Strona 1 z 12 1234567891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 118
  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    166
    Postów
    184

    Domyślnie Wymiana turbo i FMIC. 166 sportronic.

    Jako że lekko uszkodziłem przód auta będe robił lekką zmianą kanalizacji.

    Czy jest jakieś turbo które idzie bardzo p&p ? Czy turbo z 159 / 210 hp podchodzi lekko czy jest tyle samo modzenia co GTB2060/2260vkrl.
    FMIC napewno wejdzie. Wydech raczej ori/ zmiana końcówki tylko. Chyba że jest to konieczne do mojego planu to luźniejszy to tak zrobię.

    Chodzi mi o to żeby uzyskać liniowe 420nm za to do 4700/4800 obrotów. Jeśli trzeba będzie wymienić końcówki wtrysków to oczywiście to zrobię.

    Przepraszam za zdublowany wątek ale tam nikt nie odpowiada a grono użytkowników 166 pewnie zagląda tylko tutaj


    Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


    › Więcej...: Wymiana turbo i FMIC. 166 sportronic.

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Competizione
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Wołczyn
    Auto
    166 2.4 jtd 10v
    Postów
    444

    Domyślnie

    Ja kolego gdzieś tu kiedyś na forum czytałem temat, że Aisin AW 55-50 nie lubi za dużo niutonów. Nie wiem ile w tym prawdy ale ktoś kiedyś pisał że trzeba mocno dławić moment obrotowy właśnie przez tą skrzynię. Być może coś się zmieniło, lepiej może warto podpytać Cinka, albo kolegę Asdero bo oni zajmują się podnoszeniem mocy , jak to wygląda w praktyce. Szkoda żebyś pozmieniał bebechy i nic z tego nie miał.

    Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
    była 166 3.0 24v, była 156 2.4 m-jet

  3. #3
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    166
    Postów
    184

    Domyślnie

    Konwerter wzmacniam i ogranicznik momentu na 1 2 i 3 biegu. Ale chodzi mi przede wszystkim czy gtb2056v jest p&p bo jeśli tak to jest to najsensowniejsza opcja.

    Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS
    Postów
    12,426

    Domyślnie

    Poczytaj ile aisin wytrzymuje. A nie o konwerter chodzi. Musisz isc w duza moc na wysokich obrotach a moment maksymalnie niski i powoli gladko ulozony. Jechalem kiedys taka z mapa na 220KM jak dobrze pamietam. Mapa zrobioni ponoc po wyjsciu z salonu (papiery). Auto szlo jak benzyna. Zero kopania momentem. A szla jak szalona.
    Wiec jak chcesz pojezdzic dlugo i masz marzenia o momencie to nie automat.

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    166
    Postów
    184

    Domyślnie

    Niestety muszę mieć automat bo to moje auto zapasowe, a moja żona uznaje tylko automaty. Ta skrzynia bez jakiegoś deptania wytrzymuje +-400nm. Chłodnica oleju też wejdzie odrazu. Grunt to żeby te okolo 400 było wysoko. Wtedy to nawet i 280koni ta skrzynia obsłuży. W saabie aero 95 ta sama siedzi. A tam 300 koni to pestka.

    Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  6. #6
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS
    Postów
    12,426

    Domyślnie

    Tak wiem bo tez mam saaba ale z jakis powodow w alfach te skrzynie sie sypia a w saabach nie. Poza tym na tych 300KM w schabie skrzynia tez za dlugo nie pozyje wszystko kwestia na hak dlugo chcesz auto. Paza tym zawsze mozna zrobic remont i jezdzic dalej po temoncie tak szybko nie padnie. Ale teraz jak juz ma lata swietnosci za soba to ryzykowna sprawa.

  7. #7
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    166
    Postów
    184

    Domyślnie

    Też mam Saaba skrzynka po remoncie jest. Jak się sypnie to znów pójdzie remont. Luźna guma. 166 to moje ulubione auto lat 90/00

    Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Garwanko
    Dołączył
    03 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Było: 3.0V6/2.5V6/2.4R5 | Jest: 2.4R5/2.0TS
    Postów
    305

    Domyślnie

    Manual 385 Nm, automat 329. Takie są nastawy seryjne dla skrzyń.
    AR 166 2.5V6
    AR 166 2.4R5

  9. #9
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    166
    Postów
    184

    Domyślnie

    Olać skrzynie. Jak się spie#doli to wejdzie inna. Chodzi mi o to jak bardzo pasuje bądź nie pasuje turbo z 159 210 ( gtb2056v)

    Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  10. #10
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS
    Postów
    12,426

    Domyślnie

    A czasami kaac coś takiego nie kombinował?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-08-2019, 15:27
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-05-2019, 13:46
  3. Wymiana oleju sportronic
    Utworzone przez kosa64 w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-07-2011, 22:02
  4. [166] Poprawna wymiana oleju? Skrzynia sportronic.
    Utworzone przez Raulcarlos w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-04-2008, 22:34
  5. [166] 3.0V6 Sportronic wymiana oleju w skrzyni/gdzie??
    Utworzone przez Raulcarlos w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-04-2008, 21:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory