Też podepnę się pod temat, niezależnie chyba od niczego, rzadko ale zdarza się, że przygasają xenony z przodu.
--
Pozdr.
Hubert
Też podepnę się pod temat, niezależnie chyba od niczego, rzadko ale zdarza się, że przygasają xenony z przodu.
--
Pozdr.
Hubert
Jeśli sprawdzone przewody masowe są ok i klemy ok, z zastrzeżeniem, że się nie grzeją, to problem stanowi alternator. Niestety jeśli nie masz oscyloskopu lub kogoś kto go ma, to musisz wymienić regulator i diody bo sieją po instalacji. [MENTION=20668]hubizx[/MENTION] - przygasają czy np. mrugają lub błyskają przy hamowaniu ?
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
A napięcie jest ok? Ile jest na wtyczkach?
Zwróciłem uwagę i chyba zdarza się to przy hamowaniu, np. dojażdzam do świateł bez gazu na biegu i w pewnym momencie hamuje i wtedy potrafią błysnąć, także przy dodawaniu gaz.
Czeka na spawdzenie, ale jak to nie dzieje się na postoju to chyba za dużo nie sprawdzę.
--
Pozdr.
Hubert
U mnie najpierw pomogła wymiana aku, ale na jakieś 6 miechów, aż przyszła zima. Potem zrobiłem test zamieniając palniki, bo mrugał mi lewy. Po zamianie mrugał prawy, więc poszedł do wymiany i problem się rozwiązał.
Oczywiście po wcześniejszym sprawdzeniu aku.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
A Panowie powiedzcie jakie macie ładowanie w swoich 166 z V6 na pokładzie.
Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny słabego ładowania u siebie. Wymieniany regulator w altku, próby pociągnięcia dodatkowych plusów i minusów z altka prosto do akumulatora, nic to nie daje, ciągle ładowanie na wolnych bez odbiorników to niecałe 14V, nawet dodanie gazu nic nie zmienia. Po włączeniu odbiorników tylko spada, stojąc na wolnych z typowo zimową konfiguracją czyli nawiewy, grzanie szyby, grzanie tyłka, widać jak światła zewnętrzne i oświetlenie zegarów, ics po lekkim dodaniu gazu lekko jaśnieje.
Wiadomo, że na wolnych ładowanie może być ciut niższe, u mnie chyba spadalo czasem na 13.9 ale wystarczy lekko musnac gaz i stoi na 14.4V
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ja na jalowym bez odbiorników mam nieco ponad 14. Z lampami spada nieco pod.
Regulator napięcia na alternatorze jest z nim jakoś zespolony czy to dwie różne części?
Nowy alternator, nowy aku a czasem przyglądają mi światła.
Regulator jest wymienny.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva