Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 64

Temat: Wyciek płynu wspomagania

  1. #51
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    sprawdz lepiej pod osłona za pedałem gazu na krzyzaku bo teraz widze ze to dosc czesto puszcza

  2. #52
    Benior
    Gość

    Domyślnie

    lucek u mnie było tak samo. Płyn uciekł, coś zaczęło w środku śmierdzieć. Dolałem płyn wspomaganie wróciło ale znów zaczęło ubywać.. Pod autem plam nie było a w środku dywanik suchy. Co się okazuje ta osłona między przekładnią a krzyżakiem ma dość pojemną gąbkę ale do czasu.. później się z niej wylewa ale dywanik pozostaje suchy.. no może trochę wilgotny.. Także lepiej tam sprawdź bo szkoda robić sobie jeziorko w aucie.. Mnie już czeka pranie dywanu bo przy upałach woń płynu do wspomagania mnie zabije . Powodzenia życzę bo demontaż i montaż przekładni do przyjemnych nie należy.....

  3. #53
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lucek
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    166-2.4 JTD-99r
    Postów
    118

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedzi. Wydawało mi się wcześniej, że płyn nie leje się do środka, lecz ten jego zapach w środku nie dawał mi spokoju. Okazało się że pod wykładziną od str, kierowcy jest przyklejona taka gąbka,materiał, który niestety jest cały nasączony płynem który tam sobie uciekał. Niezły cyrk wyszedł, bo szukałem wycieku tam gdzie nie trzeba... Kilka pytań w związku z tym :
    1. Jak pozbyć się tego oleju, który jest pod wykładziną i ma nieprzyjemny zapach ?
    2. Gdzie w takim razie dokładnie może być nieszczelność, skoro większość płynu wleciała pod wykładzinę ?
    3. Jak uporać się z tym wyciekiem ?

  4. #54
    Użytkownik Rowerzysta Avatar skopek
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Legnica, Poland
    Auto
    AR 146 1.4 TS (sold) / AR 166 2.4 JTD 10V / AR Spider 2.0 TS / AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    253

    Domyślnie

    Wyciek masz z maglownicy w miejscu ukazanym na zdjęciu.

    Ja wymieniłem ten widoczny simering, ale to nic nie dało, bo pod nim jest oring, który u mnie był winowajcą i ciśnienie wypychało ten nowy simering. Skończyło się na wymianie magla.
    TED - diagnostyka pojazdów grupy FCA
    Oględziny: 737 744 979
    https://www.facebook.com/TEDznaFCA

  5. #55
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lucek
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    166-2.4 JTD-99r
    Postów
    118

    Domyślnie

    Racja. Na górze jest uszczelniacz,simering, cokolwiek to jest, to nie wydaje mi się żeby od dawał radę utrzymywać ciśnienie w układzie. Pod nim natomiast znajduje się kolejne uszczelnienie.
    Ten pierwsze uszczelnienie wybrałem, niewiewm co robić z drugim.Dam radę go wybrać i czy dostanę gdzieś pasujące uszczelnienia do tego ? i czy to załatwi problem ?

  6. #56
    Użytkownik Rowerzysta Avatar skopek
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Legnica, Poland
    Auto
    AR 146 1.4 TS (sold) / AR 166 2.4 JTD 10V / AR Spider 2.0 TS / AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    253

    Domyślnie

    Raczej będzie ciężko. Komplet tych gumek jako zestaw naprawczy do maglownic widziałem na allegro jakoś za 200 PLN chyba.
    TED - diagnostyka pojazdów grupy FCA
    Oględziny: 737 744 979
    https://www.facebook.com/TEDznaFCA

  7. #57
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Giulietta 2.0JTDm 170KM TCT
    Postów
    331

    Domyślnie

    Tak jak kolega wyżej pisze widziałem uszczelki do magla za ok 200zł, ja miałem w tym samym miejscu wyciek i dałem do regeneracji magiel 6 stówek i po sprawie

  8. #58
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lucek
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    166-2.4 JTD-99r
    Postów
    118

    Domyślnie

    Regenerować, czy próbować załatwić sprawę na własną rękę z uszczelkami ? Niewiem w jaki sposób objawia się zużycie maglownicy (oprócz wycieku) ,które kwalifikuje ją do regeneracji, bo poza wyciekiem wydaje mi się że jest ona w porządku...

  9. #59
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Giulietta 2.0JTDm 170KM TCT
    Postów
    331

    Domyślnie

    Ja miałem stuki przy skręcaniu kołami, a do tego duży wyciek z maglownicy. Podobno jeśli się leje mocno z magla to tylko regeneracja ale ile w tym prawdy nie wiem. Ja zregenerowałem ponieważ zamierzam tym autem pojeździć jeszcze także chciałem mieć spokój

  10. #60
    Użytkownik Rowerzysta Avatar skopek
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Legnica, Poland
    Auto
    AR 146 1.4 TS (sold) / AR 166 2.4 JTD 10V / AR Spider 2.0 TS / AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    253

    Domyślnie

    Najczęstsza usterka maglownicy to luz (taki jakbyś miał luz na drążku bądź końcówce) odczuwalny na kole od strony kierowcy. Ja właśnie miałem u siebie luz na przekładni już od jakiegoś czasu, a teraz doszedł jeszcze ten wyciek od strony kolumny kierowniczej więc zdecydowałem się na wymianę magla na regenerowany i Tobie również radzę tak zrobić jeśli masz zamiar eksploatować włoszkę jeszcze przez dłuższy czas (regenerowana maglownica kosztuje około 600 PLN i posiada roczną gwarancję).
    TED - diagnostyka pojazdów grupy FCA
    Oględziny: 737 744 979
    https://www.facebook.com/TEDznaFCA

Podobne wątki

  1. Wyciek płynu wspomagania
    Utworzone przez kamil8746 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-04-2013, 14:47
  2. Wyciek płynu od wspomagania!
    Utworzone przez Maska156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-03-2013, 09:32
  3. Wyciek płynu wspomagania
    Utworzone przez bartimen w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2012, 19:13
  4. Wyciek płynu wspomagania
    Utworzone przez jacoff w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-01-2011, 22:19
  5. wyciek płynu wspomagania
    Utworzone przez marcolukas w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-09-2009, 21:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory