Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Jak wyjąć i sprawdzić wtryskiwacze 2,5v6

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie Jak wyjąć i sprawdzić wtryskiwacze 2,5v6

    Jak w temacie. Prawdopodobnie na postoju popuszcza mi wtryskiwacz benzynowy i mam problemy z odpalaniem auta na ciepłym dopiero po nocy pali. Po spusczeniue paliwa z listwy wtryskowej auto odpala po czasie od strzała.
    1. Jak wyjąć wtryskiwacze i jak ustalić, ktory to przepuszcza do cylindra?
    2.Oraz gdzie jest regulator ciśnienia paliwa i czy to on może np dawac za duże ciśnienie i wtryski popuszczają? 3.Jakie jest prawidłowe cisnienie na listwie wtryskowej?

    pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Białogard
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TB +BRC
    Postów
    97

    Domyślnie

    zadra widze że chwytasz się różnych sposobów żeby ktoś ci odpowiedział, ale nie dziwię Ci się. Ja niestety nie pomogę bo nie mam zielonego pojęcia. Może jak nikt nie kwapi się żeby udzielić ci odpowiedzi to może podjedź do jakiegoś bardziej kumatego mechanika żeby ci sprawdził, pewnie wolał byś ten temat sam załatwić ale skoro nie uzyskasz odpowiedzi tutaj to chyba nie będziesz miał innego wyjścia. Ewentualnie spróbuj na innym forum może tam ktoś pomoże

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar marian666666
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    166 2.5 V6
    Postów
    242

    Domyślnie

    Odczekaj, po prostu odczekaj na odpowiedź. Po co się śpieszyć, czy to ma większe znaczenie czy kręcisz rozrusznikiem sekundę czy 5 sekund ? Przecież to bez większego znaczenia.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Regulator ciśnienia jest na listwie paliwowej. Odkręć listwy paliwowe - każda na 2 śrubach przykręcona do podstawy pod barany. Wyjmij listwy razem z wtryskiwaczami - ostrożnie. Zostaw na noc, podłóż coś pod wtryskiwacze i jak jakieś przeciekają to rano zobaczysz. Ciśnienie na listwie ma być jak dobrze pamiętam ok 3 bary. Czujnik wału korbowego do weryfikacji. Jak coś będziesz potrzebował z części to pisz mam jeszcze sporo do 2.5 V6.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Białogard
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TB +BRC
    Postów
    97

    Domyślnie

    marian 66666666 czy ile tam tych 6 po co ty sie wogle udzielasz na tym forum, jeszcze nikomu nie pomogłeś tylko innych irytujesz. Weź wsadź sobie te swoje wypowiedzi w .....

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Dzieki za odpowiedz koledzy no oprócz mariana ten jak zawsze bez sensu Andy1970
    1.Jak wygląda ten regulator bo go nie widze u mnie?
    2. Czy ta listwe, która jest pod baranami da sie wyjąć bez ich odkręcania? Muszę wyjąć obnie listwy bez rozpinania przewodow paliwowych bo wtedy mi ciśnienie zejdzie i nic nie ustale
    3.Rozumiem, że odkręcam listwe i wtryski sa juz tylko wciśnięte w blok z jakąś uszczelką i wystarczy je wyciągnąć, a potem pojedynczo wykręcić do ewentualnej wymiany z listwy wtryskowej.
    4. Czy możliwe jest aby regulator dawał za duże icśnienie i nie było to odczuwalne w czasie jazdy a po niej wtryski nie utrzymywały by za dużego ciśnienia? auto jeździ jak marzenie tylko to uchodzenie paliwa na postoju mi go zalewa. 5.Zastanawia mnie jeszcze dlaczego rano pali od strzala czy to paliwo ma jak odparowac z nad tłoka w nocy?

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Tak generalnie to trzeba zacząć od tego skąd przyszło koledze do głowy, że jakiś wtryskiwacz puszcza ?
    Podepnij może pod kompa i podaj kod błędu jaki wyskoczy - jak wyskoczy - to wyeliminuje problem z czujnikiem o którym wspomniałem w pierwszym poście. Barany odkręć, wcześniej dolot i kolektor ssący - będzie prościej. Wyjmujesz obie listwy bez odpinania przewodów paliwowych. Wtryski są dieslu - ty masz wtryskiwacze. Są osadzone nie w bloku a w podstawie pod barany, uszczelnione oringiem. Z listwy nie odkręcamy tylko wyjmujemy blaszkę zabezpieczającą i ściągamy - są osadzone również na wcisk i uszczelnione oringiem. Ale zanim się za to zabierzesz sprawdź błędy w ECU.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Błędów brak. Przyszlo mi do głowy dlatego, że jak auto postoi ok 2h i dalej to długo kręci. Rano pali od kopa. Jak spuściłem paliwo z listwy wtryskowej po jeździe to pali na dotyk. Dlatego obstawiłem, że popuszcza jak są wtryskiwacze pod cisnieniem jak auto stoi. A apropo regulatora u mnie przy listwach nie ma regulatora z tego co widze na allegro były takie z regulatorem i bez tylko w moim przypadku gdzie jest regulator i czy może podawac za duże ciśnienie i dlatego auto popuszcza na postoju.

  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar marian666666
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    166 2.5 V6
    Postów
    242

    Domyślnie

    Po prostu parownik / reduktor puszcza lpg i nie ma znaczenia czy konczy sie jazde na lpg czy pb. Moim zdaniem, bo mam tak samo i w internecie dużo o tym piszą.

    Jeżeli jednak to nie lpg to bardzo dobry temat:
    http://sanja.republika.pl/zimny_siln...go_kreci.shtml
    Ostatnio edytowane przez marian666666 ; 17-04-2014 o 06:27

  10. #10
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Cytat Napisał zadra66 Zobacz post
    Błędów brak. Przyszlo mi do głowy dlatego, że jak auto postoi ok 2h i dalej to długo kręci. Rano pali od kopa. Jak spuściłem paliwo z listwy wtryskowej po jeździe to pali na dotyk. Dlatego obstawiłem, że popuszcza jak są wtryskiwacze pod cisnieniem jak auto stoi. A apropo regulatora u mnie przy listwach nie ma regulatora z tego co widze na allegro były takie z regulatorem i bez tylko w moim przypadku gdzie jest regulator i czy może podawac za duże ciśnienie i dlatego auto popuszcza na postoju.
    Regulator ciśnienia paliwa (benzyny) we wszystkich 166 jest zintegrowany z pompą paliwa (dlatego przyczodzi tylko jeden przewówd benzynowy na listwy wtryskiwaczy).
    Ciśnienie nominalne wynosi 3.0 bar.
    Kolego zadra66, jest mało prawdopodobne uszkodzenie wtryskiwacza benzynowego jesli masz zainstalowany LPG to winę bym szukał w złej regulacji LPG.

Podobne wątki

  1. [159] Wtryskiwacze
    Utworzone przez manka10151 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2015, 07:50
  2. [159] jak sprawdzić a może gdzie sprawdzić turbine?
    Utworzone przez loco145 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-06-2013, 11:31
  3. wtryskiwacze
    Utworzone przez mirasek w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-08-2012, 10:25
  4. [166] Jak wyjąć ics-a ?
    Utworzone przez vtiii w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-07-2010, 21:35
  5. [145] Jak sprawdzić wtryskiwacze?
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 01-07-2008, 14:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory