Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Temat: [2.4JTD] Czujnik ciśnienia doładowania?

  1. #11
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bedboys Zobacz post
    Jak na ironię zapieczone łopatki mogą świadczyć o zbyt łagodnym traktowaniu silnika
    zgadza się!
    Dlatego mój Fred dostaje tyle ile potrafi wypić ( jesli wieci o co chodzi ) hehehe

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał adriano166 Zobacz post
    Również miałem błąd z tego czujnika, przyczyną była pęknięta rura ta gumowa łącząca interkuler z kolektorem. Objaw był taki że auto traciło moc powyżej 2tyś obrotów.
    Instalacja jest szczelna. Auto nie traci mocy. Ładnie ciągnie w całym zakresie obrotów. Tylko ta kontrolka...

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Kolega Bedboys ma rację , błąd wyskakuje bo są zablokowane kierownice , a właśnie powyżej 3000rpm powinny się 'składać' w mały przepływ powietrza na wirnik. Więc jeżeli się nie 'składają' to wirnik ładuje za dużo powietrza - czujnik MAP to wykrywa i komputer tnie dawki paliwa żeby się 'ratować'.

    Aby się upewnić że to kierownice , zaobserwuj czy sztanga przy turbinie się przestawia po odpaleniu i gaszeniu silnika .
    Ostatnio edytowane przez sedici ; 15-04-2009 o 08:32
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Zanim zaczniecie czyścić kierownice w turbinie, warto wymienic wężyki podciśnienia sterujące zmienną geometrią - z wiekiem nie sa tak szczelne i turbina niedostosowuje się do gwałtownego wciśnięcia pedału przyspieszenia. co ciekawe sztanga na biegu luzem się przestawia, ale brakuje jej dynamiki
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [159] czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez marcingoleniow w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 378
    Ostatni post / autor: 24-06-2021, 07:45
  2. Czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez BB85 w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-05-2014, 14:59
  3. [156] [2.4 20v] Czujnik ciśnienia doładowania
    Utworzone przez wkamil w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 25-03-2014, 17:01
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-02-2012, 09:14
  5. Czujnik ciśnienia doładowania...??
    Utworzone przez Prezes_07 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25-10-2011, 14:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory