Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Temat: Lekko ściąga po zmianie felg i założeniu nowych letnich opon

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie Lekko ściąga po zmianie felg i założeniu nowych letnich opon

    Po założeniu jakiś czas temu felg z letnimi, nowymi oponami, przy prędkościach autostradowych 120-160 km/h, po puszczeniu kierownicy, samochód leciutko ściąga w prawo. Opony są całkowicie nowe, kierunkowe (o ile to ma znaczenie). Felgi wyważone przed założeniem. Niedługo po założeniu testowałem na obwodnicy i nie ściągało w ogóle. Ostatnio, może tydzień temu zauważyłem, że lekko ciągnie. Jest to naprawdę minimalnie, ale jednak.

    Pytanie: co to może być ?
    - wadliwe opony ?
    - zbieżność ?
    - geometria ?
    - zużyty element zawieszenia ?
    Nie mam pojęcia, nie znam się na tym.

    Dodam, że na felgach z oponami zimowymi, po puszczeniu kierownicy, samochód nie zbaczał z kursu.
    Ostatnio edytowane przez mariuszoles ; 24-05-2013 o 14:44

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar wit_maj
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Stelvio 2.0 TB, Brera 2.4 jtdm Q-Tronic, 159 1.9 jtdm Q-Tronic, GTV 2.0 T.Spark
    Postów
    184

    Domyślnie

    Hej.

    Ale kierownicą Ci leciutko sam skręca czy musisz mieć o kilka stopni kierownicę w lewo bądź w prawo aby jechać idealnie prosto?
    Jeśli to drugie to zrób geometrię, powinno pomóc, ja tak miałem po zmianie opon z letnich na nowe letnie.
    Zrobiłem geometrię i wszystko cacy.
    Jeśli ten pierwszy problem to niech się wypowiedzą znający lepiej ten temat koledzy.

    Pozdro

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie