o wersjach 120, 136 i 150 KM.

  5. #35
    Anka Cyganka
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał misiu7911 Zobacz post
    Pewnie 200KM jedzie jeszcze fajniej itd,,,,,,,,
    Apetyt rosnie w miare jezdzenia

    Poza tym : wczesniej miałam Peugeota 407 , 1,6 HDI 105 koni , i po przesiadce do Alfy naprawde nie jezdze wiele szybciej , po prostu wygodniej sie jezdzi , na trasie plynnie wyprzedza bez redukcji i krecnia ostro.
    Wiec o nie tak ze przez wieksza moc rozwijam jakies kosmiczne predkosci , po prostu "plynniej " sie jedzie

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Waldi Zobacz post
    czyli wychodzi na to, że w celu zmniejszenia spalania trzeba wywalić DPF i podnieść moc programem? mówię o wersjach 120, 136 i 150 KM.
    Bardzo czesto ( w wielu markach ) slyszlaam ze zmiana programu ( optymalizacja a nie ostre krecenie ) wlasnie obniza zuzycie paliwa a jednoczesnie zwieksza moc.
    Szkoda ze w fabryce tego od razu nie robia , dziwna polityka

    A DPF pewnie tez w jakis sposob " pozera" moc
    Ostatnio edytowane przez Anka Cyganka ; 03-06-2012 o 19:39

  6. #36
    Użytkownik Świeżak Avatar Alfalover
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Q automat, alfa romeo 159 1.9 TI 193hp by Cinsoft
    Postów
    140

    Domyślnie

    Ja zrobiłem u Cinka 193km w wersji 1.9 16v i różnica na plus jesli chodzi o płynność i przyspieszanie, nie wywalałem dpf póki co ale pewnie w końcu i to zrobię, generalnie polecam
    Alfa... i wszystko jasne

  7. #37
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Postów
    2,093

    Domyślnie

    O tych "kuniach" to chyba tylko Ty mówisz.
    Masz swoje 120KM, jeśli Ci wystarcza, Twoja sprawa.
    A poza tym przypadku zerwania paska to raczej Ty też nie miał byś się z czego cieszyć.

  8. #38
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Cytat Napisał BeBe Zobacz post
    I to są święte słowa. Jeżeli będę jechał 200, a z naprzeciwka też będzie miał 200... to już widzę Waszą wyższość w kuniach. Mój 47-letni łepek mówi mi wciąż o wyobraźni, ale Cinek też musi coś jeść. A wybrałem 8V świadomie, bo przy zerwaniu rozrządu nie chcę szukać zaworów po polu.
    Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Na czym ta Twoja świadomość polegała ? miałeś i jeździłeś autami z mocą rzędu 200 koni czy przeskoczyłeś z Una 1.0 na 120 kucy i twardo będziesz mówił że 120 jest zajebiste ? pojeździjcie autami z mocami ok 200 koni później wsiądź do 120 i powiedz że CI pasuje i jesteś super zadowolony z dynamiki i spalania - uznam że jesteś szaleńcem ale Twoje słowa będę w miarę wiarygodne bo miałeś i jeździłeś.

  9. #39
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,838

    Domyślnie

    [QUOTE=Anka Cyganka;892610]Apetyt rosnie w miare jezdzenia

    Poza tym : wczesniej miałam Peugeota 407 , 1,6 HDI 105 koni

    a nie 110 przypadkiem??Tak mi sie wydaje bo moja matka ma takiego.Wiem ze to prawie nie roznica ale jednak jakas jest

  10. #40
    Użytkownik Świeżak Avatar BeBe
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    SG
    Auto
    159SW 2008
    Postów
    237

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Na czym ta Twoja świadomość polegała ? miałeś i jeździłeś autami z mocą rzędu 200 koni czy przeskoczyłeś z Una 1.0 na 120 kucy i twardo będziesz mówił że 120 jest zajebiste ? pojeździjcie autami z mocami ok 200 koni później wsiądź do 120 i powiedz że CI pasuje i jesteś super zadowolony z dynamiki i spalania - uznam że jesteś szaleńcem ale Twoje słowa będę w miarę wiarygodne bo miałeś i jeździłeś.
    Pierwszym mięśniakiem był 5.0 V8 Mustang, następnym 2,6 V6 w R25... A przed moją Bellą "szalałem" Sieną 1.4 70KM i zaręczam Ci, że da się poszaleć. Dlatego nic nie widzę w mocy... Chyba, że chodzi o ciemną stronę. A po raz pierwszy mam ropę i jestem pełen podziwu jak się zmieniło w tej branży (jeździłem służbowo Passatem i straszny wół był. Następny miał nawet turbo, ale to były lata 80-te.) Po prostu dla mnie to jest jak z dodawaniem pamięci do kompa. Do tej pory mam wrażenie, że okna mi chodziły lepiej na mniejszej ilości. A "szalony" byłem kiedy się ożeniłem, a kiedy zmądrzałem... zrobiłem to raz jeszcze.

    Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.

Podobne wątki

  1. [159] 1.9 JTDm 120km Test przelewowy -długi rozruch zimnego silnik
    Utworzone przez wiateq467 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 17-03-2018, 07:05
  2. [159] 2.0 JTDm 136km, zmiana oprogramowania na wersję 170
    Utworzone przez Blanko w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-01-2016, 21:37
  3. Alfa Romeo 156 SW - jaki silnik 1.9 JTDM vs 2.4 JTDM?
    Utworzone przez kamil.lignar w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 05-08-2015, 14:19
  4. [159] Dotyczy silników 1,9 JTDM 16V 136KM
    Utworzone przez bosek5 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-11-2012, 22:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory