Kolega Bedboys ma rację , błąd wyskakuje bo są zablokowane kierownice , a właśnie powyżej 3000rpm powinny się 'składać' w mały przepływ powietrza na wirnik. Więc jeżeli się nie 'składają' to wirnik ładuje za dużo powietrza - czujnik MAP to wykrywa i komputer tnie dawki paliwa żeby się 'ratować'.
Aby się upewnić że to kierownice , zaobserwuj czy sztanga przy turbinie się przestawia po odpaleniu i gaszeniu silnika .
Ostatnio edytowane przez sedici ; 15-04-2009 o 08:32
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Zanim zaczniecie czyścić kierownice w turbinie, warto wymienic wężyki podciśnienia sterujące zmienną geometrią - z wiekiem nie sa tak szczelne i turbina niedostosowuje się do gwałtownego wciśnięcia pedału przyspieszenia. co ciekawe sztanga na biegu luzem się przestawia, ale brakuje jej dynamiki
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)