Jest - AR TONALE SPRINT 1.5 T4 130KM HYBRID anno domini 2022
Jest - AR GIULIETTA SUPER 1.4 TB 170 KM TCT anno domini 2018
Była - AR MITO URBAN 1.4 78KM anno domini 2018
Była - AR159 SW 1.9JTDm 16V (136KM) Progression anno domini 2006
Była - AR147 1.6 16V (120KM) Distinctive anno domini 2001
Była - AR156 Berlina 1.9JTD 8V (105KM) anno domini 1999
Tak zrobiłem, dziękuję...znalazłem od razu. Trytytka na razie załatwiła sprawę, ale trzeba to zrobić. Od czego ta końcówka w końcu pasuje ? Z jakiego auta dobieracie, czy używka ? Bo opinii na temat sporo...!
Fiat Grande Punto.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
[MENTION=75590]przemekbial[/MENTION]
Miales drgania na 3 i 4 biegu po zmianie koncowki z grande punto, ja tez mam, rozwiazales jakos temat?
cześć!,
z czasem jakby się nieznacznie zmniejszyły. jak jest cieplej na zewnątrz to są bardziej wyczuwalne na drążku. żeby je dostrzec musiałbym ciągle obserwować drążek. na razie z tym nic nie robię. pewnie kiedyś podjadę do mechanika żeby wkręcił/wykręcił parę obrotów. nie wpływa to na komfort zmiany biegów.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Witam
Odświeżę temat wymieniłem właśnie cięgno na to od citroena zapłaciłem 25zł. Pasuje idealnie w miejsce oryginału, ma te same wymiary tylko inną konstrukcję główki (chyba mocniejszą). Przy wymianie polecam delikatnie poluzować śrubę kontrującą (wystarczy ćwierć obrotu), a wcześniej zmierzyć dodatkowo odległość nakrętki od końca gwintu, aby utrzymać wymiar. Wkręcenie nowej główki to chwila i możemy się cieszyć nowym mocowaniem bez żadnych drgań i luzów. Moim zdaniem jeśli nic nie zmienimy z oryginalnych ustawień wszystko będzie OK.
Ostatnio edytowane przez maroz ; 18-05-2018 o 18:09 Powód: korekta
muszę i ja kupić
wrzuć proszę fotkę końcówki jaką założyłeś u siebie
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Zamieszczę zdjęcie opakowania i zamontowanej końcówki, nie zrobiłem zdjęcia przed montażem. Końcówka wchodzi na trzpień dość łatwo wystarczy mocniej wcisnąć ręką, a w środku główki jest nawet odrobina fabrycznego smaru.
Witam.
W moim przypadku również oryginalne cięgno zmiany biegów dokończyło żywota. Po zapoznaniu się z w/w wątkiem (wszystkim dzięki - parę stówek w kieszeni) zakupiłem cięgno zmiany biegów do citroena/peugeota (koszt 32zł). Pasuje idealnie. Oczywiście po wymianie dokonałem serwisowej regulacji linek zmiany biegów. Samo cięgno przykręciłem na linkę bez nakrętki kontrującej. Wszystko chodzi idealnie, żadnych wibracji itp.
Pozdrawiam.