Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Gryfice
    Auto
    Alfa 166 3.0 v6 automat
    Postów
    181

    Domyślnie podłączenie rozrusznika

    witam.
    ciag dalszy z Alfa ktora ma ciagle jakies problemy
    po wymianie rozrusznika zaczely sie problemy i nie mozna ich rozwiazac.
    wymienilem chyba juz wszystko co bylo mozliwe,
    auto ma nierowne obroty i sie kreci sie wyzej niz 2- 2,5 tys obortow
    czy jest mozliwe ze rozrusznik jest zle podlaczony i auto moze wariowac?


    › Więcej...: podłączenie rozrusznika

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    408

    Domyślnie

    Kolego jeśli to benzyna, to szukaj przyczyn w przepustnicy. Ewentualnie potencjometr pedału gazu, ale ten raczej jak się psuje to w ogóle nie ma obrotów ani reakcji, albo jest wybiórcza.

    Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
    była 166 3.0 24v, była 156 2.4 m-jet

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Gryfice
    Auto
    Alfa 166 3.0 v6 automat
    Postów
    181

    Domyślnie

    tak to benzyna,
    przepustnica , potencjometr zmienione.
    nawet cewki podmienialem. auto nie bierze lewego powietrza.
    dla znalezienia bledu kupilem drugie auto i od niego biore czesci tylko juz nie wiem jakie brac

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    945

    Domyślnie

    Lepiej kontynuować swój zaczęty temat, gdzie jest mało do czytania niż tworzyć nowy
    Rozrusznik wymieniany ze zdjęciem skrzyni czy bez? Może automat coś nie trybi?
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar Kamil10
    Dołączył
    05 2015
    Auto
    AR 166 3.0 220KM
    Postów
    147

    Domyślnie

    Podstawowe pytanie, jakieś błędy komputer silnika ma zapisane?
    Jaka masa powietrza na wolnych obrotach i czy zrobiona adaptacja przepustnicy?
    Jak jest dobrze dokrecony kabel plusowy to nie powinno wariować, chyba że słaba któraś masa
    Silnik CF2 czy 3?

  6. #6
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Gryfice
    Auto
    Alfa 166 3.0 v6 automat
    Postów
    181

    Domyślnie

    do Semri

    wydawaje mi sie ze nowy lepiej. bo troche czesci wymienionych etc.
    rozrusznik wyciagany gora skrzynie nie byla ruszana, auto przed naprawa smigalo, i nie mialo zadnych problemow, jak sie jezdzi to auto bez problemow zmienia biegi, przod tyl, nic nie szarpie, 4 biegu nie wrzuci bo nie ma juz sily

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Kamil10 Zobacz post
    Podstawowe pytanie, jakieś błędy komputer silnika ma zapisane?
    Jaka masa powietrza na wolnych obrotach i czy zrobiona adaptacja przepustnicy?
    Jak jest dobrze dokrecony kabel plusowy to nie powinno wariować, chyba że słaba któraś masa
    Silnik CF2 czy 3?
    mam program multiecuscan i nie pokazuje zadnych bledow.
    adaptacja przeprowadzona i proglam mowi ze jest ale "stan przyswojenia przepustnicy" - niekatywny
    moge podac parametry jak potrzeba tylko musze wiedziec jakie,
    auto z 2000 rok przelift, z jedna sada - to chyba bedzie CF1? bosch me 2.1
    dzis zerkne na te przewody masowe

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 CF3 Sportronic | Mazda 3 2.0b
    Postów
    3,243

    Domyślnie

    Masz CF2.
    Kolego, nie ruszałeś czegoś przy cewkach? Bo po tym opisie to brzmi jakby kable do cewek były zamienione, typu cylinder 2z3 na przykład.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    https://www.flickr.com/photos/131042348@N03/albums


  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR 166 3.0 Sportronic 2002
    Postów
    253

    Domyślnie

    Sprawdź sobie w wykresach w MES pozycję pedały przyspieszenia, czy podczas wciskania zmienia się płynnie z 0 do 100%

  9. #9
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Gryfice
    Auto
    Alfa 166 3.0 v6 automat
    Postów
    181

    Domyślnie

    dzis nie dalo rady ale jutro sprawdze, ale co ciekawe cos mi prad kradnie, i auta nia zdarzylem odpalic.

Podobne wątki

  1. Regeneracja rozrusznika 2.0 TS
    Utworzone przez kotulsky w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25-10-2018, 22:17
  2. wymiana rozrusznika
    Utworzone przez tom202 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-02-2018, 22:58
  3. alfa 166, 3.0 - podłączenie rozrusznika ?
    Utworzone przez Bambosz w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-02-2016, 08:59
  4. [146] zawieszanie rozrusznika HELP!!
    Utworzone przez remi200833 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 30-07-2010, 21:58
  5. [156] demontaż rozrusznika 1.6 TS
    Utworzone przez mj_misza w dziale Zrób to sam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-12-2008, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory