Nie działające światła Pozycyjne

zorekk

Nowy
Auto
AR 166, 2.4JTD (2001)
Witam wszystkich.

ALFA ROMEO 166 , 2.4JTD (2001)
(Dokładnie ta sama co w chłopaki nie płaczą) :)
Może tutaj dostanę fachową pomoc :)

Od kilku dni zmagam się z usterką i nie mogę dojść co to jest.
Na początku zaczeło się od wiązki kabli z tyłu coś nie stykało kable się porozłańczały więc sciągnałem Gume i polutiowałem wszystkie na nowo wg odpowiednich kolorów.
Problem polega na tym za w tym czasie co kable z tyłu klapy zaczeły szwankować to zaczeły mi JAKBY zwierać wszystkie światła pozycyjne Przednie i tylne, oraz lampka na Dashbordzie ze światłami(Zielona ikonka), światła Xenony działają prawidłowo przez cały czas drogowe i kierunki również, wkońcu Zielona lampka zamilkła na wieki a z nią również wszystkie światła pozycyjne z przodu to nic nie szkodzi ale z tyłu wogole nie mam przez to świateł..
Sprawdziłem bezpieczniki, przekaźniki, ALE NIE WSZYSTKIE!
nie znam się na tyle aby wiedziec które odpowaidają za światła pozycyjne, Jeśli ktoś podpowie to sprawdze ponownie.
Kable z tyłu na 90% Podłączyłem dobrze bo gdy zlutowałem wszystkie kable, to Światła pozycyjne jeszze się od czasu do czasu pojawiały migały jakby zwierały , aż wkoncu przestały ale wszystko pozostałe działa i nic nie przerywa.
Razem z niedziałającymi światłami pozycyjnymi nie działa mi również Podgrzewanie Tylnej szyby ORAZ światła PRZECIWMGIELNE przód i Tył.
Załączam zdjęcia może ktoś ogarnie co może być nie tak ? albo co sprawdzić jeszcze.
Czarne przekaźniki wszystkie sprawdziłem i wszystkie działają.
Nie wiem czy jest to możliwe aby ten zielony duży przekaźnik świateł w połowie zaszwankował ? Bo gdy go odłączyłem to Xenony znikneły gdy podłączyłem xenony wróciły.
Jakieś pomysły co jak?

Prosze o wskazówki czego szukać

Na Grupie na facebooku są dodane zdjęcia pomocnicze.
Jestem nowy więc nie mogę uploadować zdjęc jeszcze.