Nie działa dmuchawa 166 2.4 JTD

Auto
Alfa 166 2.4JTD
Witam.Podczas przejazdu przez próg zwalniający przestał działać silnik dmuchawy.2 dni wcześniej został wymieniony z uwagi na to że poprzedni się spalił( dym w kabinie,smród ) w tym przypadku nie ma żadnych zapachów. Napięcie na wtyczce idące do silnika 12,8 bez względu czy na icsie nawiew jest na "Auto" czy tez "Off".Gdzie szukać przyczyny? Które bezpieczniki,przekaźniki odpowiadaja za to?

nie jestem laikiem i wnoiskując z mojej wypowiedzi napięcie jest cały czas( na wtyczce)

To wydaje mi się że coś jest nie tak. Ponieważ klimatyzacja na OFF na pewno wyłącza wentylator. Ciężka sprawa, bo nie wiadomo co to może robić zwarcie. Nie masz nikogo w okolicy żeby podmienić np panel?

w moim mieście są 3 alfy .2 x 156 i moja 166. Który bezpiecznik lub przekaźnik jest od dmuchawy?

Spadły prawdopodobnie przewody w samym silniku pod ta gumową osłoną zaciski w zamiennikach są bardzo gów...e najlepiej załóż oryginalne ze starego silnika lub zalutuj na stałe

w moim mieście są 3 alfy .2 x 156 i moja 166. Który bezpiecznik lub przekaźnik jest od dmuchawy?

Bezpiecznik od dmuchawy znajdziesz na poszybiu (pod maską) pod centralnie umieszczoną obudową. Konkretnie bezpiecznik 30A (zielony), z tego co pamiętam tam jest tylko jedna trzydziestka. Przeglądnij sobie tam kable, może tam coś zwiera lub się potopiło.

Bezpiecznik od dmuchawy znajdziesz na poszybiu (pod maską) pod centralnie umieszczoną obudową. Konkretnie bezpiecznik 30A (zielony), z tego co pamiętam tam jest tylko jedna trzydziestka. Przeglądnij sobie tam kable, może tam coś zwiera lub się potopiło.

z tego co ja pamietam to zielone bezpieczniki 30 są dwa i żaden nie jest od dmuchawy , dmuchawa to pierwszy od kierowcy ,zapewne jest już nadpalone gniazdo :drag:

U mnie zielone gniazdo i zielony bezpiecznik 30A.