Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: P0047

  1. #1
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie P0047

    Cze,

    Mam taki problem od jakiegoś czasu

    Pewnego dnia wywaliło mi błąd na desce, sprawdziłem i wyszło P0047. Skasowałem, za jakiś czas wyskoczył znowu, później coraz cześciej, auto jeździło normalnie.
    Po kilku dniach auto dostało totalnego muła - powyżej 2200 obrotów nie jechało.
    Podjechałem do mechanika, akurat miał na składzie nowy zaworek overboost, auto zaczęło znowu jechać. Po dwóch dniach znowu błąd i muł. Znowu u mechanika - poczyścił, pomacał, powiedział, że map sensor (czujnik ciśnienia doładowania) zawalony był totalnie i nie miał prawa dobrze działac. Po zabiegu samochód znowu zaczął jeździć, ale po kilku dniach znowu błąd, ale generalnie jeździ normalnie, dwa razy się tylko na chwilę zamulił.
    Stwierdziłem, że no ok, te czujniki bardzo rzadko się zdarza, żeby po czyszczeniu długo działały, wymieniany czujnik.
    Wczoraj wymieniłem czujnik, auto wydaje mi się lepiej chodzi, ale dziś rano znowu wyskoczył mi błąd...
    Wężyki podciśnienia sprawdzałem i wydają się być ok. Co to jeszcze może być?
    Turbo raczej wykluczam, bo ostatnio wszystko było dokładnie sprawdzone w logach i zachowuje się idealnie.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Pojeździłem trochę na weekendzie. Ewidentnie przycina się zmienna geometria. Wciskając gaz w podłogę od 1500 na 4 biegu w pewnym momencie przestaje iść, zaraz znowu idzie, czasem zostanie tak na dłużej i pomimo pompowania na różnych obrotach tak zostaje, aż w końcu losowo zaskoczy.

    Spróbuje jeszcze wymienić wężyki od podciśnienia, a jak nie zadziała, to czyszczenie turbiny.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  3. #3
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    To nie musi być zmienna geometria. Jak oprócz kodu brzmi ten błąd w fesie? U mnie przy walnietym czujniki doładowania objawy były podobne do Twoich

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    Cytat Napisał dareme89 Zobacz post
    To nie musi być zmienna geometria. Jak oprócz kodu brzmi ten błąd w fesie? U mnie przy walnietym czujniki doładowania objawy były podobne do Twoich
    Czujnik i zawór overboost już wymieniony na nówki sztuki.

    Raz silnik pracuje normalnie, raz brak mocy na niskich obrotach, a raz na wysokich. Takie humory
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    2,290

    Domyślnie

    dobra, znalazłem :/

    Przetarty któryś kabelek od czujnika ciśnienia doładowania. Kiedy ruszam kablami to widać, jak świruje zmienna geometria.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory