Silnik przegrzewa się 3.0 220KM 2003

asek08

Nowy
Auto
166
Witam przeleciałem wszystkie tematy związane z moim problemem i nie znalazłem nic konkretnego. Zakładam nowy więc. Nie jestem mechanikiem więc pisze od razu nie poczuje chęci pomocy a głupie docinki więcej nie będę pisał.

Problem.
Na niskich - nie zawsze
Na wysokich - nie zawsze
Nie zawsze ale się przegrzewa. Puszcze gaz włączę ogrzewanie temp spada wentylator chodzi.
Na postoju chwile pochodzi zacznie się przegrzewać i wybija płyń ze zbiornika.
Nie kopci
Węże z termostatu ciepłe wręcz gorące (zdarzy się że jeden lżej)
Robiony test na spaliny w zbiorniku ( 1. nic nie pokazał, drugi pokazał coś ale nie to - czyli uszczelke)
Zdanie 4 mechaników
1. - Uszczelka nie podejmę się jej
2. - Na 100% termostat nie znam ceny
3. - Na 100% nie termostat a uszczelka pod głowica koszt 2000zł w górę i nie warto robić "weź ją sprzedaj"
4. - Od razu na dzień dobry z głową do góry miałem podobne problemy, Termostat na 100% koszt 350zł z robocizną 100zł oleje całość 450zł i po problemie.
Pytanie do włascicieli 166 którzy mieli problemy co zrobili i czy pomogło. Do ludzi co mieli do czynienia z tym autem.
Co pomoże
- wymiana uszczelki od 2000zł
- Wymiana termostatu i płynu 450zł
- czy sprzedaż samochodu ze stratą ponad 100%.
Czekam na szybką odpowiedz POZDRAWIAM

tak na szybko wyglada jak by nie chodzil obieg duzy, bo jak wlaczysz ogrzewanie to temp spada przez nagrzewnice. wez odpal auto, jak wskazowka przekroczy 90 stopni to zlap za rure ktora idzie od termostatu do chlodnicy i zobacz czy zrobi sie ciepla. jezeli nie to masz winowajce --> termostat. a jak zrobi sie ciepla to pomysl jeszcze o popie wody, wymieniales ja z rozrzadem?