Mi strasznie piszczy.
Nie wiem do końca co i chciałem mieć komplet przed rozebraniem.
Mi strasznie piszczy.
Nie wiem do końca co i chciałem mieć komplet przed rozebraniem.
Piszczy kiedy? Po odpaleniu,cały czas, w całym zakresie obrotów? Gdy zimny/ciepły? 2,4 z moich obserwacji a przejechałem takim około 350 kkm najczęściej winny jest pasek.Dość wrazliwe są na jakość paska oraz też zdarza się,że piszczy napinacz na tulejach napinacza .One są w miejscu,gdzie wkładasz klucz 30 czy 32 na napinacz.
Najlepiej podnieś koło,zdejmij osłonę i posłuchaj z której mańki piszczy. Bo można wymienić wszystko i zapłacić za części około 500 stówek.Bo sam napinacz kpl.to około 350,rolki po +- 50 pasek 60 .
Generalnie zawsze po odpaleniu.
Czy to zimny, czy ciepły, bez różnicy.
Za to jak pojeździsz trochę to milknie. Ale jak zgasisz i zapalisz to znowu.
Mam już dość.
Wymieniłem pół roku temu wszystkie rolki i pasek.
3 miesiące spokoju i znowu zaczęło się piszczenie.
W sobotę rozebrałem nadkole osparyowałem to niby jakimś cudem co eliminuje piski, było OK.
Dzisiaj wsiadam, odpalam, jeszcze gorzej.
Co poradzić ? Ja wymieniłem to wszystko tylko dlatego, że na tamtym komplecie mi piszczało ?
Na napinaczu sprężynowym wymieniłeś tylko rolkę czy cały napinacz?
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Sama rolka.
Zdejmij cały napinacz. Tam jest taka tuleja w nim i podkładka. Wyczyść to wszystko dobrze i nasmaruj, razem z płaszczyzną bloku. Przerabiałem temat jakiś czas temu i teraz mam spokuj ze "skowronkami"![]()
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
OK. Zrobię jak piszesz. Napinacz jest przykręcony na zwykłe śruby, jest jakiś problem żeby go wymontować ?
Czym dokładnie go smarowałeś ?
Tam są bodajże 3x 13 i jedna centralna na imbus. Tylko chyba trzeba koło pasowe ściągać aby dojść do jednej śruby. Sprawdź czy ta główna śruba imbusowa nie jest pęknięta lub krzywa. Mi kiedyś najpierw ją skrzywiło a potem pękła. Między napinaczem a blokiem jest podkładka a w samym napinaczu tulejka. Rozbierz to wszystko, dokładnie wyczyść i nasmaruj nawet zwykłym smarem.
Ja u siebie długo walczyłem, nawet rozrząd wymieniłem zanim doszedłem że to napinacz. Problem z nim był taki, że jak piszczał to nie miałem czasu, a jak miałem czas to skubaniec cichł.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77