Pagina 8 con 14 Il primoIl primo 1234567891011121314 UltimoUltimo
Visualizza risultati da 71 A 80 con 134
  1. #71
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Si unì la
    05 2009
    Vive in
    Strzelin
    Automatico
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Post
    12,644

    Domyślnie

    Citazione Ha scritto zadra66 Zobacz post
    To wytłumaczenie dla Ciebie mareczku
    Dzięki zadra66. Za to zapunktowałeś postem
    Faktycznie, trochę się dokształciłem i wskazane jest zmniejszyć przerwę na świecy. Ciekawe tylko dlaczego ja tego nigdy nie robiłem i nigdy żadnej cewki nie wymieniałem przez tyle lat w trzech V6 z gazem
    No ale może miałem szparte dellae. Będę musiał o tym pomyśleć przy zmianie świec.


    › Więcej...: Cykająca bobina alta tensione V6

  2. #72
    vietato Resoraków maniaco
    Si unì la
    02 2009
    Vive in
    Polonia, Masovia
    Automatico
    166 V6 3.0
    Post
    779

    Domyślnie

    A czy przypadkiem po zmniejszeniu przerwy na benzynie nie zaczynają sie kłopoty ?

  3. #73
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Si unì la
    05 2009
    Vive in
    Strzelin
    Automatico
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Post
    12,644

    Domyślnie

    hmmm.... dobre pytanie. Chyba nie bo to tylko ułatwia przeskok iskry. Np do V6TB nawet dla benzyny zalecana jest świeca z przerwą 0,6mm.

  4. #74
    L'utente Alfista Avatar tomaz
    Si unì la
    05 2008
    Vive in
    Poznan
    Automatico
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Post
    4,460

    Domyślnie

    Citazione Ha scritto aro_1977 Zobacz post
    A świece jakie używacie? Zastanawiam się nad NGK PFR7B. Używa ktoś?
    Ja używam i nie mam problemów. Cewki w poprzedniej 166 musiałem po kolei zmienić wszystkie (na Pb było OK, na GPL przebierał), w obecnej mam już wymienione. Osobiście wahałem się pomiędzy PFR6b, a 7B i biorąc pod uwagę warunki pracy motorea latem w naszym dziwnym Klimacie wziąłem '7'.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic E 'stato | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm è
    La mia 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Ulteriori informazioni Alfa: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  5. #75
    L'utente Romeo
    Si unì la
    10 2009
    Automatico
    AR159 Q-tronic
    Post
    1,121

    Domyślnie

    Wczoraj zabrałem się za demontaż kolektora by wymienić 3 cewki pod nim, a resztę sprawnych starych dać na przód i pomyślałem sobie że zerknę na stan świec i oto co znalazłem:



    taki stan świec też chyba może być przyczyną uszkodzenia cewki, jak sądzicie? Obstawiam, że nie wymieniane od wyjazdu z fabryki...
    Oczywiście natychmiast telefon do sklepu moto, na szparte dellae mam pod nosem otwarty do 21 czy 22 więc tylko modliłem się by cos mieli na półce. Na szczęście mieli ostatnie 6 sztuk PFR6B, uff.

  6. #76
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Si unì la
    05 2009
    Vive in
    Strzelin
    Automatico
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Post
    12,644

    Domyślnie

    Niezła masakra. Powiedz dlaczego świec nie wymieniałeś? Przecież to część eksploatacyjna jak olio czy filtry opisana w instrukcji.....

  7. #77
    L'utente Romeo
    Si unì la
    10 2009
    Automatico
    AR159 Q-tronic
    Post
    1,121

    Domyślnie

    Bo dopiero miesiąc autem jeżdżę i to nieregularnie, a poprzedni właściciel twierdził, że wymienione. Gdyby mi powiedział, że nie, to od razu bym tam zerknął a tak dopiero teraz gdy cewki wymieniałem mówię, zerknę i zmniejszę przerwę ale nie było co zmniejszać
    Myślę że nie celowo mnie wprowadził w błąd bo la sospensione della, olioe filtry, linki czy inne elementy były zrobione jak mówił.

  8. #78
    L'utente Alfista Avatar tomaz
    Si unì la
    05 2008
    Vive in
    Poznan
    Automatico
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Post
    4,460

    Domyślnie

    Ja bym się w sumie ucieszył na Twoim miejscu - świece są znacznie tańsze niż cewki - po wymianie kompletu jest pewnie teraz OK?
    166 2.5V6 CF2 Sportronic E 'stato | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm è
    La mia 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Ulteriori informazioni Alfa: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  9. #79
    vietato Resoraków maniaco
    Si unì la
    02 2009
    Vive in
    Polonia, Masovia
    Automatico
    166 V6 3.0
    Post
    779

    Domyślnie

    zmieniłes na cewki z linku wczesniej ? jak się sprawują ?

  10. #80
    L'utente Romeo
    Si unì la
    10 2009
    Automatico
    AR159 Q-tronic
    Post
    1,121

    Domyślnie

    Cewki cykały jedna bardziej inne mniej więc nie chciałem już ryzykować i 3 sztuki z fiata/lancii 20V założone - takie: http://allegro.pl/listing/user/listi...Items-21977084

Discussioni simili

  1. È il TS si verifica cavi ad alta tensione 16V?
    Creato da Jerry1 nella sezione 156
    Risposta: 22
    Ultimo post/autore: 20-06-2014, 10:28
  2. [164] Cavi ad alta tensione.
    Creato da tytus_w nella sezione 33/164
    Risposta: 22
    Ultimo post/autore: 23-01-2014, 22:19
  3. [164] Cavi ad alta tensione
    Creato da Miłosz nella sezione 33/164
    Risposta: 1
    Ultimo post/autore: 05-10-2008, 07:49
  4. Risposta: 6
    Ultimo post/autore: 25-02-2008, 00:29

bobina 3 ml di 2 v6

Tesla coil cl320 alfa 166

Tag per questo argomento

Autorizzazioni

  • Non è possibile assumere un nuovo argomento
  • Non è possibile scrivere messaggi
  • Non è possibile aggiungere allegati
  • Non è possibile modificare i tuoi messaggi
  •  
Ammortizzatori