Słaba klimatyzacja - problem - słabo chłodzi

kobielczak

Nowy
Auto
GT 2.0 JTS
Cześć!
W zeszłym roku moja klimatyzacja słabo chłodziła. Na 15stopniach leciało letnie powietrze. Z tego powodu, że w tym roku pierwsze cieplejsze dni sprawiły iż moja klima była przydatna. Nabiłem ją, a mimo tego szału nie ma jeśli chodzi chłodzenie.

Gdzie mam szukać przyczyn takiej sytuacji?
Podejrzewam nieszczelną nagrzewnice w moim aucie - więc chciałbym się zapytać was czy ma to jakiś wplyw?

Nie znam się na układach chłodzenia więc proszę o rady :)

A co Ci powiedział koleś który nabił? Ile straciłeś czynnika po roku?
Klima albo chodzi albo nie. Jak słabo to nie wina mało czynnika tylko osuszacz albo kompresor klęka/.

Czytam i czytam.. a czy może to być wina na przykład zużytej chłodnicy od klimy?
Jakie są koszta osuszacza albo kompresoru?

Jak z nagrzewnica? Jest ona powiązana z klimą?

Wszło mi coś około 400gram czynnika.

EDIT: Zawsze jak działa mi klima to z nawiewów słyszę takie jakieś delikatne i ciche "syczenie", na opcji MAN - nie występuje ono..

Ostatnia edycja:
Czytam i czytam..
Niestety na klimatyzacji samochodowej się nie znam, ale może pomogą Ci moje doświadczenia.
Po pierwsze problemem u mnie było nabijanie klimy z maszyny, przez niezbyt kumatych gości. W efekcie czynnik był niedopasowany. Po podjechaniu na klasyczne nabijanie, z butli plus waga, itp. klima poszła. Nadto nowy fachowiec orzekł, że problem z uzyskiwaniem niskiej temperatury może być spowodowany uszkodzeniem zaworu trójdrożnego. Zanim jednak byś z nim coś kombinował np. żeby kupić nowy, proponuję najpierw podmienić z innym, w celu sprawdzenia czy jest różnica.
Co do zaworów polecam oryginalny, ponieważ zamienniki nie dają rady.

Nagrzewnica nie ma nic wspólnego z klimą.