Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34

Temat: Głowica JTD wymiana z 20V na 10V

  1. #31
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2017
    Mieszka w
    Lublin-Nałęczów-Puławy
    Auto
    Były 3x1562.5V6; 1x1662.5V6;Teraz 156 3.0V6 (1998); 156 2.4 20VJTD TI (2004); 159 1.8MPI
    Postów
    209

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta Avatar megalanca
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Mikołów
    Auto
    Alfa romeo 159 2,4 TI SW,1,9 16V TI,1,9 8V
    Postów
    353

    Domyślnie

    Żadna rewelacja silnik bez osprzętu,na palecie więc nie uruchomisz przed kupnem a co jak też będzie miał pękniętą głowicę? Silnik w mojej Alfie już pracuje i ma się dobrze jak wszystko pójdzie dobrze to pod koniec tygodnia pierwsza przejażdżka.

  3. #33
    Użytkownik Świeżak Avatar herbig
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    166 2.4 20v, CLS 350 CDI, JEEP Grand 5.2, Q7
    Postów
    227

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    Herbig miał drugą furę na części i to mu uratowało doopę.
    Kaac i nie zgodzę się z Tobą, że w 20V głowice to norma. Jestem dłużej na tym forum i to nie pamiętam takiego przypadku. I nie pisz mi o swoim aucie bo wiemy co było oraz o jeździe z Vmax, bo tego 95% aut nie wytrzyma na dłuższym odcinku.
    Eee tam uratowało. Po prostu dałbym dodatkowe 2000 zł za spawanie i tyle. A to, że panewki w moim oryginalnym silniku były już trochę wyeksploatowane to podjąłem decyzję o wymianie całego motoru. Silnik był sprawdzany, mierzony, panewki w bdb stanie. Głowicę wolę mieć jednak całą aniżeli spawaną. Jakoś tak spokojniej.

    Karol z 3 silniku już miał. To kat na motory.

    20v już nie takie pancerne jak 10v. Zależy kto jak jeździł. U mnie głowica dostała w palnik przez zatartą pompę wody, która de facto padła 6 miesięcy i 15 tys km wcześniej od interwału wymiany. Wydaje mi się, że silnik dostał temperatury i to go osłabiło, w sensie głowicę. Teraz jest nowa.

  4. #34
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał herbig Zobacz post
    Eee tam uratowało. Po prostu dałbym dodatkowe 2000 zł za spawanie i tyle. A to, że panewki w moim oryginalnym silniku były już trochę wyeksploatowane to podjąłem decyzję o wymianie całego motoru. Silnik był sprawdzany, mierzony, panewki w bdb stanie. Głowicę wolę mieć jednak całą aniżeli spawaną. Jakoś tak spokojniej.

    Karol z 3 silniku już miał. To kat na motory.

    20v już nie takie pancerne jak 10v. Zależy kto jak jeździł. U mnie głowica dostała w palnik przez zatartą pompę wody, która de facto padła 6 miesięcy i 15 tys km wcześniej od interwału wymiany. Wydaje mi się, że silnik dostał temperatury i to go osłabiło, w sensie głowicę. Teraz jest nowa.
    Sprostuje.
    Po kupnie 166 od Adriana, alfa pochłaniała wielkie ilości paliwa i strasznie kopciła.
    Na hamowni na której byłem ja Lupus i Tomasz wyszło, że ma 202KM,a więc ktoś tam grzebał.
    Po sprawdzeniu zawartości ECU okazała się lipa.
    Mimo wszystko niewiadomo ile właścicieli wcześniej jeździło na mapie skopanej. Co skutkowało odkształconym na płaszczyźnie słupkiem przez termikę co jest sporadycznym przypadkiem w silnikach R5 oraz częstym w R6.

    Po włożeniu drugiego silnika przez mój błąd związany między innymi z pośpiechem na warsztacie udupil silnik.

    Więc [MENTION=12133]herbig[/MENTION] uważaj na to jak powielasz informacje.


    Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

Podobne wątki

  1. Głowica z 1.8 do 1.6L
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 21-09-2012, 13:23
  2. [145] wymiana uszczelki pod głowica
    Utworzone przez Albert1991 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-02-2011, 22:58
  3. [146] Głowica do 2.0 16V TS
    Utworzone przez Dymo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-06-2008, 19:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory