Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14
  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar nawkrzy
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 - 2005
    Postów
    60

    Domyślnie Sprężyny od TI czy Eibach Pro Kit?

    Cześć! Jak być może wiecie, "walczę" z moją 166-tką żeby wyrównać zawieszenie, bo teraz przód stoi wyżej niż tył. Zastanawiam się nad dwoma rozwiązaniami, ale potrzebuje waszej pomocy, sugestii i opinii. Założyć sprężyny z wersji TI (980 zł) czy może jednak iść w kierunku zestawu Eibach Pro Kit -30 mm (ok. 850 zł)? Przede wszystkim zależy mi na równomiernym obniżeniu, bo teraz, na oko, jest różnica może z 2 cm.

    W przypadku sprężyn TI parametry są takie: Przód - 7 zwojów, wysokość 35 mm, średnica zwoju 13,45 mm. Tył - 8 zwojów, wysokość 39,5 mm, średnica zwoju 11,5 mm. Przy Eibach Pro Kit nie znam tych parametrów.

    1. Czy sprężyny z wersji TI fabrycznie obniżają zawieszenie od tych standardowych? Jeżeli tak to o ile mm?
    2. Zakładam że zarówno przy jednym jak i drugim zestawie mogę zostać przy fabrycznych amortyzatorach?
    3. Czy ktoś zakładał takie sprężyny? Jeśli tak to możecie wrzucić zdjęcie jak to wygląda


    › Więcej...: Sprężyny od TI czy Eibach Pro Kit?

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar KarolAR
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    LCH
    Auto
    166 3.2 TI 2005r. Q2, Była 166 2.4JTD 2000r.
    Postów
    135

    Domyślnie

    Hej. Z tego co ja wiem sprężyny TI obniżają o 16mm. Ja mam u siebie założone z przodu oryginalne TI a z tyłu dorabiałem mocniejsze w Pospring.
    Jest:
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI 2005 Q2 & Kawasaki ZX7R 1998
    Była:
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2000

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar nawkrzy
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 - 2005
    Postów
    60

    Domyślnie

    16 mm to trochę mało, ale z kolei, dla mnie takie 30 mm w przypadku Eibacha to maks. by nie trzeba było zmieniać amortyzatorów. @KarolAR pisałem do Pospring, ale widocznie zlali temat, bo nawet nie odpisali.

  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    dolnyśląsk
    Auto
    Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
    Postów
    76

    Domyślnie

    Mam Eibach -30 z przodu i z tyłu. Zostałem przy seryjnych amortyzatorach. Z tym, że ja zakładałem Eibachy aby podwyższyć auto. Bo kupiłem z założonymi jakimiś wynalazkami. Niby Novitec.
    Działa to przyzwoicie. Tzn jest sztywno dość, ale jeszcze cośtam resoruje.
    Mam dodatkowo założone dystanse pod felgi, więc i wygląd i zachowanie jest ok. Z tym, że trzeba liczyć się z szybszym zużyciem tulei pływających.Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	190420142318.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	149.3 KB
ID:	258739
    jest: Alfa 166 3.0 V6 24v Super, 147 1.6 TS, Lancia Lybra 1.6
    była: Alfasud Ti 1.3, Alfasud Sprint QV 1.5, Alfa 75 2.0, Alfa 155 1.8 TS 8V
    auta zastępcze: 159 2.4 JTDm Q4 Ti, 147 1.6 TS, 147 2.0 Ti
    były: 164 3.0 V6, 164 3.0 V6 Super, 156 1.9 JTD

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    945

    Domyślnie

    Oryginał belki? Byś chciał puścić?
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  6. #6
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    dolnyśląsk
    Auto
    Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
    Postów
    76

    Domyślnie

    Oryginał. Będą do sprzedania. Ale w zestawie z autem.
    jest: Alfa 166 3.0 V6 24v Super, 147 1.6 TS, Lancia Lybra 1.6
    była: Alfasud Ti 1.3, Alfasud Sprint QV 1.5, Alfa 75 2.0, Alfa 155 1.8 TS 8V
    auta zastępcze: 159 2.4 JTDm Q4 Ti, 147 1.6 TS, 147 2.0 Ti
    były: 164 3.0 V6, 164 3.0 V6 Super, 156 1.9 JTD

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    945

    Domyślnie

    No trudno, nowe z Italii mam za 500. Dam 550 z autem
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar nawkrzy
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 - 2005
    Postów
    60

    Domyślnie

    @Pawel_B dzięki za foto. To takie złudzenie czy u ciebie na tych Eibachach też przód stoi wyżej niż tył?

  9. #9
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    dolnyśląsk
    Auto
    Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
    Postów
    76

    Domyślnie

    Wydaje się, że tak się ułożyła do zdjęcia. zrobię fotkę w tym tygodniu i zobaczymy jak wygląda sytuacja po 6 latach. Bo tyle lat wstecz zmieniałem sprężyny.
    @semri 500 chyba eurów.
    jest: Alfa 166 3.0 V6 24v Super, 147 1.6 TS, Lancia Lybra 1.6
    była: Alfasud Ti 1.3, Alfasud Sprint QV 1.5, Alfa 75 2.0, Alfa 155 1.8 TS 8V
    auta zastępcze: 159 2.4 JTDm Q4 Ti, 147 1.6 TS, 147 2.0 Ti
    były: 164 3.0 V6, 164 3.0 V6 Super, 156 1.9 JTD

  10. #10
    Użytkownik Świeżak Avatar nawkrzy
    Dołączył
    08 2018
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.2 V6 - 2005
    Postów
    60

    Domyślnie

    @Pawel_B i jak, zrobiłeś fotę?

    Może ktoś jeszcze ma zdjęcia 166-tki z założonym zestawem Eibacha?

Podobne wątki

  1. Sprężyny eibach -30
    Utworzone przez konrad53 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 24-10-2016, 09:12
  2. GT 3.2 i sprężyny eibach
    Utworzone przez slavol w dziale GT
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 08-02-2015, 19:41
  3. [156] sprężyny eibach
    Utworzone przez 17bobek w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-03-2010, 12:09

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory Hamulce