czyli cały czas była mowa o powierzchniach oporowych, a nie o blaszkach i prowadnicach z zestawu montażowego (widocznych od góry) ;p
teraz widzę że mam poliftowe zaciski z przykręcanymi płaskimi blaszkami oporowymi zamiast tych podwójnych rolek
dzięki [MENTION=34084]Luck[/MENTION] za uświadomienie
Na pewno takie adaptery sa wykonalne. Te, ktore zrobiłem dla siebie były moimi pierwszymi
są bo fabrycznie w Giulietach te zaciski były montowane właśnie na adapterach poza wersjami 2.0JTDm i 1,75QV gdzie były inne zwrotnice.
A pozatym na ebayu sa gotowe po 200Euro + KW do PL ale to i tak stanowczo za drogo - wychodzi prawie 2k za same zaciski, a gdzie jeszcze klocki i tarcze
a pozatym łatwiej przejść z radialnego mocowania na frontalne, bo przynajmniej zawsze znajdzie sie miejsce, a przy radialnym nie zawsze jak w sytuacji 159/Giulietta właśnie
O jakie adaptery chodzi?
Wychodzi na to, że ja mam polift z blaszkami, a sprzedający twierdził, że to z rocznika '99.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Po założeniu przez pierwsze 100 km było cicho, potem jak już zaczęły porządnie hamować to też zaczęły piszczeć przy dohamowywaniu (parkowanie itp).
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10