Muszisz kupić DPF Monitor. Więcej info tutaj http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...rzedazowy.html
Szczerze polecam, dzięki temu DPF nie sprawia u mnie absolutnie żadnych problemów, nawet w cyklu miejskim.
Muszisz kupić DPF Monitor. Więcej info tutaj http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...rzedazowy.html
Szczerze polecam, dzięki temu DPF nie sprawia u mnie absolutnie żadnych problemów, nawet w cyklu miejskim.
[MENTION=70649]Kruk[/MENTION] nie ma problemu z własnego doświadczenia przy podłączeniu kabla diagnostycznego? Czytałem opis to nawet Lite by mi się przydał. Umknęło mi to.
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
[MENTION=71075]dproject[/MENTION]
Nie. Na wyłączonym zapłonie wyjmuję moduł, podłączam kabel, włączam zapłon i robię co trzeba na komputerze. Na koniec wyłączam zapłon, wyciągam kabel i znów podłączam DPF Monitor, żadnych problemów.
Kruk , o to chodziło dzięki bardzo
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Mam pytanie czy ktoś już może wymieniał DPF na nowy ale zamiennik? Czy może ktoś ma lub miał jakieś doświadczenie z zamiennikami oferowanymi np. na Allegro, ich trwałością, jakością, kompatybilnością z samochodem? Pzdr.
a po co Ci dpf ?
W 2.0jtd przy jezdzie w 80% po miescie dpf sie wypala co ok 300km, w przypadku jazdy w trasy wartosc ta wzrasta do ok. 500-600km, mogą takie interwały być?
mogą, są całkiem ok