Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Nie wiem z czego to cieknie

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2019
    Mieszka w
    Hołudza
    Auto
    166 2.0 Ts 155km 1999r przedlift
    Postów
    10

    Angry Nie wiem z czego to cieknie

    Witam rok temu kupiłem sobie Alfe Romeo 166 2.0 Ts 155km benz+LPG mam problem polegający na iż z tego miejsca które zaznaczone na zdjęciu leje się przy hamowaniu jakiś płyn (zdaję mi się że to płyn hamulcowy, nie jestem pewny jestem laikiem w motoryzacji i naprawach auta). Hamulce łapią mi dopiero jak docisnę na full pedał hamulca i tak jakby ABS się załączał bo inaczej nie idzie wyhamować. Pomozcie mi proszę co mam zrobić z tym problemem bo chwilowo podczas tej epidemii ciężko mi dostać się do mechanika jakiegokolwiek w mojej okolicy.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	tmp-cam-1919187556.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	148.7 KB
ID:	269254  

  2. #2
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,605

    Domyślnie

    Przegnite łączenie elastycznego ze sztywnym. Zrób to jak najszybciej bo lada chwila możesz nie mieć wcale hamulców. Musisz albo znaleźć mechanika albo nauczyć się tego sam. Samemu do tej roboty potrzebujesz miedziany przewód hamulcowy, zaciskarkę, złączki. Musisz też wymienić elastyczne przewody do zacisków. I najlepiej to zrobić już na wszystkich kołach. Ale jak nie masz pojęcia o mechanice to nie wróżę Ci łatwej roboty

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2019
    Mieszka w
    Hołudza
    Auto
    166 2.0 Ts 155km 1999r przedlift
    Postów
    10

    Domyślnie

    Dzięki za informację ale jakbym mógł prosić bardziej szczegółowo opisać mi co jak mam robic

  4. #4
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto