Strona 1 z 41 1234567891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 408

Temat: Świece żarowe i centralka świec - pre-heating glow plugs / unit not available

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    podlasie
    Auto
    159 SW 1,9 JTDM 16v 2007
    Postów
    34

    Domyślnie Świece żarowe i centralka świec - pre-heating glow plugs / unit not available

    Witam.

    Niedawno w mojej 159 1,9 16v zaczął pojawiać się dziwny błąd po włączeniu zapłonu. Zapala się kontrolka podgrzewania świec żarowych i wyświetla się komunikat "PRE-HEATING GLOW PLUGS NOT AVALIBLE" kontrolka jak i komunikat gaśnie kilka sekund po uruchomieniu silnika. Poza tym wydaje mi się że silnik pracuje w porządku. Przed kupnem auta sprawdzałem go w ASO na kompie i mechanik powiedział że jest tam zapisany jakiś błąd ale powiedział że to pewnie nic poważnego i go skasował. no i tak jeździłem ze 2 tygodnie i nic się nie działo aż do teraz.

    Jestem trochę zielony w tym temacie ale słyszałem że ta kontrolka ma również powiązanie z wtryskiem paliwa oraz że może oznaczać początek końca jakiejś centralki sterującej (chodzi o komputer czy co?)

    Czy ktoś wie o co może chodzić? Byłbym wdzięczny za pomoc bo auto mam od niedawna i nie chcę ewentualnie doznać szoku u mechanika dowiedziawszy się że muszę wydać kupę kasy na naprawę (bo jednak naprawy ukł paliwowego nie należą do najtańszych...)

    pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9JTDM sportwagon
    Postów
    110

    Domyślnie

    Może być walnięta któraś ze świec żarowych.Sprawdz świece.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Franek Strzelba
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Audi A6 Avant 3.0 TDI V6
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Padła Ci świeca żarowa - wymienisz i będzie po problemie.