Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Lancia Kappa
    Postów
    46

    Domyślnie Problem z ABS, ASR

    Pacjent : alfa 166
    3.0 V6 2001r. ASR
    Witam, mam problem z ABS em i ciągle powracającym błędzie
    (C1607 ECU Defective Szczegóły błędu : Speed vechicle :2,750km/h)

    Parametry prędkości pojazdu z poszczególnych czujników to 1,375km/h
    Na każdym tak samo.
    Błąd pojawia się po przekręceniu stacyjki, czyli ewidentnie nie ma gdzieś połączenia , tylko gdzie szukać przyczyny.


    › Więcej...: Problem z ABS, ASR

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar Merces_Letifer
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    53

    Domyślnie

    Być może połączenie kostki w sterowniku ? Próbowałeś czyścić ?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Lancia Kappa
    Postów
    46

    Domyślnie

    Tej dużej co wchodzi do pompy ABS ?

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar Merces_Letifer
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    53

    Domyślnie

    Cytat Napisał misza007 Zobacz post
    Tej dużej co wchodzi do pompy ABS ?
    Tak, dodatkowo masz możliwość sprawdzenia czy wszystkie koła maja tą samą prędkość w różnych zakresach prędkości wg komputera? Tzn na przykład czy przy rozpędzaniu albo przy wyhamomywaniu do zera ciagle na wszystkich kołach jest ta sama prędkość pokazana?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Lancia Kappa
    Postów
    46

    Domyślnie

    FES daje taką możliwość także mogę sprawdzić jaka jest prędkość kół.
    Jeśli będą rozbieżności co to będzie oznaczac ?

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar Merces_Letifer
    Dołączył
    11 2018
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    53

    Domyślnie

    Czujnik na którym prędkość będzie niższa nie czyta dokładnie prędkości, może to oznaczać uszkodzenie pierścienia albo czujnika lub poprostu zanieczyszczone któregoś z tych dwóch


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #7
    Użytkownik Alfista Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    4,177

    Domyślnie

    IMO do wymiany elektronika z pompy ABS. Miałem podobnie. Ale na poczatek sprawdz jak wyglada masa łaczaca silnik z nadwoziem,
    166 JTD




  8. #8
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2015
    Auto
    Lancia Kappa
    Postów
    46

    Domyślnie

    Elektronika to ostateczność, gdzie mogą się znajdować jakieś kostki związane z pompą?(poza tą główną) Może coś nie łączy.
    Alfa już pozmianowa z kompem na kolektorze.
    Doszedł nowy błąd, ale w sterowniku od silnika : CAN NETWORK (NCM-NFR) U1706
    Ostatnio edytowane przez misza007 ; 20-05-2019 o 22:32

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Problem z silnikiem, Giulietta 2.0 JTDM/170 KM, problem z start/stop???
    Utworzone przez kandy82 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-05-2016, 19:27
  2. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 09:52
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory