To proszę, poszukaj numerów na na tarczach etc... Bo na razie to pass.......
To proszę, poszukaj numerów na na tarczach etc... Bo na razie to pass.......
Wychowały cię mass media, Nie wysilał się twój mózg
W szkole była też tragedia, Choć ci nie szczędzono rózg!
Zacznijmy od tego, że TI to tylko określenie wyposażenia i tak samo TI miało kilka poziomów/wariantów - co tam sobie klient zażyczył. U Ciebie na liście wyposażenia nie widać wzmianki o T.I., tak samo nie widzę na liście SportKit, z drugiej strony dla przednich hamulców pokazuje Ci tarcze 330mm czyli "duże brembo" - trochę dziwne, aby fabryka wypuściła z przodu "duże brembo" a z tyłu zwykły zacisk niewentylowany, nie pasuje mi takie podejście.
Jak masz z tyłu wentylowane to na 99% muszą być 292mm bo innych nie ma/nie widziałem na listach części - jakby był małe wentylowane tarcze 278mm to musiałyby istnieć dwa różne zaciski/jarzma dla tej tarczy, z racji szerszej "wentylowanej tarczy 278m" względem niewentylowanej 278mm - Ostatnio kupowałem do swojej tylne zaciski i znalazłem tylko dwa rodzaje zacisków tylnych: dla tarczy wentylowanej 292mm i tarczy 278 niewentylowanej.
Zrzuć koło i tyle, to nie problem pomierzyć, toć to 15 minut robotyA tym czasem parkujemy temat, chyba że jakiś doświadczony dostawca części się odezwie i wniesie coś nowego do tematu...
Jak nie masz chociaż małego brembo z przodu tylko, ten jednotłoczkowy zacisk ate, to może rzeczywiście być słabo.
Dlaczego, może mieć zacisk o tłoczku 42 zamiast 38mm i juz jest siła hamowania o 20% większa (o ile dobrze pamiętam)
PS.
Przy okazji, mam na sprzedanie nowy zestaw tarcze 330mm ORI + klocki ferodo (graty zostały, auto ma nowego właściciela)
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Zmierzyłem od zewnątrz przy pomocy 2 pałeczek i suwmiarki. 292mm z tyłu i 330mm z przodu. Do tego sprawdziłem nr jarzma tylnego zacisku i jest to trw 0475/a.
Innymi słowy zostało wymienione na duże brembo jeszcze we Francji ale nie ma na to papierów. Tak ogólnie to w książce serwisowej wpisy z ASO od początku stwierdzają, że jest to wersja Ti, więc nie wiem czemu tego nie pokazuje w tej fiatowskiej wyszukiwarce a pokazuje ex high. W innych raportach VIN pokazuje też co innego. Te całe nazewnictwo inne w każdym kraju jest mylące. Albo to po prostu kolejny przykład podejścia włochów![]()